"Πιστεύω ότι αυτό το φόρεμα είναι λίγο υπερβολικό για την τετραήμερη." Λέω στην Νάντια η οποία δε σκέφτεται ότι ανάμεσα μας θα είναι συνεχώς οι καθηγητές μας, καλύτερα να αποφύγουμε τα εμφράγματα.
"Εμένα μάρεσει. Εσύ τώρα.." μου παρουσιάζει τέσσερα outfits και από το βλέμμα της κατάλαβα ότι περιμένει να τα πάρω όλα μαζί μου και να μην επιλέξω ένα από αυτά.
"Καλά είναι" Της λέω θέλοντας να αποφύγω την μουρμούρα της.
Εκείνη ικανοποιημένη τα διπλώνει και τα βάζει στη βαλίτσα μου.
Έχει απλώσει ένα σωρό ρούχα και πάνω στο κρεβάτι μου. Έτσι και σπάσει καμιά συσκευασία και λερώσει το πάπλωμα μου την έβαψε.
Κάθομαι πάνω στο γραφείο μου. Δε μπορώ να πιστέψω ότι σε δύο μέρες φεύγουμε για Κρήτη.
"Θα με βοηθήσεις να τα πάω σπίτι;" με ρωτάει κάνοντας ένα άθλιο puppy face.
"Καλά καλά." Λέω και αφού σηκώνομαι παίρνω στα χέρια μου μερικά ρούχα και τα πετάω σε κουβάρια στα δύο μικρά σακουβαγιάζ που τα έφερε.
"Πεινάω τόσο.." μονολογεί καθώς κλείνει την πόρτα πίσω της.
Αφού βγαίνουμε έξω ξεκινάμε προς το σπίτι της.
"Δε ξέρεις πόσο πολύ ανυπομονώ!" Αναφωνεί δύνατα.
Κι όμως ξέρω!
Όταν φτάνουμε στο σπίτι της λίγα λεπτά μετά ανοίγει την πόρτα και κατευθυνόμαστε προς τον επάνω όροφο για να αφήσουμε τα ρούχα στο δωμάτιο της Νάντιας.
"Μετακομίζετε;" ακούγεται μια φωνή από την ανοιχτή πόρτα του δωματίου του Άλεξ.
Ο Στέφανος, μα φυσικά!
"Αντί να βάλετε κανένα χεράκι μας δουλεύετε;" τους λέω και γελάνε.
"Χεράκια έχετε." Λέει ο Άλεξ χωρίς ίχνος λύπησης.
"Για πόσο;" αναρωτιέμαι και βλέπω με την άκρη του ματιού μου τον Στέφανο να σηκώνεται.
"Γκρινιάρα." Με κοροϊδεύει καθώς παίρνει τα ρούχα.
Η Νάντια ήδη έφτασε στο δωμάτιο της.
"Wow, ευχαριστώ αν και απέμειναν μόνο δύο βήματα."
"Εγώ φταίω που προσφέρθηκα" λέει και αφού μας κλείνει το μάτι επιστρέφει στο δωμάτιο του Αλέξανδρου.
Αφού τακτοποιεί λίγο τα ρούχα μέσα στην ντουλάπα της, η Νάντια κατευθύνεται προς το δωματίου του αδερφού της.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
His Secret
Любовные романы"Είσαι τελείως τρελός. Πιστεύεις ότι μετά από όλα αυτά θα μείνω μαζί σου;" Φωνάζω. "Ναι το πιστεύω" μπορώ να διακρίνω ένα αχνό χαμόγελο στο πρόσωπο του.. "Γιατί είσαι το ίδιο τρελή με μένα" Αυτό που μ'άρεσε σε αυτόν ήταν ότι ποτε δε χρειαζόταν να ρ...