Prieteni vechi

33 2 0
                                    

Perspectiva Rebeccai
- Ce căutați pe teritoriul nostru si cine sunteti? Ne intreaba băiatul.
- Noi suntem din Los Angeles si am venit sa ne câștigăm titlurile. Zic eu
Atunci ei au început să rada si dupa toti. Deci ei sunt sefi. Am inteles.
- Ce titluri. Aici există doar un King si doar o Queen. Spune fata. Asta sa creada ei.
- Sti cum se spune o data Queen, mereu Queen. Le dau replica eu.
- Dar cine te crezi, Queen si King din trecut sunt istorie, au murit si copii lor sunt plecați, asa ca plecati de aici. Spune baiatul.
- Asta sa credeti voi. Zic eu si noi începem să radem.
- Poate legendele sunt moarte, dar copii legendelor sunt vii si in fata voastră. Spune fratele meu.
- Si de ce sa va credem ceea ce spuneti. Nu mai stim nimic de copii lor de 12 ani, asa ca cine sunteti? Intreaba fata. Si fara prostii am suferit mult dupa ei. Continuă ea. Atunci mi-am dat seama ca ea e Emi.
- Emi? Intreaba Sabina. Inseamna ca si-a dat si ea seama.
- De unde imi sti numele? Nimeni nu imi stie numele real. Cine sunteti voi? Intreaba ea si scoate pistolul, urmați de ceilalti. Vad ca scot si ai mei pistolul si le zic:
- Lăsați pistoalele jos. Poate numele iti este cunoscut. Ii zic eu. Sunt Rebecca. Continui.
- Buna gluma, ea era blonda tu esti satena. Zice ea inca cu pistolul spre mine.
- Da stiu este o poveste lunga, dar iti pot zice ce ai purtat la ultima mea petrecere atunci când am câștigat concursul de stip dance combinat cu hip hop. Erai intr-o rochie galbenă, pe care eu ti-am comandat-o de pe net. Ți-am făcut machiajul si părul. Si tie si Săbinei. Ii zic eu si înaintez spre ea. Mia fost dor de tine. Ii zic. Ea lasa pistolul jos si imi spune cu lacrimi în ochi
- Tu esti. Chair tu. Imi spune ea.
- Da, iubita. Ii spun si sărim intr-o îmbrățișare. Cand ne dezlipim vad ca  au lăsat toti pistoalele jos. Vine si Sabina si o îmbrățișează cu drag.
- El cine e? Intreb eu mirata spre băiat.
- Ce, nu iti mai ti minte prima iubire? Ma intreaba el si apoi imi dau seama ca e... Eliot?? Nu cred ce bine arata.
- Eliot? Intreb eu mirata.
- Cine altul. Vino aici, printesa. Imi spune el si sar pe el intr-o îmbrățișare stransa. De cand nu i-am mai vazut.
- Ai multe se povestit, domnisoara. Ma ia Emi. Mai întâi cine sunt ceilalti. Imi spune ea.
- El este iubitul meu, Andrew. El este Austin cu iubita lui Ambar si ele sunt cele două nebune ale mele: Ali si Kate.
Fac eu prezentările.
- Mă bucur de cunostinta si trebuia sa imi spui ca ai un iubit asa de bun. Imi spune ea.
- Da si e numai al meu. Ii zic eu si il sarut.
- Va potriviti. Imi spune Eliot. El a rămas la fel, brunet cu ochii căprui. Are un corp de invidiat.

 Are un corp de invidiat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eli e blonda si ea. E frumoasa si ea.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Black- Revenge(vol 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum