Un nou cuplu❤

37 3 0
                                    

Perspectiva Sabinei
Cand coboară din masina , simt un nod in gat. Nu pot să cred că este baiatul din noaptea aceea??!! Ce cauta aici?? Speram sa nu il mai vad niciodata. De ce trebuia sa ne mai vedem. Vad ca Rebecca si-a dat seama ca se intampla ceva cu mine si vine spre mine.
- Asta e băiatul cu care ai facut-o??
- Da. Ii zic eu si oftez.
- Tu nu e rau. Si stai calma nu cred ca mai stie nimic din moment ce tu ai plecat inainte sa se trezească și ca erați beți amandoi.
- Ai dreptate. Trebuie sa îl iau ca atare.
- Exact. Dar e super sexi. Uitate la el ce abdomen are si ce mușchi. O doamne si ce ochi!! Atunci ii dau un cot in abdomen si începem să râdem de am atras privirile celorlalți. Se uitau toti ca la masini străine.
- Bine. Scuze. Zice Rebecca.
- Tu cine esti? Intreaba fratele meu. Dar nu mai apuca sa raspunda ca Ambar, parca asa o chema, i-a sărit în brate si el s-a învârtit cu ea.
- Deci sa inteleg ca va cunoasteti?? Ma trezesc vorbind eu.
- Da. E iubitul meu de care va ziceam. Ne răspunde ea si imi cade gura pana la pământ. Nu pot să cred, daca afla ce am facut o cred in stare sa ma omoare.
- Si pana acum unde erai cand a fost răpită? Intreaba Rebecca
- Păi, din seara aia am cautat-o. Si am inteles ca a fost răpită de un traficanți de arme. Asa ca am cautat-o impreuna cu echipa mea si intr-un final am localizat-o aici si am venit cat de repede am putut.
- Am inteles. Raspunde tot Rebecca. Eu ma uitam la el apoi la ea si vad ca si el ma studiază. Oare si-a amintit?? Dar nu cred. Are dreptate Rebecca arata bine. Este blond cu ochii albastri. Poarta un hanorac negru cu o pereche de blugi tot negri rupti.

 Poarta un hanorac negru cu o pereche de blugi tot negri rupti

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-  Ma bucur ca v-ati regăsit. Zic eu.
- Si noi. Zice Amber.
- Si cum te cheamă? Cati ani ai? Intreaba Rebecca.
- Ma cheamă Austin Smith si am 18 ani!!
- Deci esti mai mare decat noi. Fain. Zice tot Rebecca. Acum ca tot suntem aici sa lăsăm poveștile pe maine si sa ne distram. Tipa ea cat de tare a putut ca să audă toata lumea. Logic ca toti strigau Queen, Queen.

Perspectiva lui Austin .
Doamne ce naivi, chiar m-au crezut. Logic ca nu mi-am zis adevăratul nume de familie ca isi dădeau seama asa ca am inventat unul, am acte false, dar ma bucur ca am intrat in grup si asa o sa aflu totul despre ei si o sa ii distrug. Si o sa incep cu mica lor prințesă, Sabina. Stiu ca toti și-ar da viata pentru ea si stiu ca stie ca cu mine a facut-o. Am văzut cum ma analizează  si  o sa fie usor sa se îndrăgostească de mine. Stiti cum se zice "  o fata îndrăgostită e mai usor de manipulat".
Si asa o sa fac si cu ea, sper doar sa nu ma îndrăgostesc si eu de ea si sa distrug planul, dar nu cred pentru ca prea de mult timp am asteptat clipa asta. Nu zic ca nu e frumoasa, dar trebuie sa imi răzbun ceea ce ei mi-au luat din viata mea. Cea mai depret persoană, mama mea.

Perspectiva Rebeccai
Ceva nu e in regula cu tipul asta. Cred ca nu e cine zice el. Am un presentiment rau asupra lui si o sa aflu.
- Deci cine are curajul sa se întreacă cu mine?? Intreb eu.
- Eu. Zice cineva din spate si cand ma întorc este Austin.
- Sigur vrei, pentru ca o sa mănânci praful din urma mea.
- Sigur. Nu degeaba mi se zice demonul pe 4 roti. Zice el...nu pot să cred el e demonul pe 4 roti?? Super, o sa îl bat si pe el.
- Si eu ma bag. Zice Andrew.
- O cursă cu regele, demonul pe 4 roti si regina noastră. Zice un tip din microfon
- Care e miza? Intreb eu.
- 100000 de dolari plus masina mea. Zice Austin.
- Hai sa facem dublu. 200000 de dolari si 2 masini pe care le alege câștigătorul. Ce ziceți zic eu sigura pe mine. Ei se uita unul la altul si zic in cor:
- De acord. Am dat mana si m-am urcat in masina mea de cursă. Este un bmw auriu. Cea mai tare masina. Poate sa ajunga la 200 km/ h doar în câteva secunde.

Black- Revenge(vol 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum