~19~

32 6 0
                                    

Folytatás...😊

   A parton sétálunk. Persze én leghátul, mert kajak ennek a srácnak kell kapcsolatot építeni Szasszal... Aha... Jó kapcsolat építés.
-És utána talán...-hallom a srácot.
-Talán meg is fekteted?-szólok bele unottan.
-De HanBin!-fordul felém a csajom.
-Mondom Mr.Kim talán leáll a féltékenykedéssel.
-Én féltékeny?-nevetek fel. De ahogy látom kajak nem hihető.-Jó az vagyok.
-Na pont ez nem kell a kapcsolatotokba. Ha látja más sráccal nem kell aggódni. Szaszinak sok fiú barátja van.-magyaráz.
Ez rosszabb mint egy terápia.
-Hallod Hoseok. Nincs kedved egyedül elöl sétálni?
-De persze. Ha beszélni akartok.-indul el mosolyogva.
-Meddig kell még ezt bírni?
-Hát egy hétig itt leszünk. Nem?
-Na persze.-indulok a srác után majd bele lököm a tóba. Jót röhögök mikor feljön és elindul ki, de Szasz meglök és beleesek én is.-Hé!-ordítok meglepődve mikor felérek, de nevet a parton.-Na leszel te még szarba!
-Ezt nagyon elhitted.-nevet tovább.
-Kijutok nagyon nagyon nagy bajba leszel!-indulok ki. De lépek egyet és valahogy pofára esek a geci vízbe. Hát ilyen nincs... Drágaság kint röhög a parton a nyomorulttal. Megfogok egy nyálkás gusztustalan zöld valamit és futok ki. Ahogy kiérek a leány már fut is.
-Ha rám dobod nagyon kikapsz!
-Na azt megnézem!-kerülök mögé majd elkapom és a hajába raknám, de sikít.
-HanBin! HanBin!!! Neeeeee!!-sikít, de közelítem hozzá.-Fúj menj már! Kérlek...kérlek!-ordít és be is fejezem.
-Csak azért mert szeretlek.-dobom el és elengedem. Fut a másik sráchoz és keresi a menedéket.-Nem bántalak ölelj már meg!
-Dehogy! A kezed... Fúj. Elmész!
-Gyertek nézzük meg a domb tetejét.-indulnak el és megint lemaradok. Hát de jó. Ahogy mászunk fel Szasz megcsúszik és elkapom.
-Hű azt hittem meghalok. Ugye megtörölted a kezed?
-Én bizony nem.-mosolygok rá. Fullra ellök magától és fut fel. Na szép... Ahogy felérünk csodás látvány fogad csak egy  valami nem tetszik. Hogy ott van a gyerek mellett... Vágom, hogy jó meg minden de ennyire? Keresek egy sziklát és leülök.-Anyád full romantikus!-ordítom el magam.-Tök király már csak a barátnőm hiányzik.-nézek a kezemre. Pár perc múlva már fullra négyet látok belőle.-Dik haluzok?-szólom el véletlen magam. Egy aranyos hangot hallok kuncogni majd leül mellém.-Na meguntad a srácot?-nézek Szaszra. Ja annyi pasival le tudna állni.
-Nyugi már. Ne irigykedj. Itt vagyok.-dől nekem és mosolyog. A holdra nézek ami jó messze van tőlünk. Hát Szasz is kb ilyen messze áll tőlem.
-Amúgy...lennél a hülyülő társam legalább ha már több nem lesz?
-Miről beszélsz te hülye?-kapja fel a fejét és rám néz.
-Hát, hogy legalább legyünk hülyülő társak. Ha már ott van neked Hoseok.
-Hallod HanBin te kajak hülye vagy. Ő csak egy volt suli társ és örülök hogy végre találkoztunk. Mondjuk elég jól néz ki, de nekem nem kell ő.
-Na szép...-szólal meg az említett.
-Te kussolsz! Most kajak?-örülök fel.
-Hát persze. Jaj te bolond.-ad egy tockost és nevet.
-Na köszönöm.-nevetek a nyomoromon.-De összehozzalak vele?
-B.I! Hallod...
-Jó nem idegesítelek nyugi.-húzom magamhoz és átölelem.-De kajak nem?
-Anyádat már!
-Nem idegesítelek jól van már.-nevetek halkan. Meglátok egy Jani bogarat és felkapom.-Na?
-Hallod vidd innen!-ugrik ki a kezemből.
-De hát nem esz meg nézd már! -tolom közelebb hozzá, de távolodik.
-Szép de ne rajtam kúréljanak! Engedd már el csórit mert rád mászik.
-Oh igen?-nézem a bogarat.-Te Jani vágom hogy nőstény vagy, de bocs van barátnőm. Na indulj...-engedem el. De nem megy.
-Megcsalsz vele?-akad ki Szasz.
-Mi? Dehogy is. Küldöm, de nem megy.
-Hát megveregetem én ha nem pusztul!-veszi le az ujjamról majd elereszti.-Meg ne lássalak megint!
-Nézd Szasz!-mutatok amarra a sötétségbe hirtelen.
-Mit?-kapja arra a fejét.
-Ott lent!
-Hol?-hajol hozzám és kémleli a tájat. De aranyos.
-Azt a cuki békát! Biztos a királyfid!
-HanBin!-vág oldalba mérgesen majd a szemembe néz. Oh elég közel van. Lassan hozzá hajolok és egy gyora puszit adok az ajkára. Elég meglepődve fogadja. Majd folytatnám is, de...
-Hoztam meleg teát!-rakja a pofánkba ez a geci. Termosz fasz... Szétrebbenünk és Szasz el is veszi tőle
-Köszi.
-Hallod te?-kelek ki magamból.-Rosszkor jöttél. Nem látad mi a faszt csinálok?
-Sötét van azt hittem beszélgettek. Sőt. Azt láttam, hogy lenyelni készül.-nevet.
-Hú de poén.
-Kostold meg!-csapja a kezembe a termoszt.-Olyan finom.
Bele iszok és kajak.
-Ez a milyenk. Te meg szia.
-De lassan vissza kéne menni a házba. Sok erre a medve. Nem akarom, hogy megrontsanak titeket.
-A medvék?-nevet Szasz.
-Mi van erre pedofil macikák?
-Az ám. Úgy beindul, hogy semmi nem marad belőlünk. Holnap világosba folytatjuk a túrát. Sok tervem van.
-Remélem a macit is beszervezed magad mellé. Legalább lesz kit ölelgetned.-felhúzom a csajom majd lassan elindulunk vissza. Mennék le a dombon, de megkönnyítem magamnak az utat mert felbukok és borulok is lefele. Ha a bordám nem tört szét akkor semmi. Kiterülök szokásosan...majd hallom a röhögéseket.

   -Kinevettétek már magatok?-morgok és egyből felhúznak

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

   -Kinevettétek már magatok?-morgok és egyből felhúznak.
-Fáj valamid?
-Ja az oldalam. Az a retek szikla..-indulok el sátnikálva. Kussba tesszük meg az utat és valahogy megint megbotlok majd a sárba végzem.-Hát a jó édes!-ordítok majd felállok.
-Úgy nézel ki mint egy sátoros.-nevetnek fel újra.
-Haha. Azokra a cigányokra gondoltok?
-Aha...-aszalnak tovább. Most már full idegbe lépek be a házikóba. Besietnék a fürdőbe, de valaki elkapja a kezem majd vissza ránt. Oh csak Szasz.
-Na ne morogj már. Így is jól nézel ki.-söpri ki a koszos hajam a szememből majd szájon puszil.-De haladj a fürdéssel, mert én is menni akarok.
-Hát gyere velem.
-Na álmodhatsz.-siet is el tőlem. A táskáért azért bemegyek a szobába majd sietek fürdeni. A franc ki van ezzel a nappal... Laur meg Brom az meg nem ússza meg ennyivel. Ennél jobbat fognak majd kapni 😏...

Hazudsz! (Újratöltve!)  */Vége/*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz