O sa imi fie dor de voi

49 3 0
                                    

Perspectiva Carlei
Azi e ziua plecării, a trecut si saptamana asta. O sa imi fie asa de dor de ei. Acum imi fac bagajul, fiindcă diseară avem avionul. In camera mea intra ingerasii mei.
- Mami, o sa ne fie dor de voi. Imi spune prințesă mea
- Va rog nu plecati. Ma implora prințul meu.
Mi se rupe inima cand ii vad asa.
- O sa ne întoarcem repede. Ok?
- Bine. Dar ne aduceți ceva dulce de acolo? Ma intreaba Elias.
- Cum sa nu puiule. Va aducem o valiză de dulciuri. Le raspund eu.
Ei vin si ma îmbrățișează strans de tot. Off...nu vreau sa plec.
- Elias, orice s-ar intampla mereu o sa ai grija de surioara ta si de Sabina. Ok?
- Da. O sa am grija de ele. Promit.  Raspunde el.
Nu stiu de ce, aveam un sentiment ca ceva o sa se întâmple.
- Iubita mea, vreau sa iti dau colierul asta tie. Ii spun si il dau jos de la gât. E colierul pe care l-am cumpărat si Iuliei si surorii mele.
- E frumos mami. Imi spune puiutul meu. Mersii. Continuă ea.
- Sa il porți mereu si cand o sa iti fie dor de mine sa il stângi in pumn si eu o sa fiu cu tine...mereu o sa fiu in inima ta. Spun si ii pun mana pe inima ei. Ea ma ia în brațe și la fel si Elias. Ii strâng strans si ii pup pe fiecare pe frunte. In camera intra si sotul meu si face la fel ca si mine.
- Va iubim. Le spune Dylan ingerasilor mei.
- Si noi. Spun ei cu lacrimi în ochi. Le sterg lacrimile si facem o îmbrățișare in familie.

Perspectiva Rebeccai
Nu vreau sa plece. Cum o sa ma descurc fara ei. Stiu ca cu noi o sa stea unchiul si mătușa Iulia si Rose, dar nu vreau sa plece. Ii mai strâng inca o dată în brațe strans si merg in camera mea. Mai sunt 2 ore si ei pleaca.

Perspectiva Săbinei
Iarăși pleaca, mereu pleaca..dar acum ii ia si pe unchiul si mătușa Carla. Ei mai mult mai crescut decât mama si tata. Au fost mereu plecati si mereu ne era dor de ei. Acum ne-am obișnuit, dar tot o sa ne fie dor de ei. Acum o ajut pe mama cu bagajul si Ivac il ajuta pe tata. Ii impratisam strans si mama imi spune:
- Iubita mea, vreau sa porti asta mereu cu tine si cand o sa iti fie dor de mine sa sti ca eu o sa fiu cu tine. Imi spune si isi da jos colierul si mi-l pune mie la gât.
- Mersi mami. Te iubesc. Ii spun eu
- Si noi va iubim. Imi spun ei. Si Ivac, continuă mama, sa ai grija de sora ta si de Rebecca.
- Promit. Spune Ivac.
Ii mai imbratisam o dată si plec in camera mea. Acolo o vad pe Rebecca ca plânge. Ma duc lângă ea si o i-au in brate.
- O sa treaca repede o lună si o sa vina inapoi părinții la noi.
- Stiu, daor ca o sa imi fie asa de dor de ei.
- Si mie imi este mereu dor de ei, dar tu mereu mai încurajat acum ascultați propriile sfaturi si o sa vezi ca o sa fie bine. Da? Ii spun eu.
- Mersii. Promite-mi ca mereu o sa fim impreuna si o sa avem grija una de alta reciproc.
- Promit. Ii spun eu.
Atunci in camera intra si fratii nostri si cand ne vad cum si ne imbratiseaza.
- O sa fie bine surioara. Ii spune Elias.
- Mersii, frate. Ii spune  si il îmbrățișează strans.
- O sa avem mereu grija de voi. Ne spune Ivac.
- Știm asta si va multumim. Le spun eu si ne îmbrățișa inca o data cu totii. Ii iubesc pe toti si mereu o sa fim uniți.

Perspectiva lui Ahron
Azi e ziua cea mare o sa le distrug pe Carla si Diana impreuna cu iubiții lor soti. Asa de tare le urăsc, mi-au distrus tot ce aveam...mai ales pe Dylan il urăsc ca mi-a furat-o pe iubita mea. Ea era doar a mea, dar daca eu nu am avut-o nimeni nu o sa o aiba. Ii urmăresc de câțiva ani si am asteptat momentul oportun sa ii omor, apoi vor urma și prețiosii lor copii.
- Domnule, am aranjat tot. In jumatate de ora ies din casa. Suntem pregatiti. Imi spune mana mea dreapta.
- Nu vreau greseli. Ati inteles? Le spun eu. El da din cap si iese din biroul meu.
- Tati..ma striga copilul meu.
- Da. Ce este? Ii zic eu rece.
- In sfarsit o sa scăpăm de părinții aia si o sa ma răzbun pe copii lor?
- Da. Azi e ziua cea mare.
- Abia astept. O sa plateasca pentru tot ce au facut. Zice si iese din birou.

Perspectiva Rebeccai
A ajuns si timpul cand trebuie sa plece. Ii vad cum coboară cu valizele si le lasa la usa. Se întorc spre noi si ne îmbrățișează strans. O îmbrățișez tare pe mami si ii șoptesc un te iubesc, la fel fac si cu tata. Ma duc la mătușa Diana si o îmbrățișez foarte strans si la unchiul Luck.
- Acum trebuie sa plecam. Zice mama.
O sa ne fie dor de voi si sa stiti ca va iubim. Continuă tot ea.
- Si noi te iubim. Zic eu.
- Acum sa o ascultați pe mătușa Iulia si unchiul Drake, dar si pe Rose. Sa fiti cuminți. Da?
- Da. Zicem noi.
- Stai calma o sa ii ptotejez ca din ochi din cap. Ii spune mătușa Iulia.
- Mulțumim. Ii raspunde mama
Ne mai îmbrățișat o dată si pleaca. Ii vad cum urca in masina si le fac cu mana. Dupa câteva secunde masina se îndepărtează de noi. Fratele meu este lângă mine si incearca sa ma consoleze. Intrăm în casă si vine si mătușa Iulia si imi spune:
- Stai calma. O sa ne distrăm luna asta si o sa vezi ca trece foarte repede. Nu termina de vorbit ca ii vibrează telefonul in buzunar.

Perspectiva Iuliei
Vad ca imi vibrează telefonul in buzunar. Scot telefonul si vad ca am un sms de la un necunoscut.
" Ai timp 5 minute până ce casa explodeaza. Tic tac timpul trece, eu zic sa te grăbești.
Semnat A"
Cum adică explodeaza? Nu mai stau pe ganduri si tip.
- Casa explodeaza! Luati fiecare un copil.
- Cum? Intreaba speriată Rose.
Nu mai stau pe gânduri și o iau repede le Rebecca in brate si iau cheile de la masina si fug din casa. La fel fac si ei cu cate un copil în brațe. Intrăm în masina si apas accelerația până in pământ. Ies repede din garaj si dupa 30 de secunde casa a explodat. Pun o frână bruscă si ne uitam cu toții în spate. Nu a mai rămas nimic din aceea casa.
- Sunteti bine? Ii intreb eu
- Da. Raspunde Rose.
- Mătușa ce se intampla? Ma intreaba Sabina.
- Nimic, scumpo. Stati linistiti sunteti in siguranta cu noi. Le zic eu.
- Acum ce facem? Intreb eu.
- O sunăm pe șefa. Zice Rose.
Apuc repede telefonul in mana si dupa 3 bipuri răspunde.
- Alo?
- Casa a explodat. Zic eu repede.
- Cum? Sunteti bine? Copii?
- Suntem cu toții bine. Zic eu
- Dar cum s-a întâmplat? Intreaba speriată  Diana. Cred ca sunt data pe difuzor.
- Am primit un sms in care zicea ca daca nu ies in 5 minute casa explodeaza. Nu am mai stat pe gânduri si am luat fiecare un copil si dupa 30 de secunde casa a explodat. Le explic eu.
- Si sti cine a fost? Intreaba Carla
- Da. S-a semnat cu A.
- Ahron. Zice Carla.
- Da.
- Dylan ai grija. Tipa Carla si firul se rupe.
- Alo. Alo. Tip eu in telefon, dar nimic.
- Ce s-a întâmplat? Intreaba Rose.
- S-a rupt firul. Sigur s-a intamplat ceva. Acum ce facem? Ii intreb eu.
- Mergem la sediu si stabilim acolo ce facem in continuare. Spune Alex. Si eu pornesc in trombă până la docuri.

Black- Revenge(vol 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum