Varsa Bi Nazar Duanızı Alırım

41 21 1
                                    


Figen ablanın işlem tamam diyisinden sonra ayak parmaklarimda sıcaklık hissettim sanırım heyecanlanmistim. Kuaförün gözlerinin içine baktım sonuçtan memnunmus gibi tebessüm etti. Yavaşça başımı kaldırıp aynaya baktım. Vay canına!! Gercekten kıza benzemiştim. Yüzüm gözüm ortaya çıkmış Instagram efekti vermiş gibi parlamistim. Bir kaş bıyık olayı insanı ne kadar değiştiriyormus meğer. Çektiğim 15 dakikalık can acısına değdi. Yolunmus tavuk gibi hissederek kalktim masadan ücretini ödeyip Figen ablaya teşekkür ettim. Bundan sonra haftada bir ya da on günde bir gelmelisin ömürlük değil bu iş dedi gülerek. Biliyorum yollu Figen biliyorum.. Bu yürüyen cenabetin bile diline düştüysek işimiz iş yemin ederim. Ölmüşüzde ağlayanımız yok.

Allahım sanki herkes bana bakıyor gibi geliyor,utanıyorum. Çantamdan çıkardığım bereyi kafama geçirip kaşlarıma kadar indirdim . Yol hemen bitsin diye hızlı hızlı eve doğru yürüdüm . 

Kapının önündeki ayakkabılara bakılırsa bizim mahalle konseyi gene toplanmıştı. Kapıyı çalmak yerine anahtar ile eve girmeyi tercih ettim.

- Selam 17'lik çıtırlar !

Beni duymadılar bile. Hepsi yine iş başındaydı pasta,börek,kısır olayları..Üst mahalledeki Nazmi amcanın evden kaçan kızını çekiştiriyorlardı. Çok pişmanmış baba evine geri dönmüş,babası bunu dövmüş eve polisler gelmiş kız hastanelik olmuş falan filan.

Beremi çıkartıp 'Hey kızlar !' dedim bu sefer daha gür sesle. Dikkatlerini çekmeyi başarmıştım. Benim martı tek kaşlarımın olmadığını görünce Nebahat teyzenin patates salatası boğazında kalmıştı. Seval teyzede onu kurtarıyorum ayağına gıcık olduğu Nebahat'in sırtına çaktı bir tane. Mutfaktan çayları tazeleyip elinde tepsiyle gelen annem 'kızımmmmm' dedi ' ne güzel olmuşsun bak hep böyle bakımlı ol işte'.

- Bundan sonra biraz olsun bakacağım kendime anniş. Eeeee varsa bir nazar duanızı alırım hanımlaaar

Hep bir ağızdan ' tüüü tüüüü maşalllah pek güzel olmuşsun' diyip yüzüme birkaç salya damlası fırlattılar. Sanırım ben kaşındım.

'Bu arada sen neden erken geldin kızım' dedi annem. Simiti sert attılar kafama çarptı diyemedim tabiki. 'iki hocamızın toplantısı varmış,son ders içinde beklemek istemedim YGS için ders çalışacağım'dedim.

- Peki sen geç odana bende sana birşeyler hazırlayayım

Odama geçtim tabletimi açtım ve stalk için kullandığım butik hesabıma girdim. İnandırıcı olsun diye paylaştığım birkaç kıyafet fotoğrafına yorum gelmiş 'fiyat nedir ?' diye. Okulu bırakıp butik işine mi girsem napsam yahu.

Okulun popüler kızlarını stalklamaya başladım. Önce her zamanki gibi Melis'e girdim. Etiketlenen kişilerden Cem'e.. Hikaye kısmına arabadan video atmış ve okuduğu özel üniversitenin konumunu eklemiş. Kendileri özel bir üniversitede inşaat mühendisliği okumakta. Ah ah az önce o arabada bende var idim. Neyse kendine gel Melis aç test kitabını  çalış diyerek tabletten ders videosu açtım ve izlemeye koyuldum. Üniversite sınavını kazanmalıydım ilk aşamaya çok az kalmıştı. 

Tuzlu AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin