~7~

86 7 2
                                    


    Reggel van? Vagy talán eltelt 2 hét? Úgy fáj a fejem, hogy az hihetetlen. Kinyitom a szemem és megölelem az ágyam.
-Te legalább velem vagy és nem baszogatsz.-morgok a párnába majd felnevetek. Lassan felkelek és körbe nézem az összes szobát. Skacok sehol. Laur szobája kicsit nyitva van így szolidan belesek. Háh a Zicc suhanc.-Itt az ifjú pár!-ordítok fel.
-Húzzál már ki!-egy párna suhan el mellettem.-Még alszik! Kussolj!-lesi nagyon a lányt. Oh ha felkel milyen fesztivál lesz. Első sorból szeretném nézni...
-Én most elmegyek hányni mert gusztustalanul oda vagy érte. De előre szólok ordítani fog.-hagyom ott őket. A konyhába megállva nézek az órára.-Egy óra van?!-ordítok fel és fogom a fejem. 4-kor megyek a leckéért a kis csajhoz. 6-kor ráér Szaszi.-még jó hogy nézem a telefonom.Te jó ég! De nem az az ég ami a fejem felett van. És nem is ég a kazán. Futok a szobámba, átvedlek mint a kígyók igen... Felkapom a táskám majd futok ki.-Elmentem!-szarok bele, hogy amazok alszanak. Felkapom a cipőm majd a deszkát és gurulok is a városba. Mit vegyek? El se terveztem mindent. Kicsit szivatósat. Bemegyek egy ajándék boltba és nézelődöm.
-Uram! A deszkáját rakja oda!-mutat a pult mellé az eladó csaj.
-De hát nem akarom eladni.!
-Nem is azért kell leraknia.
-Dik nem verek le semmit!-suhintok egyet és az egyik angyalkás szobor feje repül.-Haha. Hoppá.-inkább lerakom ezt a szart meg kifizetem. -Ez mit tud?-tárgyalok már egy fazonnal. Ez rendesebb mint a banya ott az elején.
-Egy vizipisztoly?
-Tényleg ha nem mondja hülyén halok meg! Arra gondoltam!-mutatok egy cigisdobozra.
-Ja.. Foszforeszkálós cigi van benne. Ja de vigyázni kell mert az elején kicsit serceg. A fegyverre visszatérve pedig van igazi is.
-Nem ölni készülök. Csak egy baráti összejövetel.-mosolygok a kis dobozra amit most veszek a kezembe. Lehetne jobb választásom. De... Ez jó buli lesz.😏 Meg is veszem majd a deszkám is elvéve megyek a tömegbe. Hihetetlen, hogy sokan lakunk ebbe a kurva városba. Igazolást majd szerzek a sulira... De ez mellékes. Hova menjek vele? Hm... Áh meg is van! Leülök a piacon az egyik fotelbe és becsukom a szemem.
-Meg is veszi?-hallok egy öregasszony.
-Még öt percet. Utána meg a fülemen viszem haza.
-Na ne szemtelenkedj kisfiam.!-csap mellém valamivel én meg fel is pattanok és tovább állok. Fel kellene hívni Bro-t. De az igazit. A telefonomat előkapom és tárcsázom is.
-Igen?
-Csááá Broooo!-örülök fel.-Figyu figyu segítened kell.
-Éppen alszok Bro ne szopass már..
-Szarok bele ez fontos! Utána még lesz időd. Na... Kint vagyok egy piacon fél kettő van és nem tudom hova vigyem baromkodni az ujjon sült barátosném. Ötlet?
-Ujjon sült?-nevet fel.
-Aha. Na?
-Hát. Szivatással köszöntsd utána mondjuk... Vidd el oda a bútor boltba. Vágod.
-Bútor boltba?-nevetek fel.
-Nem úgy. Hanem érted nem?
-Ja az a bútor bolt. Az elavult nem?
-Hogy milyen?-nevet fel jó hangosan.
-Elavult vagy mi...
-Hülye oda jár minden mi korunkbeli! Ott minden van. Múltkor olyan jót darts-oztam Dong Donggal, hogy a lábunkba is beleállítottunk.-nevet halkan.
-Ezt nem is mesélted. Inkább elviszem máshova. Na helilo.-leteszem a hívást majd felpattanok és indulok a leckéért. Messze lakik a kis nyomi...

~~~Leckék beszerzése után~~~

Tusolok, ruhát váltok és köszönés nélkül sietek deszkával a sulihoz. Mindjárt 6 óra. Tudom, hogy eljön. Odaérek leülök egy padra és várok és várok és még mindig...
Mikor kereken 6-ot üt az óra látom is az érkezőt. Yass itt van! Anyám nekem ilyen is sikerül! Jesus...
-Szia B.I-köszön és megáll előttem. Az a mosoly.
-Helilo Szasz. Olyan jó, hogy eljöttél és hoztam neked valamit.-előveszem a dobozt és a kezébe teszem.
-Egy cigis doboz cigivel?-nevet fel.
-Na szép. Ez is elavult. A foszforeszkálós...
-Dehogy elavult!-bontja ki lassan és nézegeti.-De én se jöttem üres kézzel.
-Na nem. Lánytól nem fogadok el semmit.
-De hát csak jó fejségből hoztam.-szomorodik el.
-Jaj ne szomorkodj. Na mi az?-lépek elé. A hajlatomba rug majd a hóna alá fogja a fejem. Aha jó ajándék ha lefogva kell átadni.
-Í erőszak!-sikítok fel.
-Csend legyen !-kuncog és egy tál pitét a fejembe nyom.
-Ezt te sütötted?-nyalok rá az orromra és nevetve elenged.
-Én. De szép a hajad!-mutat rá és már érzem is a vad galambokat a hajamba.
-Na hess vagy ebéd lesz!-veregetem le a fejemről őket.-Tudod hova megyünk?-vigyorgok rá.
-Mondjuk...nem?
-Egy könyvtárba.
-Hogy hova? Esti mesét akarsz olvasni?
-Nem. Közös könytárat tervezek veled, hogy ne legyen sok a műveletlen.-mondom komoly arcot felvéve és várom a reakcióját. Ahogy kikerekedik a szeme én már egyből felnevetek.
-Én nem megyek.
-Dehogy is nem! Jössz te!-megfogom a csuklóját és indulunk is. Ha tudnád, hogy a könyvtár milyen jó kis hely és mit rejt valójába...😏

Hazudsz! (Újratöltve!)  */Vége/*Où les histoires vivent. Découvrez maintenant