Perspectiva Rebeccai
Urc incet pana sus si cand deschid usa, vad numai haine pe jos si.....pe Bella imbracandu-se.
- Ce faci aici? o intreb eu uimita
- Mă îmbrac. Scuze ca m-ai văzut in postura asta. Spune ea si isi trage bluza pe cap.
- Dupa cum vad ai avut o seara minunata. Spun eu. Cine e norocosul?
- Nu pot sa spun, dar iti mărturisesc că a fost o seară trăznet, iar el e un drac in pat.
- Imi închipui. Spun eu si începem să râdem.
- Acum imi mai cer o dată scuze, dar trebuie sa plec. Ne vedem scoala. Imi spune si culmea ma si îmbrățișează.
Ce o fi pățit? Poate e îndrăgostită...si chiar o fi o fata de treaba. După cum vad nu e aici iubitul meu asa ca ma intreb unde este??Perspectiva lui Andrew
Acum o ora
Cand ma uit mai bine la fata din patul meu si vad ca este...Bella?! Cum am ajuns in postura asta si de ce ma doare asa capul, ca doar nu am băut cine stie ce...
Incerc sa ma ridic din pat și vad pe jos doar haine. Imi ridic hainele si ma îmbrac rapid. Vad ca se trezește si se ridică în șezut.
- Bine dimineata. Imi spune ea cu zambetul pe buze.
- De ce zâmbești. Nu stiu cum am ajuns in situația asta, dar ascultam bine...nimeni nu va sti, iar tu te vei îmbracă pana vin eu din baie si pleci. Mai inteles?
- Dar... Am crezut...
- Ce ai crezut, ca daca ne-am trezit împreună in dimineata asta eu o sa iti spun ca te iubesc si ca vreau sa fiu cu tine?!
- Nu, dar am crezut ca poate avem o șansă..
- O șansă la ce?! Eu o iubesc pe Rebecca si de aceea nu va afla nimeni.. nu vreau sa o pierd, iar dacă spui cuiva sau mai ales ei.. te omor. Ai inteles! Acum pleaca pana vin inapoi. Sa nu te mai văd.
Si plec nervos, trandind usa de la baie. Mă agăț de oglindă si ma uit la mine. Ce am facut sa ajung asa..dacă mi-asi aminti. Cum stăteam asa aud 2 voci. Una e a Bellei si... Rebecca. Mă apropii de usa sa ascult ce vorbesc... Nu imi vine sa cred ca i-a spus asa ceva, macar nu i-a spus cu cine...le aud plecând asa ca ma spăl si cobor.Perspectiva Bellei
Am reusit. Am câștigat pariul si acum imi mai ramane doar sa afle. Nu imi vine sa cred ca o sa-i despart. Eu o sa ii iau locul. Mai trebuie să am putina răbdare. Abia astept.Perspectiva lui Andrew
Nu pot sa cred ca am fost asa de prost. O sa o pierd. Imi trebuie un sfat, dar de la cine... Fratele ei o sa ma omoare la fel si verișorul, Eliot sigur nu, fetele nu categoric singurul mai ramane... Austin. Sper sa nu ii spuna Sabinei. Am văzut că sunt deja si mai apropiați, sper sa nu fie sfârșitul relației mele cu Rebecca si inceputul lor. Vreau sa fie împreună, doar se potrivesc, dar nu vreau sa se termine intre mine si îngerul meu. Cobor si ii vad pe toti la masa. Mă duc și imi sărut ingerasul pe buzele ei dulci. Imi zâmbește dulce si imi șoptește:Unde ai fost. Ii raspund tot incet ca am fost in garaj. Da din cap si mă așez la masa. Vad ca Bella a plecat. Foarte bine. O vad pe Rebecca cum mananca si zâmbesc.
- Surioara, tu mananci?
Se opreste din mâncat si raspunde:
- Așa se pare.
- Dar nu mănânci niciodată dimineata, nici cand erai mica.
- Nu stiu, dar imi este foame. Cand termina de spus propoziția o vad ca fuge la baie. Merg după ea si vad ca da tot ce a mâncat. O ajut, tinundu-i părul si mangaind-o pe spate.
- Mersii. Imi spune ea duce ce se spală pe dinți.
- Esti bine?
- Da, de aceea nu manamc dimineata.
- Hai mai bine la doctor.
- Nu, sunt bine. Cred ca este de la băutura din noaptea asta.
Ajungem la masa si toti o intreaba daca este bine, dacă vrea la doctor...Perspectiva Rebeccai
Nu stiu ce tot am, dar de ieri imi este rau. Am mintit cu baurul, nu am băut deloc alcool si vad ca am din ce in ce pofta de mâncare. Este ciudat. Sper sa nu fiu bolnavă.Perspectiva lui Andrew.
După masă il trag deoparte pe Austin si mergem in camera lui. Cat timp se aranjează pentru întalnirea cu Sabina incep sa ii spun:
- Cred ca am făcut o greșeală enormă.
- Ce ai facut?
- Crev ca...am inselat-o pe Rebecca.Perslectiva Rebeccai
Vad ca toti se retrag în camera lor si eu o urmez pe Sabina in camera sa o ajut sa se îmbrace pentru întâlnirea cu Austin. E asa de emoționată. După ce o ajut si este gata ma îndrept spre camera lui sa îl anunt ca prințesa este gata, dar usa este parțial deschisă si aud pe cineva spunând că...m-a înșelat??
Mă uit prin deschizatura si il vad pe Austin cu... Andrew.
- Cum asa? Spune Austin.
- Nu stiu, m-am trezit dimineata asta gol in mansarda împreună cu Bella. Chiar nu stiu ce s-a intamplat.
- Cu Bella..Esti prost..
Nu pot sa cred...el era cu Bella. El e misteriosul băiat... iubitul meu!!?
- Cum? Imi scapa mie printre buze si amândoi se întorc spre mine. Mă uit în ochii lui Andrew si vad regret si ma uit la Austin si vad tristețe. Imi adun toata puterea si rostesc:
- Sabina este gata. Te asteapta.
Se îndreaptă spre mine si ma îmbrățișează.
- Imi pare rau, pustoaico.
- Ai grija de ea, ca de altfel...il amenință eu cu ultima putere a mea si il vad dispărând in hol.
Mă uit la Andrew si vad ca se îndreaptă spre mine asa ca ma dau cu un pas înapoi. Pentru prima oară de când au murit părinții ma simt slaba.
- Nu este cum pare. Imi spune el.
- Nu vreau sa aud. Dacă nu auzeam asta, nu mi-ai fi spus niciodată.
- Nu vreau sa te pierd.
- Oricum mai pierdut. Si ma întorc sa plec, dar ma prinde de încheietura.
- Nu, aștepta să iti explic.
- Am avut incredere in tine. Ii soptesc eu si imi adun putere si ii reprosesc: -Te-am primit in familie, iti ofer protecție, si ti-am dat inima mea...iar eu in schimb ti-am cerut sa fi sincer cu mine si sa iti ti promisiunea pe care mi-ai facut-o. Dar se pare ca nu ai putut..
- Daca iti ziceam mai fi iertat? Ma intreaba el si se uita in ochii mei.
- Greseala recunoscută este pe jumatate iertată. Ii spun eu si incerc sa ies din stransoarea lui.
- Nu pot sa iti dai drumul. Imi spune el.
- Am terminat-o cu tine. Acum da-mi drumul. Am terminat. Am spus eu si m-am sucit mai tare si am fugit în camera mea.
Am încuiat ușa si m-am prabusit pe podea. Nu imi vine sa cred??!!Ridic mâneca de la hanorac si ma uit la tatuaj. Am fost o proasta sa il las sa intre in inima mea, dar s-a întâmplat. Iar m-a luat greață și am fugit la baie. După ce am terminat m-am așezat pe gresie si ... atunci mi-a picat fisa. Greață, pofta de mâncare.. doar nu sunt.... Mă ridic repede si caut un test de sarcina. Deschid ambalajul si dupa ce il folosesc astept... si ce vad este... Nu pot sa cred....2 linii... sunt însărcinată!! Nu pot fi însărcinată...
Mă pun pe gresie si incep sa plâng cu testul de sarcina in mana.. plâng de fericire, de tristețe, dezamăgire, furie, plâng pentru toți ani in care nu mi-am permis sa mai fiu slabă și plâng pentru mine. Este un sfarsit , dar și un început.
CITEȘTI
Black- Revenge(vol 2)
Fiksi RemajaBlack - Revenge este continuarea cartii Dangerous Love in care este vorba despre copii Carlei si Dianei. Copii dupa moartea părinților preiau mafia si sunt crescuți de Iulia si sotul ei. În viața Rebeccai va intervenii Andrew, deși isi dau seama ca...