Perspectiva Carlei
Ma trezesc bine dispusă si cu foarte mari emoții. Orice se va întâmpla eu o sa fiu mândră de ele. Competiția este la 16 si acum este ora 10. Defapt la 16 incepe noi o sa fim mai tarziu, din cauza numelui. Ma învârt prin pat si simt o mana pusa pe talia mea si trasa in bratele lui calde.
- Neața, iubito. Imi spune el cu o voce răgușită, dar foarte sexi.
- Neața. Ii spun eu si ma întorc cu fata la el. Ne privim în ochi câteva secunde in care ma pierd in ochii lui. După ma ciupeste de fund si ma pune pe el, acum fiind deasupra lui si ne sărutam apăsat.
- Ce frumoasa dimineata am. Spune el bucuros.
- Da, dar eu am emoții pentru fete. Au muncit mult si daca nu castiga o sa fie dezamăgite si nu vreau sa sufere.
- Sigur vor câștiga si m-am gandit ca dupa sa facem o petrecere.
- Ar fi super frumos. Zic eu bucuroasă.
- Mă duc să văd ce fac printesele. Si pe Sabina o consider ca pe fiica mea, la fel si pe Ivac.
- Vi cu mine? Il intreb eu.
- Da. Vreau sa le vad cum se pregătesc de dimineata sau daca dorm sa le trezesc. Zice el încântat de ideile lui.
- Fie, doar nu le speria tare.
El imi ranjeste malefic si un sentiment ciudat mi-a cutremurat tot corpul. Am iesit din camera si am intrat in camera prințesei. Cand am intrat nu erau acolo. Ne-am dus la baie, dar tot nu era nimeni.
- Unde o fi? Intreb eu speriata.
- Poate sunt in bucătărie. Imi spune Dylan.
Cobor repede până în bucătărie si vad ca nu este nimeni. Deja intru in panica.
- Unde o fii? Intreb eu foarte sperata.
- Linisteste-te. Poate stiu frații lor. Hai sa ii intrebam.
- Ok. Zic si fug repede pe scări si cand deschid usa raman uimita.
In pat dormeau toti. Elias o ținea în brațe foarte strans pe Rebecca, iar Ivan cu Sabina dormeam haotic, dar foarte drăguț. Ea era mai cu tot corpul pe el. Dormeau asa de frumos.
- Hai sa nu ii trezim. Spun eu.
- Bine. Spune si închidem incet usa.
Ne ducem in camera noastră și intru in baie. Imi fac tabieturile si ma spăl, iar cand ies ma hotărăsc să imi iau un top alb si o pereche de pantaloni albaștri.Imi pieptan părul si il las pe spate si ma machiez cu puțin fond de ten si rimel.
Nu pot să cred că ingerasii mei dorm asa de frumos. Ii iubesc asa de mult. O sa ii las sa doarma până la 12.Perspectiva Rebeccai
Ma trezesc dimineata cu o mana pe talia mea. Cand deschid ochii am văzut că era iubitul meu fratior. Il iubesc super mult si a-si face orice pentru el, chiar mi-aș da si viata.
- Neața, iubire. Imi spune el cu ochii lui de ciocolatii.
- Neața. Ii spun eu si ii zâmbesc. Uneori imi mai imi spune iubire asa ma mai alintă el.
Ma uit la ceas si vad ca este 11:30 si la 16 incepe competitia.
- Trezirea, fratilor! Le spun eu.
- Cât e ceasul? Intreaba somnoros Ivac
- 11:30. Trebuie sa ne pregătim. Ii spun eu Sabinei.
- Bine. Imi spune ea si se da si ea jos din pat.
- Mulțumim ca ati dormit cu noi. Le zic eu.
- Si noua ne-a facut placere. Ne vedem jos. Imi spune fratele meu
- Bine. Si ne îndreptăm spre camera noastra.
Ma duc in baie si fac tabieturile si un dus rapid. Ies din baie si ma hotarasc sa imi iau o rochiță si un sacou negru.
CITEȘTI
Black- Revenge(vol 2)
Teen FictionBlack - Revenge este continuarea cartii Dangerous Love in care este vorba despre copii Carlei si Dianei. Copii dupa moartea părinților preiau mafia si sunt crescuți de Iulia si sotul ei. În viața Rebeccai va intervenii Andrew, deși isi dau seama ca...