Sanırım aşık oluyorum

17 6 2
                                    



Cem'in kollarında olmak benim için tarifsiz duygular bütünüydü ancak her güzel şeyin bir sonu var. Sonun başı Ahmak Melis'in kıskançlıktan çıldırmış derecede bas bas bağırmasıydı.

- Ceeemmm!! Gel buraya!

Cem onu duymuyordu bile. Daha doğrusu duyuyordu ama o yokmuş gibi davranıyordu ve bu onun iyice delirmesine yetiyordu.

- Ya Ceeeem sana diyorum gel buraya! Gebersin orda bırak şunu.

Aaaa manyağa bak be geberecekmişim. Valla güzelim gebereceksem de o gün bugün değil. Melis benim için gebersin falan diyince Ceren'in çemkirmelerini duydum Muhtemelen yine Melis'e saldırmak üzereydi. Bu olaylar yaşanırken Cem Melis'e cevap vermek yerine bendeniz Melis'e cevap vermeyi tercih etti.

- Seni ikinci kez kurtarıyorum, üçüncü de yanında ya olmazsam?

Gözlerinin içi buz gibi suya rağmen o kadar sıcaktı ki kalbim gümbür gümbürdü. Ay ışığı vuran gözlerinden kendimi alamıyordum. Bu cümleden sonra dizlerimin bağı çözülmüştü ve bacaklarımı hissetmiyordum. Bu soruya karşılık vermeye yeltendim ama ne yazık ki ağzımdan tek bir cümle çıkmadı,daha doğrusu çıkamadı. Ağzım dilim kilitlenmişti.

Şöyle bi an Cem'in boşluğuna gelip beni bıraksa denizin dibini boylayacaktım. Gemide resmen kıyamet kopuyordu. Kavga gürültü seslerine daha fazla kayıtsız kalamadığımız için Cem beni tutup yüzerek gemiye doğru getirdi. Personeller hemen bize battaniye getirip üzerimize örttüler. Şefleri ise ılık bir şeyler getirin diyerek ''iyi misiniz'' diye sordu. Tuzlu su ağzıma, burnuma,gözlerime kısacası her deliğe kaçtığı için canım biraz acıyordu. Personel şefi geceden sorumlu olduğu için olayı daha net anlamaya çalışıyordu. Bu yüzden '' sen nasıl düştün? Birisi mi attı seni ? yardımcı olalım sana ''

O an Cem ile birbirimize baktık. O da ben de beni Melis'in attığını biliyorduk ama bunu söylememiz gerekir miydi bilemiyordum.

- Bilmiyorum,şu an hatırlamıyorum.

- Peki fikriniz değişirse lütfen haber verin.

Sırılsıklam olmuş titrerken Ceren yanıma doğru hızla geldi. Endişelendiği gözlerinden oldukça belliydi. '' Hadi Melis kalk taksi tutup eve gidelim hasta olacaksın''. Üzerime öyle bi halsizlik çökmüştü ki konuşamıyordum. Ama benim yerime Cem konuştu:

- Kızlar ufak bir işim var ondan sonra ben sizi bırakacağım.

Bonus yanıma oturdu ve belimi delercesine dirseği ile beni dürttü. Ahh! ne oldu der gibi baktığımda ise kaş göz yaptı ve kulağıma'' hayırlı işler'' dedi.  İstemsizce güldüm. Bu halimde bile beni güldürüyordu. 

Cem yanımdan hışımla kalkınca bende gittiği yere doğru bakışlarımı yönelttim. Bugünün mimarı Melis'e doğru depar atıyordu. Bende  o kıza hesap sormak için kalktığımda Ceren beni geri oturttu. Bana usulca ''otur sen Cem halletsin.Cem 'in seni savunduğunu görünce kuduracak çünkü'' dedi.

Melis'i kolundan tuttu ve bağırmaya başladı. Ne konuştuklarını duyamıyorduk ama bana yaptığının hesabını soruyordu. Çakma sarışın oradan beni işaret edip daha da bağırıyordu yağız delikanlıya. Artık iyice delirmişti hatun resmen kendi kazdığı kuyuya kendisi düşmüştü.  Ceren kahkahalarla Melis'in duyacağı şekilde gülüyordu. Bu kız çok gıcık ya iyi ki benim düşmanım değil insanı sinirden delirtir. 

- Bişe diyeyim mi Melis seni denize attığı için çok sinirlenmiştim ama şu an iyi ki attı var ya olaylar bu kadar tersine döner,bu kadar olur.

- Kızım az daha öleceğim sandım ben yüzme bilmiyorum.

- Ne ölmesi ya Cem olmasa ben varım, ben seni kurtarırdım.

- Bu arada siz benim düştüğümü nasıl anladınız ?

- Sen lavaboya gidince hemen arkandan manyak kız da kalktı ama böyle sinirli sinirli. Kesin bi boklar yiyecek diye düşündüm ve bende ondan hemen sonra kalktım. Seni denize ittirdiğini görünce de bağırdım tabi herkes geldi. Tam aklım başıma gelip atlayacakken Cem atlamış bulundu suya. 

- Sende o ara boş durmadın Melis'i yoldun tabi.

- Ayneeen öyle.

Cem öfkeli halde yanımıza geldi ve erkeksi ses tonuyla '' hadi kızlar gidiyoruz'' dedi. Ses etmeden hemen kalktık ve beraber arabaya doğru yürüdük. Arkamızdan sevgilisi olacak kız hala utanmadan bağırıyordu. 

Cem arabasının kapısını açtı ve beni koltuğa oturttu. Allah'ım sağım solum ilgi alaka olmuştu. O da arabaya geçti '' evin geçen gün bıraktığım yerde mi?'' diye sordu.

- evet ama biraz daha ilerisinde.

Daha sonra Ceren' e sordu ama Ceren benimle birlikte bize geleceğini söyledi.  Araba hareket edince göz ucuyla aynaya baktım. '' Lan bu ne hal??'' suratım resmen pandaya dönmüş. Onca yaptırdığım saç makyaj topak topak olmuş. Cildim resmen eşşek derisi gibi.. Ay bu çocuk neden hep beni rezil halde görüyor ? Şükürler olsun hava karanlıkta çok net görmüyor beni. Zaten ben bu halimle doğan güneşi batırırım.  

Kırmızı ışıkta beklerken Cem bana telefonunu uzattı ve '' numaranı kaydeder misin telefonuma'' dedi. Ben tabi o şaşkınlıkla '' ben mi? benim numaramı mı?'' dedim. Ceren ordan hemen atıldı '' evet sana diyo Melis'' dedi arka koltuktan beni dürterek.  Heyecandan kafamın içindeki bütün rakamlar birbirine girmiş vaziyetteydi. Kendime gelip numarayı tuşlayıp telefonu geri uzattım. Telefonu uzatırken eli elime değdi ve ben '' yangın var a dostlar !'' diyecek haldeydim. Bugün karşı cinsle yaşadıklarım,özellikle  karşı cinsin Cem olması bana yeterince fazlaydı. Ben alt tarafı kezbanın tekiyim bu kadar ilgi görmek benim için aşırıydı. 

Mahallenin oraya geldiğimizde ona evi tarif ettim. Evin önüne geldiğimizde dingin ses tonuyla

- Bugün olanlar için kız arkadaşım adına çok özür diliyorum. Onun ile ilişkimi en kısa zamanda sonlandıracağım zaten. Seni arayacağım..

Nutkum tutulmuştu. Kendimi bu sözlerden sonra metres gibi hissetmiştim. Sanki böyle evliymişte karım ile en kısa zamanda boşanıp seninle görüşeceğiz der gibi. Offf neler düşünüyorsam şu an utanmasam bu düşündüğüme kendi kendime güleceğim. Cem'in bu sözlerine karşılık ''beni kurtardığın için teşekkür ederim,iyi geceler '' diyebildim sadece.

İç çamaşırıma kadar ıslanmış,saçım başım birbirine girmiş rezil bir halde merdivenlerden yukarıya çıktık. Annem kapıyı açınca tam da tahmin ettiğim gibi çığlığı bastı. İşin yoksa olanları anlat şimdi !

 - Ne oldu kızım ?? Anlat ne bu halin ?

- Annecim bak iyiyim kötü bir şey yok sadece dengemi kaybettim denize düştüm. Ben duşa giriyorum Ceren sana anlatır olanları.

Arkamdan annem hala sesleniyordu ama gerçekten halim yoktu . Soyunup hemen sıcak suyun altına kendimi bıraktım. Bundan sonra olacaklar hakkında zerre fikrim yoktu ama bildiğim tek bir şey vardı o da ''sanırım ben aşık oluyordum''


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tuzlu AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin