Tabletimden pop müzik açmış yatağımda polar battaniyemin üstünde uzanıyordum. Bugün olanları tek tek zihnimden geçirip zevkle gülüyordum. Bugün mutluyum çünkü okula gittiğimde gözümün arayacağı bir arkadaşım vardı artık. Hemde bu arkadaşım beni sürekli rezil etme peşinde olan kızı evire çevire dövmüştü. Özgüveni oldukça yüksek ve korkusuzdu,bende olmayanlar onda vardı. Kısacası beni tamamlıyordu.
Önümüzdeki hafta olacak yemekte ne yapacağımı da bilmiyorum. Acaba ne giyilmeli? Böyle ortamlarda hiç bulunmadığım için yabancıydım bu konulara. Keşke pijama partisi olsaymış. O zaman bütün gözler üzerimde olabilirdi. Neyse ya düşündüğüm şeye bak bizim yollu Betül ile dönek Hatice olayı halleder. Bence benim düşünmem gereken bu organizasyona Cem'in gelip gelmeyeceği. Keşke gelse de gözlerimin pası silinse. Gerçi hoş gelse de yanında yapış yapış duran bir yaratık olacak. Acaba gelirse beni tanır mı? Tanırsa Melis ne der? Hatırlayacağını sanmıyorum beni gören beş dakika sonra unutur, kaldı ki Cem hatırlayacak.
Annem içerden ' Yemek hazııır' diye sesleniyordu. Bence dünyanın kulağa en hoş gelen cümlesi bu. Oturma odasına geçtim ve masanın üzerinde sarımsaklı yoğurtlu ve salça soslu koca bir tabak mantı duruyordu. Niyetim tadını çıkara çıkara yavaş yemekti ama açken ben ben değilim.
- Betül kuzeninin nişanlısıyla kaçmış
Koca bir kaşık mantı boğazımın ortasında yumruk gibi kalmıştı. ' Ne,Nasıl,Nasıl yanii?' şaşkınlık cümleleri çıkıverdi ağzımdan. Suyumu içerken annemi dinlemeye devam ediyordum.
- Bildiğin işi pişirmişler mektup bırakıp kaçmış. Annesi babası perişan. Akrabalar birbirine girmiş. Kuzeni Nurten sinir krizi geçirip hastanelik olmuş.
-Eeee mektupta ne yazmış ?
- Hamileymiş yelloz. El altından adamı ayartmış yatağına bile girmiş.
Vay anasını yaaa hatun dediğini yaptı aldı kızın elinden adamı. Kim bilir hangi cehenneme gitti. Olan Nurten'e oldu. Hiç mi anlamadın be kızım sende ! Zaten kocan elden gitmesede en kötü sen iyi niyetten ölecektin. Betül'ün bir tane manitası vardı çocuk buna iyi kazık atmıştı. O zamanlar morali çok kötüydü. Bu Nurten de iyi niyetinden nişanlısına söylüyor üçü beraber kafa dağıtmaya gidiyorlar. Yolda da Betül'e nispet gibi olmasın diye alıyo bunu arabada nişanlısının yanına oturtuyor. Eee Acıma yetime döner vurur götüne diye boşuna dememişler. Yalnız ben bu kıyafet olayında Betül'e güveniyordum yattı benim iş.
- Anneee bugün sınıfa bir arkadaş geldi adı Ceren yeni gelmişler Muğla'dan. Çok tatlı ve hoş kız. Baya muhabbet ettik konuştuk. Hatta önümüzdeki hafta okulca düzenlenen yemeğe beraber gideceğiz.
'Yaaaa bak sen kanka da olmuşsunuz' dedi annem gülümseyerek. Hoşuna gitmiş gibiydi. Hep benim arkadaş çevrem olsun yalnız kalmayayım isterdi. Bütün gençler arkadaşlarınla geziyor sen hep yalnız takılıyorsunuz kır artık kabuklarını derdi.
- Sana güzel bir elbise almamız lazım. Dolabında kot-tshirt 'den başka kayda değer bir şey yok. Hatta saçlarına da şekil verdirelim ne bu Allah aşkına bebeğim ? Ayrıca kaşlarında yine çıkmaya başlamış, bari bunun farkına var Melis.
- Yarın hafta sonu zaten çıkarız kemeraltına gideriz ya da avm'ye.
Odama gidip spor bir şeyler giyip kulaklığımı omzuma attım ve yürüyüşe çıktım. Hava o gün çok soğuk değilse akşam yürüyüşü yapardım çünkü beni dinlendirirdi. Dönüşte de büyük boy en pis kokanından cips alıp film izlerim diye düşündüm,ohh misss..
Hava konusunda fazla yanılmıştım bugün, bildiğin buz gibiydi. Yürüyüşümü kısa tutup yolumun üzerindeki markete giriverdim. Market alışverişimi genelde burada yapardım çünkü market sahibi sokak hayvanlarına sürekli mama su veriyordu. Benimde katkım olsun diye fırsat buldukça buraya gelirdim. Rafları gezerken tanıdık bir kişinin sesini duyuyordum.
- Yarın ona kahvaltıya gideceğim sende geleceksin. Ben fırsatını bulup annesinin odasına sızacağım . Orda elbet para ya da para edecek bir şey bulabilirim ama bana zaman kazandırıp onu oyalayacaksın. Anladın mı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuzlu Aşk
ChickLitHer zaman kibir,kıskançlık,bencillik mi kazanacak ? Yoksa sıradanlık mı güzel kapılar açacak ? Yapmacık Melis mi? Doğal Melis mi ? Liseden üniversiteye uzanacak güldürecek cinsten bir aşk hikayesi. Bu aşkın rengi ise Mavi olacak.