Na a rajz óra. Ez biztos nyugis. Hátha a feladat is fasza lesz...
-Akkor gyerekek..-ossza ki a tanci az üres lapokat.-Ma azt kell rajzolni amit éreztek belül a szívetekbe. Egy kis relax óra. Milyen zenét szeretnétek alá?
-Úúú dj.töltött cigit!-ordít be June.
-Azt biztos nem!-ordítja le mindenki.
-Akkor ajánljatok még...
-Haragszom a töködre...-ordít Channie.
-Ne már! Inkább iKontól valamit.
-Akkor már az egész albumot.-szólalok meg én is.
-Akkor meg van a közös döntés. Jó munkát!-indul a helyére és kapcsolja is a zenénket. Ha szabad lenne táncot lejtenék, de nem. Az üres lapra nézek és nem jut eszem semmi.
-Geci dobjatok már egy ceruzát elittam az árát már!-ordít fel Laur. Mindenki felnevet és megdobálják ceruzával.-Ennyivel nem tudok rajzolni geci!-nevet a lány halkan.
-Hallod Főnök tudod mit rajzoltam?-lök meg Bobby.
-Mit?-nézek rá.
-Nézd ez itt egy fasz..-mutatja a lapját.-Ez meg a te szád. Nyitva várja ám.-nevet fel én meg jól nyakon durrantom.
-Tényleg Donghyuk hol van?-szólal meg a tanci. Oh igen...
-Haza ment mert rosszul érezte magát.-válaszol Szaszi. Aha rosszul. Én is rosszul lennék...várjunk csak. Szaszi
?? Itt???
-Hát te Szaszi?-szólom el magam hangosan.
-Én? Mondjuk ide járok?
-Nem eggyel felettünk vagy?-szól bele Jinny.
-De. De hallottam egy hírt ami érdekel.-nèz rám csúnyán. Mi a...? -Jinny ez most kajak?-sipít fel és amarra kapja a fejét.
-Micsoda?-néz teljesen lefagyva.
-Azzal a magas lánnyal jársz és nekem nem szólsz?!-biggyeszti le az ajkát, de nem sokáig mert felnevet.-Buli lesz! Esküvőt csapok!
-Uh abba én is segítek ám!-ordít fel June.
-Jó hogy. Hát te mondod mindig a jó híreket. Olyan buli lesz tesamesák.
-Végre ihatok.-szól fel elègedetten Channie.
-Na a legfiatalabb nem alkoholizál ám.-kezdi is Yun a bölcsességeskedést.
-De ne már anyu! Csak egy iciri picirit.
-Sem! Ha a Főnök nem figyel itt vagyok én..
-De hát már nem olyan kicsi.-szólalok meg de csak csúnya pillantást kapok. Na ma mindenki engem akar? Gyertek geci, de ne egyenként...-Így halad a rajz is ahogy a szátok csillagaim?
-Persze.!-dől hátra Bobby és vigyorog.
-Akkor óra vége felé bemutatjuk az összeset. Hátha vannak jó rajzok is.
-Ez jegyre megy?-kapja fel Laur a lapját ès szét tépi.
-Nem.
-Oh bazd meg már oda az egész...
-Kell új lap Mo?
-Dehogy kell. Rajzol az akinek hat anyja van egy utcába. Inkább össze ragasztom.
-Nekem kész van ám.-fut ki Bobby a tanári asztalhoz. A tanci csak nézi és nézi...
-Neked ez van a szívedbe?
-Hogy B.I szopik? Dehogy is! Csak képregényt rajzoltam. Itt van DákóMan aki megmenti HanBint utána cserébe cumikocsi lesz.-nevet fel én pedig felállok.-Jaj csak vicc Bro. Röhögni akartam.
-Kapsz te olyan viccet gyere ide.-indulok meg felé, de sipítva menekül ki a teremből. Oda nem megyek ám. Érdekel a többi rajz is. Szépen vissza ülök majd megfogom a ceruzát. Hát ez miért nedves? Csak felnézek és egy röhögő June-t szúrok ki.-Mit csináltál?
-Mi? Az nem én voltam.
-Más nem ül ilyen közel.
-Szólj az asszonyodra héló. Ne akarj téglákat látni. Van nálam.
-Nehogy már téglával verd el.-szól hozzá Szaszi.
-Nem merem csak fenyegetek.
-Kész a rajzom!-fut ki Channie.
-Ti csak ilyeneket éreztek?
-Hát most mi baja van a füvezős békámmal? Tök menő. Sőt drogozik úgy hogy sok érzelme van.
-Ez igaz, de nem kéne nektek mókus?
-Minek? Megenni?-pattan fel June.
-Dehogy megenni! Nem olyan mókus. Hanem a pszichológus.
-Kell a fasznak. Nincs nekünk semmi bajunk. Csak sok szívatás megy itt.-magyaráz Yun.
-Az enyém is kész!-pattan fel az egyedüli ész nélkülink.
-Csak rakd le majd óra végén az egészet.
-Na szép...-jön vissza letörve.
-Hallod...-suttogok neki.-Leköpte a ceruzám?
-Nem. Az inkább fika. Vagy feldugta magának.-felcsillan a szeme majd felnevet.
-Ilyen gyorsan elment?
-Hát csak a ceruzád hé.
-Hallok ám mindent.!-morog Szasz.
-Mi?! Én nem mondtam semmit.
-Hazafele számolunk.
-100-ig?-kérdez vissza a selejt.
-Ha kell ezerig is. Fájni fog.
-Segbe leszek rakva?-hisztizik a selejt.-Az nagyon rossz?
-Kérdezz meg egy meleget biztos tudja a választ.
-Hallod anyuci. Nagyon szar érzés?-ordít le Yun-nak.
-Fú de egy köcsög vagy.-nevet Channie. Yun pedig csúnyán néz fel.
-Jaj csak vicc volt nem kell egyből mellre szívni. Szúszá Anyuci.-vigyorog ez a selejt.Jó hangosan veri valaki az ajtót majd lassan belép a... Vasutas? Hát ez?
-Csók Tanci. Alexandrát szeretném elkérni fontos dolgunk van.
-Most?-gondolkozik.-Jó ez az utolsó órájuk menjen csak.
Szaszi összepakol majd lassan megy kifelé eléggé meglepődve. Mikor rám néz az ajtóba még mutatom neki, hogy majd írjon. Csak bólint és el is megy. Tyűha nem lehet valami jó dolog a háttérbe. Oké most kezdtem el félteni.
-Jön ám a fenekelés.-sipítja June, de egy jól irányzott könyvet a képébe kap. Elég gyorsan csendbe maradt.
-Ne viccelődj másokon!-morog a kettes törpe.
-Te asszony, hogy még viccelni sem lehet.-simogatja az arcát és sziszeg. Elődúrom a telefonom és kiteszem az asztalra. Várok és várok... De semmi. Oh bassza meg mi van már...
-Akkor nézzük a rajzokat. HanBin?
-Nem alkottam semmit. Majd máskor.
-De ez az utolsó ilyen.
-Hűhű! Kicsengettek ám!-pattan fel mindenki és fut ki. Oké ez volt az utolsó óránk.Utolsóként érek a parkolóba a kocsihoz a vígan dalolászó bandámhoz. Veszek egy kamu mosolyt az arcomra majd beülök és indulunk. Énekelnek amit csak tudnak szegény Lauron átnyúlva meg nyomkodják a dudát is. Legalább ellazultak egy kicsit a DongDong-os esetem után. Mondjuk szerintem megérdemelte azt az öklöst. Ránézek a telefonra, de semmi. Biztos nincs gáz. Szú HanBin.
-Jó éjszakát!-ordítja el magát Bobb mikor a házba lépünk.
-Ti tényleg nem vagytok százasok.-vonul el az egyetlen egy lányunk a konyhába.
-ÍÍÍ van még zsíros kenyèr!-spurizik utána June.
-Az nekem is kell!!-fut utána Channie.
-Mindjárt főzök bírjatok már a beletekkel hé!
-Hát de...-kezdenek vitázni, de többet nem hallok mert a szobámba vonulok. Csak a telot lesem, de semmi. Kapcsolok egy kis zenét és pont ekkor nyikorog az sms."*Szaszikám 😍😘💕 *
Nagy gáz van. Kérlek segíts! Siess hozzánk!"Mi lehetett?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hazudsz! (Újratöltve!) */Vége/*
Mizah"Ez a kisugárzás, ez a mosoly, ez az intelligencia... Ez a helyes arc... és mindenek előtt ezek a gyönyörű szemek... De most már elég rólam! Te hogy vagy?" ?? ------------------------------------------------------ Nincs valóság alapja a sztorin...