E momentul răzbunării.

32 2 0
                                    

Perspectiva Rebeccai
Vad ca incet cu încetul camera se luminează. Am stat toata noaptea si am tras cu arme, am lovit sacul de box si am înjurat. Nu stiu cum a trecut noaptea asa de repede. Nu sunt obosită, o sa ii arat eu lui ca cu mine nu se joacă nimeni. Stiam ca nu trebuie sa am incredere niciodată intr-un băiat cand imi spune ca ma iubeste, dar inima mea nu vrea sa ma asculte si acum suferă. Imi iau pistolul si vechiul telefon si merg in camera mea sa imi fac un dus ca sunt transpirata. După un dus revigorant intru in dressing si imi iau o bluza mai lunga albă, o pereche de blugi scurți si ciorapi aproape de genunchi cu care sa meargă superstarii.

 După un dus revigorant intru in dressing si imi iau o bluza mai lunga albă, o pereche de blugi scurți si ciorapi aproape de genunchi cu care sa meargă superstarii

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ma duc la masuta de machiaje si aplic un creion alb, rimel si fond de ten. Pe buze aplic un gloss transparent cu aromă de ciocolată. Parul il pieptan si il las pe spate desfăcut. Imi iau vechiul telefon si atunci imi pare tatuajul in fata. Ma duc la baie si imi iau o fasa si o leg ca sa nu mai vad tatuajul. Cobor in bucătărie unde sunt toti la masa, in afara de Ambar si fostul meu iubit. Da fost pentru ca o sa ma despart de el. Imi iau un bol si imi pun cereale cu lapte si na pun la masa. Nimeni nu spune nimic.

Perspectiva lui Andrew
Ma enervează asa de tare Ambar. Aseară m-am si speriat de ea. A venit în camera la mine si s-a pus în pat. Eu dormeam si cand m-am trezit de dimineata am vazut-o. Eu credeam ca aseara e iubita mea si am luat-o si in brate. Bine ca nu am sarurat-o. Cum sa nu imi dau seama ca nu e ingerasul meu. Nu avea mirosul ei, dar eram prea obosit ca sa judec sau sa deschid ochii. Sper ca nu stie nimic ingerasul meu. Nu vreau sa o pierd pentru o curva ca asta. De ce nu a atat cu iubitul ei si vrea sa imi distrugă mie relatia. Nici acum nu pot scapa de ea, e ca o lipitoare. Sunt în baie si am uitat sa imi iau haine si nu vreau sa ies asa gol, sper ca sper ca a plecat. Ies doar cu capul si  vad va nu e nimeni. Ma duc in dressing si imi iau un tricou alb si o pereche de blugi negri. Ma incalt cu tenesii si imi pieptan părul lasansu-l mai rebel cum ii place prințesei mele. Ma dau cu parfum si sunt gata. Imi iau pistolul pe care îl pun în spate la blugi si telefonului. Ma uit la tatuajul meu si zâmbesc. O iubesc foarte mult si nu vreau sa o pierd din cauza unei curve. Cand sa ies din camera imi sare Ambar in fata. Vine sa ma îmbrățișeze si eu o dau jos de pe mine. Vad ca imi face o mutra mirata si atunci ii zic:
- Aseară nu s-a intamplat nimic. Am crezut ca esti iubita mea nu tu. Așa ca nimeni nu va sti de aseara sau te omor, javră. Ii zic si plec pe scari. Ea ma prinde de mana si imi spune.
- Mai bine mor decât să te vad cu aia. Imi spune si coboară pe scări razand.
O sa o omor. Dacă nu eu, ingerul meu sigur, dar cred ca si pe mine dacă afla. Cobor si eu in bucătărie unde stau toti si mănâncă si rad. Imi iau si eu un bol si imi pun cereale cu lapte si ma pun lângă ingerasul meu. Vreau sa o pup pe obraz, dar se ridică de la masa. Toti se uita la ea mirati, la fel si eu.
Ea își pune bolul in chiuvetă și vine si se  pune lângă Sabina si spune:
- Azi e ziua cand il cautam pe Ahron. Sa fiti gata de orice. E momentul răzbunării.
Nimeni nu mai spune nimic si dau din cap. Ne ridicam cu toții de la masa si mergem in sufragerie. Ea aduce un laptop si la fel si Sabina. Sabina ii da laptopul lui Elias si unul il are ingerasul meu. Nu stiu de ce se comporta asa cu mine. O fi aflat?? Dar de unde, Ambar inca nu a apucat să spună nimic. Stiu ca are camere, dar nu in camera noastra.
- Acum sa cautam. Spune Elias.

Perspectiva lui Austin
Vreau sa aflu adevarul. Nu pot să iau o hotărâre până nu stiu adevarul. Si cred ca mătușa lor stie adevarul. Dar daca ma minte. Imi trebuiesc dovezi. Poze, scrisori, ceva. Cred ca o sa ma dus la mătușa lor si o sa vorbesc cu ea. Dar vreau sa stie si ceilalti tot adevarul, nu vreau sa o pierd pe Sabi.
Dintr-o dată cineva intra pe usa. Ne ridicam toti si scoatem armele. Cand vine in sufragerie vedem ca este mătușa lor cu unchiul lor.

Perspectiva Rebeccai
- Ce ne-ati speriat. Spun eu.
- Ne scuzati, dar vreau sa va spunem ceva. Am cautat si am aflat că tu ești fiul lui Ahron. Se potriveste totul. Data nasterii si descrierea. Spune mătușa si arata spre Austin.
- Te stim de cand te-ai nascut până cand mama ta a fost ucisă. Ne pare asa de rau, dar nu trebuie sa ti cu tatăl tău. El te minte. Continuă unchiul. Noi suntem muți....nu mai spunem nimic. Apoi imi revin vorbele lui Josh si acum stiu de unde știa totul Ahron despre noi. El ne spiona.
- Tu ne-ai spionat in tot acest timp. Tip eu.
- Da. Scuze, doar ca vroiam răzbunare. Mi-ati omorât mama. Spune el.
- Nu e adevarat. Nu am omorât pe nimeni. Spune Ivac.
- Nu voi ci patintii vostri. Continuă el. Sabi nu mai spune nimic. Stiu ca are sentimente pentru el, dar acum nu o pot lasa sa fie cu el.
- Nu este adevărat. Spune mătușa. O stiu pe mama ta. Am fost prietene bune, doar ca nu noi am omorat-o ci tata tau. Stati jos sa va spun trecutul pe care nu il stiti nici voi foarte bine.
Eu in trecut eram curva școlii, si mamele voastre erau bad girl. Ele au fost cu Ahron și cu fratele său. Ahron a iubit-o pe mama voastră, Carla, doar ca a ranit-o, la fel si fratele lui cu Diana. El o voia pentru el si ea nu il mai voia. A văzut răutate pură in ochii lui. Era violent si o ranea. Asa au terminat-o si Ahron a jurat că se răzbuna. Au trecut un an si a aparut in scoala rock starul cu cel mai bun prieten al lui. Tatii vostru sau îndrăgostit instant de mamele voastre. Sau mai înșelat ei, dar au trecut peste toate obstacolele. Asa ati aparut voi. Din iubirea lor. Va iubit foarte mult. Tu Austin ai aparut cu un an mai inainte de ei. Ca tatal tau sa se răzbune pe nou a cerut-o pe mana ta, fiind una din cele mai bună prietenă ale noastre. Mai mult a mea. Asa ai aparut tu, dar nu din iubire, decât iubire a mamei tale pentru tatal tau. Invers nu. Ea era bătută mult si într-o zi a ucis-o. Exact cand aveai tu un an. El te-a crescut sa crezi prosti. El are doar ura nu iubeste pe nimeni. Mama ta ti-a lasat o scrisoare. Spune si ii întinde o scrisoare. Spune mătușa si ii întinde o scrisoare.
El o ia si incepe sa citesc, când a rerminat-o a inceput sa plângă.
- Nu am stiut cine este cu adevărat  tatăl meu. Multumesc. Spune el si mătușa il îmbrățișează. Și scuze nu am vrut sa va fac rau, doar ca am vrut sa o răzbun pe mama si asta voi face. O sa il omora pe tata pentru tot ce a facut. Spune el.
- Bine. Acum sti unde sta, haideti sa ne pregătim si sa il atacăm diseara. Spun eu.
Toti ne ridicam si mergem la noi in camere. Cand sa intru in camera cineva ma trage se mana. Vad ca este Andrew.
- Ce vrei? Il intreb eu.
- Esti bine? De ce ai bandajat încheietura mâinii unde ai tatuajul?
- Pentru că a fost o greșeală. Te rog sa ma lasi in pace. După ce ne răzbunăm, sa ies de finitiv din viata mea. Spun eu răstit.
- Hei, ce ai pățit?
- Mai si întrebi ca un prost. Esti un curvar. Asta esti. Ai obținut ce ai vrut si  acum mă înlocuiești. Te rog sa te duci la curbele tale și să mă lași in pace. Spun si vreau sa imi iau mana din mână  lui.
- Nu. Vreau sa iti explic ce s-a intamplat! Spune el.
- V-am văzut!! Tip eu.  E deajuns. Nu ai ce sa imi explici. Am fost doar o jucărie pentru tine si asta e. Continuu eu tot tipand.
- Nu e adevarat. Vino. Spune si ma trage dupa el. Intrăm în birou. Te rog asculta-ma. Credeam ca esti tu. Eram prea obosit sa gandesc si iti jur ca credeam ca esti tu. Te rog eu te iubesc. Nu vreu sa te pierd. Spune si atunci intra Austin.
- Scuze. Voiam să vă spun că el nu are nicio vina. Eu am pus-o pe Ambar sa il vâneze. O sa scap de Ambar acum. Oricum o cam plac pe Sabi. Spune el cam rusiant. Te cauatm sa iti spun de Ambar si sa te rog daca ma ajuti cu Sabi?
- Stiu ca o placi. Se vede. Ii spun. Si ea te place. Va potriviti. Ma bucur ca sti adevarul. O sa te ajut cu ea,doar cand o sa ne recapeti increderea. Trebuie sa stim ca aveam incredere in tine.
- Da, chiar imi pare rau pentru tot. Nu stiam adevarata poveste. Si o sa vedeti ca nu o sa regretati.  O sa il omor pe tata.
- Bine. Spun eu.
- Eu zic sa ii mai dai o sansa. Se vede ca te iubeste si chiar cred ca nu a fost vina lui. Spune si iese. Eu ma uit la Andrew si nu stiu ce sa cred.
- Ai incredere in iubirea noastra. Te rog. O sa o omor pe curva aia. Nu te-am înșela niciodată. Spune si ma saruta. Rupem sărutul si ii zâmbesc.
- Bine. O ultima sansa. Ii spun.
Acum hai ca avem o treaba de facut. Ii spun si mergem in camera mea sa ne "imbracam ". Il cred. Nu stiu de ce, dar am incredere in el. Sper sa nu ma înșel.

Black- Revenge(vol 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum