Oké HanBi. Lefürödtem, tiszta vagyok meg minden. Itt az idő!
Ahogy kilépek a fürdőből a szobánkba veszem az irányt. June nincs bent. Csukom is gyorsan az ajtót majd Bobbyra nézek.-Veled meg mi van?-néz fel a telefonjából.
-Hát izé tudod Bro. Van egy kis modani valóm, hogy...
-Mocskosul szerelmes vagy?-vág bele a szavamba.-Észrevettem. Na és mikor mutatod be?
-Soa...vagyis oda jár hozzánk a suliba.
-De hát eddig külföldi volt.-lepődik meg majd felül.-Kamuztál?
-Mi?!-támadok rá egyből. Ezt nem így kellene csinálnom!-Ott rossz volt a suli és átjött ide. Nem kamuztam.HanBin... EZT NEM ÍGY KÉNE HÉ!
-Oh akkor jó. Hogy vagytok?
-Hát nagyon is jól.-mosolygok rá. Csak nagyon nem tudja a csaj, hogy az elméletembe járunk...
-Legalább lett valakid. Akit senkinek se mutatsz még be amég én nem találkoztam vele.-örül fel nagyon. Jaj Bro ha tudnád...-Megmutatunk neki minden közös dolgunk?
-Megmutatom persze. Vagyis mutatjuk. Vagy is... Mutattam már egy kettőt.-na szép vagy!
-Oh.-néz elkeseredve.-Nem baj nagyon sok minden van még!
-Igen persze.-megyek az ágyamhoz majd ledőlök. Csinálnom kell valamit mert kurva nagy bajok lesznek... Megvan! Laur! Ő most segíthet!-Na akkor énekelhetek? És tudni fogom a titkot?-jön be June vidáman.
-Hát persze, hogy...
-Nem!-vágok bele nagyon gyorsan.-Elköltözök!-pattanok fel és kezdek pakolni egy kistáskába. Utána amilyen gyorsan csak tudok megyek le az előszobába. Jaj gatyám segíts rajtam , mert már szarba vagyok. Szó szerint ha össze fosom magam.-Á állj! Nem mehetsz el HanBin!-áll be Bob az ajtóba.
-Csak egy kicsit. Utána vissza jövök. Helyre rakok mindent...
-Összevesztél a lánnyal?
-Vele nem.-vágom rá egyből. Oh gatyám...-Csak a fejembe van nagy sötétség. Laur pedig jó pszichológus.
-De hát gyere haza. Ne maradj ott!
-Légyszi csak egy kicsit. Ígérem vissza találok.
-Mint az elveszett cicusok.-nevet fel Jinny.-Hát te Mester?
-Dolgom akadt.-mosolygok rá.
-Ilyen éjszaka?
-Igen. Csak egy kicsit elmegyek. Vagy majd lebeszélem vele.hogy..-mutogatok Bobbynak.-Hogy jöjjetek oda ti is. Jó hely. Meg a lány is rendes.-Hogy veled mik nincsennek Mester.-hagy magunkra Jinny. Fú legalább nem hall mindent.
-Akkor ennyi? Miért akarsz bújkálni?
-Bobby engedj már az istenért is!-rugom csórim bokán majd futok ki. És a Laur barátom házáig meg se állok.Az ajtót úgy támadom be mint egy menekülő és elkezdem ütni. Persze előtte átmásztam egy kerítést. Kurva jó vagyok érzem.
-Mi a kotera van már?-nyit is ajtót jó kómásan.
-Itt maradhatok! Légyszi.?
-Mi?!-akad ki elég gyors.-Hajnali kettő van... -vizslat engem majd sóhajt egyet.-Gyere...-tárja ki az ajtót és úgy futok be mint egy kisgyerek.-Mi a baj van okos tojás?
-Tisztáznom kell a fejembe a dolgokat. Elmenekültem otthonról. Akkor maradhatok?
-Holnap megbeszélünk mindent. Most kibaszottul fáradt vagyok.
-Hát jó. De akkor el ne felejtsd!-mosolygok rá.
-Beveszem a gyógyszereimet ha erre gondoltál. Konyhával szembe van egy üres szoba.-indul el egy ajtó felé.-Na légy jó!-int egyet majd belép. Tudom, hogy ő segíteni fog. Jó lány...Ahogy a megkapott szobába rontok és fél óra villany kapcsoló keresés után körbenézem a szobát. Wow. Itt meg mi a...? Drága szekrénysor,padló fűtés és minden játszik. Ezt nem gondoltam volna. Bedobom az első szekrénybe a nagytáskát majd vetem is magam az ágyba. Most már nyugtom lesz.
Vagyis...
Ahogy rájöttem, hogy tapsolni lehet a villanynak és úgy oltódik le meg fel ezzel játszok egy jó fél órát. Majd mikor rendesen meguntam nyakig takarózok és nézek ki a fejemből.
Mit tettem... El kellene mondanom... Áh, de senkinek se merem! Jó merem, de akkor hazudtam. Egy igazi nagy kamuláda vagyok. Nem tudhatja meg ezt senki! De senki se! Megtartom magamnak és összehozok lassan mindent amit tudok. Csipog rohadt sokat a telefonom és félve lesem meg.
/Bolondok királysága B) :P xD /
Csoport:-Ilyen nincs, hogy mindig beszarsz!-írt Channie a csoportba. A sok bolond.
-Neked mi közöd ehez? Jött a természet és ment. Így az igazságos.-válaszol Bob.
-De akkor is! Az egész házat szellőztetni bazd meg!-Jinny.
-Így jártatok. Addig is meleg van.
-Hát én eskü megfulladtam!-jön June is a képbe.-Lassan halucinálok.
-Én meg az utcán alszok császtok.-Yun.
-Dik a bolond kimegy a hidegre. Jól van fagyjon ki a likad!-Jinny.
-Mi a véleményetek HanBin gondolatairól?-Bobby.
-Azt se tudom mi van vele...-kezdi is Dong Dong. Oh gatyám!Gyors eldobom a telefonom majd fordulok is és nagy nehezen a legutolsó telefon rezgésre bealszom. Holnap lesz bőven mit olvasni....
YOU ARE READING
Hazudsz! (Újratöltve!) */Vége/*
Humor"Ez a kisugárzás, ez a mosoly, ez az intelligencia... Ez a helyes arc... és mindenek előtt ezek a gyönyörű szemek... De most már elég rólam! Te hogy vagy?" ?? ------------------------------------------------------ Nincs valóság alapja a sztorin...