Perspectiva Carlei
Au trecut inca 2 ani din viata noastra. Acum ei au 5 anișori, dar au avut timp si pentru noi pasiuni. Pe Rebecca am dat-o si la balet, de un an și este pe zi ce trece mai buna, plus ca combina dansul modern, pe care inca îl invata de la mine, cu baletul. Este asa de talentată în tot ce face. Pe Sabina am dat-o la canto, pentru ca are o voce superba si vad ca i place ceea ce ce face. Si Rebecca canta foarte frumos, chiar mai frumos decat ceilalti, doar ne moștenește pe noi, dar nu vrea sa meargă la cursuri, pentru ca chiar nu are nevoie. Plus ca iubitul meu o invata tot ce trebuie sa stie. Elias canta foarte frumos la chitara, chiar si cu vocea. Tot iubitul meu il invata, pentru ca vrea si el sa ii învețe ceva, iar Ivan e cu fotbalul. Ii place foarte mult, plus ca este in echipa de fotball, împreună si cu Elias. Au atatea pasiuni si sper ca niciodata sa nu renunte la ele.
Mâine este o zi atat de speciala.....este competiția de juniori la dansuri si noi participăm. Am atatea emoții, dar sunt sigură că noi suntem cei mai buni. Sabina si cu micuță mea muncesc super mult si exersează 20 de ore din 24. Se vede ca le place ce fac. Azi am ideea de am lua pauza si de a ne pregăti. Intr-un cuvant o zi mama-fiica. Ma uit la ceas si vad ca abia este 9 asa ca ma dau leneșă din pat si ma duc să imi fac rutina si ma imbrac cu o pereche de blugi rupti si cu o cămașă albă un pic cam transparentă.Sunt hotărâtă să fac micul dejun. De ceilalti eu nu mai stiu nimic.Am rupt legătura si imi pare atat de rau, iar Iulia si cu sotul ei locuiesc cu noi, la fel si Rose cu iubitul ei, care s-au mutat la noi, sa nu mai spun de sora mea si cu Luck, care s-au întors din turneu, dar o sa aiba altul peste o lună, la care ne ia si pe noi. O sa fie o vacanta de relaxare, în care pe micutii nostrii ii lăsăm in grija Iuliei si a lui Rose. Am coborât jos si m-am apucat de clătite.
Perspectiva Rebeccai
Mâine este o zi asa de importanta încât sunt asa de stresata. Vreau sa iasa totul perfect. Sau intors si mătușa cu unchiul din turneu si pot veni si ei sa ne vada si mai ales sa ne susțină. Imi iubesc asa de mult familia, este asa de perfecta. Ma uit la ceas si vad ca este 9:30, asa ca ma hotărăsc să mă dau incet jos din pat, din cauza ca Sabina doarme, dar o sa o trezesc dupa ce imi fac rutina si ma spal. A muncit si ea foarte mult impreuna cu mine si cu celelalte fete. Sper sa o fac mândră pe mama.
Dupa ce ies de la baie incerc sa o trezesc pe Sabi( asa ii spun eu).
- Sabi, trezeate-te e 10.
- Acum. Zice si se întinde in pat.
O vad cum se da incet jos din pat si o vad ca se duce la baie. Ma indrept spre dressing si ma hotarasc sa ma imbrac cu o pereche de blugi negri, cu o bluza albă si o jachetă de piele.
CITEȘTI
Black- Revenge(vol 2)
Teen FictionBlack - Revenge este continuarea cartii Dangerous Love in care este vorba despre copii Carlei si Dianei. Copii dupa moartea părinților preiau mafia si sunt crescuți de Iulia si sotul ei. În viața Rebeccai va intervenii Andrew, deși isi dau seama ca...