" LARIIIIIIII " jerit V sambil berlari- lari anak ke arah kelas mereka.
Ala berlari anak pun dah cukup. Hyun Ji ni bukannya kuat lari pun. Gemuk la katakan. Orang katalah. Bukan author. Author bukan orang ._.
" KIM TAE- huhh huhh " tercungap-cungap nafas Hyun Ji semasa dia mengejar V.
" Aii ~ takkan dah pancit Kim Hyun Ji " sindir V
" Excuje meh , Park Hyun Ji bukan Kim Hyun Ji " kata HyunJi sambil memberi pandangan maut kepada V.
Okay bayangkanlah eh , bayangkan. Nama kau mak ayh dah bagi elok-ii , molek-ii , comel-ii . K sebagai contoh , Fazinda la. Ehet ('∀`*) okay la author gurau. Contoh la nama seorang budak ni Tengku Arissa Camelinna Ewoh nama sapa aku amik aku pn tak tau. Sedap rasa author je kan ? Ha lepastu ade la seorang hamba Allah panggil korang mak jemah. Ape motif dia panggil korang mak jemah sedangkan nama korang takde huruf J pun !
Hoh maroh ni maroh.
" Alaa ~ ai bagi nama tu siap-ii untuk you la "
Aku mengerutkan dahiku
" Ei lembap la kau ni. Dh jom masuk kelas sebelum- " belum sempat V nak menghabiskan ayatnya , kedengaran announcement daripada speaker berdekatan mereka
[ DINGG DONGG ]
PERHATIAN KEPADA SEMUA MURID YANG BERADA DI LUAR KELAS , SILA MASUK KE KELAS DALAM KEADAAN YANG SEGERA .
DIULANG SUARA-
" SUDAH SUDAH LA TU MAIN MICROPHONE TU BYUN BAEKHYUN "
" WEY DIAM AH TGH ON AIR BODO "
" LETAK LA MIC TU SETAN ! "
" AKU TAK HABIS LAGI- "
" AKU SEBAGAI KETUA MURID- "
" PAK YOU D- "
TUTTTTTTTT
Hyun Ji dan V memandang ke arah masing-masing dan mengerutkan dahi mereka
" D.O " kata mereka berdua serentak
" Hm diorang tu memanglah , tak sah kalau tak gaduh " kata Hyun Ji
" Kan ~ "
° ° °
Setelah mereka sampai di kelas , kelihatan rakan-ii sekelasnya khusyuk bermain telefon masing-masing. Satu notification muncul di telefon mereka.
Kwangtangansome
@leekwangsomeKu ingin kau tahu , bahawaku sangat cintakan kau . Tiada apa dapat memisahkan kita kecuali hadirnya orang ketiga .
#pakyouorangketiga
#jiwakentalbro
YOU ARE READING
Macam Buntat ?! <> KTH <>
Fanfiction" Apsal aku tgk kau ni macam makin hari makin gemok ni ? " " Asalkan lemak tepu aku tak himpit badan kau sudah la . " Cover made by : @Syifvas Start : 16 September 2017 (2000) End : 21 November 2017 (1030)