~11~

76 7 4
                                    

    Lassan hat óra és sehol se vagyunk. Otthon biztos a halál vár ránk. Tuti ők is megtudták hogy kirugtak minket.Igazából engem már nem érdekel,  de így sose fog lejárni a büntetésünk. Lehet meg kéne velük beszélni a dolgokat. De hát mondjuk otthon már nagy vasvillával, fáklyával várnak minket tuti...
Futunk mint állat minden elé kiugorva és az utcánkba meglátom a csodás Szaszit. De nem is akárhogyan. Simulós farmer laza bőrdzsekivel. Hát én itt vágom hídba magam esküszöm...

   -Ott jön jézus!-ordítok fel. Leszarva az összes járókelőt.
-Az csak Szasz.
-Jézusom.-olvadozok elég hangosan.
-Ne emlegesd már, Jézust mert csuklani fog!
-Anyám...
-Az anyám is csuklani fog.
-Na jól van már húzzál be!-berugom az ajtót és szinte beugrok.-Na csókolom.-mosolyogok nagyon.
-Na mi volt a suliba?-ordít utánunk Laur mikor a konyhába menekülünk
-Hát sok minden. Jó fej volt a tanárnő. De Laur ! -futok ki -Vettem neked csokit!-megfogom a cipzáros felsőjét és a zsebébe gyűröm. Majd lassan elmerengek. De király vagyok...

 De király vagyok

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


-Mit mosolyogsz így?
-Csilis. De ha nem kell megeszem én.
-Na persze. Ez az enyém. De ülj le!
-Leülni? Állni imádok!
-Akkor gyere ide!-megfogja a fülem és az ölémbe húz.
-Kérek egy xbox360-t meg a Szasz lányt a sarki boltból és...-mesélek, de befogják a csiripelőm.
-Nem télapó vagyok! Na mit csináltál a suliba?
Várnak egy keveset majd eszébe jut, hogy fogja a szám és elengedi.
-Nem kertelek. De ne bánts! Kirugtak..
-Mit csináltál?-túr a hajamba és meghúzza.
-Áú áú! Ki...kirugtak! Bobby az asszonyod!-ordítok  a nagy fasz haveromnak majd a földön találom magam.
-Hm. Jó ez a vajas csiga.-jön meg a másik bolond.
-Vajas csiga?-les rá Jinny.
-Megkentem vajjal a legjobb. B.I-é a hiba engem ne ráncigassatok...
-Egyedül hagysz Bro?-esek kétségbe.
-Aha.
-Jól van jegyezlek. Kirugtam magam mert annyira jó fej vagyok.-vigyorgok, de nem sokáig.
-Hogy fog letelni a büntetésünk?-kérdez Ju-ne.
-Hát bementek ki íratkoztok és hello. Utána vissza megyünk a halál próbára.
-Ja, hogy megint úgy nyaljuk a padlót mint te mikor küzdöttünk a bejutásért.-mesél Dong Dong.
-Oszt? Jobban megéri mint ebbe a retekbe járni. Na sziasztok!-felállok fogom a deszkám és itt se vagyok. Elegem van. Nekem van jobb dolgom is az itthoni hiszti hallgatása helyett is.
Elindulok a jól kiderített helyre...
   
    Itt vagyok Vasutasom. Most már jöhet a poén. Élvezni fogod. Bevágom a nagy bokorba a cuccom elrejtésképpen. Fogok két féltéglát majd bevágom elöl a két ablakot. Az udvarba beugrom és hátra ballagom, hogy meglessem milye van még. Phű mennyi autó. Dik gazdag. De miért félti a húgát?
-Hát te csöves?-kérdez gúnyosan. Oh, hogy te itt vagy.
-A húgod keresem.-megfordulok és rá mosolygok.
-Miért itt a kertbe keresed? Nem ástam el.
-Elől nem akartam bemenni. Amúgy pedig kinézem belőled, hogy elásod.
-Oh hát B.I -jön is meg Szasz és mosolyog.-Báttyó ő jó fej hidd el.
-Túl sunyi a gyerek. És nem mehet be! Kísérd ki légyszives!
-Akkor megyek most csavarogni.
-A normális barátaid nem érnek rá?
-Én is normális vagyok Vasutas.-nézek rá.
-Nagyon. Most rakták ki a szénád a suliból... Alexandra maradsz!
-Majd holnap jövök ígérem!-hajol a báttyához. De nem puszit ad. Széttör a testvére fején két tojást majd rántva rajtam egyet együtt futunk ki.-Haladj csiga mert ha megfog baj lesz!
-Várj a cuccom!-futok a bokorhoz majd felkapom és futok Szasz után. Valami fura erdős helyre vezet.-Ugye nem erőszakolósdit játszunk?-kérdezem véletlen hangosan.
-Hogy mit?-nevet fel hangosan.-Dehogy te bolond. Gyere!-hátra néz majd egy mosolyt dob és megy beljebb. Hű remélem semmi komoly nem lesz.
-Miért pont ide?-kérdezek mikor megállunk egy hatalmas fa előtt. Remélem nem itt akar kinyírni és elásni...
-Ha te megmutattad a kiskori kedvenc helyed akkor most én jövök. Eddig nem akartam, de csípom a fejed.-a kötél létrába kapaszkodik és elindul fel.
-Én is csíplek ám. Hé várj! -ordítok lentről.
-Nem birod a magasat?
-Én miért ne birnám?
-Akkor gyere beszari.!
-Hé szépen már.-eljátszanák egy durcit, de inkább elindulok fel mert érzem, hogy a rézfaszú bagoly tutira figyel.
-De csak te tudsz erről a helyről!-szól rám mikor végre felérek. Gyorsan lepillantok és elgondolkozom milyen innen repülni. Biztos nem jó.
-Mindjárt hívom a Vasutas báttyókád hogy elmondjam neki gyors. Oké?-veszem elő a telefonom és nevetek.
-Ne kötöszködj mert kötélel biztosítva ne akarj fejjel lefele lógni innen.
-Hm pedig szívesen kipróbálnám.-lebiggyesztem az ajkam és nézek a 'mélybe'.
-Gyere nézd meg mit becsülök annyira...-kinyitja a kis faház ajtót és bemegy.
-Tőled bármit megnéznék...😏-köhögöm halkan és utána megyek...

Hazudsz! (Újratöltve!)  */Vége/*Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang