Perspectiva lui Andrew
-Rebecca.
Nu cred ca este real ce vad.. fug cat pot de tare sa ajung la masina ei facuta praf. Cand ajung la ea, ma năpustesc sa ii deschid usa.
- Usor. Linișteștete. Sunt bine. Imi spune ea si se da jos din mașină. Atunci o trag spre mine si o tin in brate strâns inhalandu-i parfumul de trandafiri pe care il ador.
Cand ne despărțim din îmbrățișare, vad ca coboară si proasta aia. Imi vine sa ma duc la ia si sa o omor, dar in schimb o vad pe iubita mea cum face semn sa stam calmi ca se descurca.
- Esti proasta sau te prefaci?
- Din greseala am apăsat pe accelerație.
- Din greseala?! Draga mea, dacă tot vrei sa devii Queen sa sti ca asa ceva nu este o greșeală ci înseamnă că ești incompetenta.
- Nu am vrut. Dar se pare ca ai castiga in seara asta.
- Drăguță, eu mereu câștig, dar tu ai pierdut de 2 ori in seara asta. Spun cu un rânjet pe fata.
- De 2 ori? Intreaba ea un pic uimită.
- Da, de 2 ori. O dată titlul de regină si al doilea lucru este ca nu mai ai voie sa calci pe pista asta. Nici ca spectator.
- Dar nu poti face asta? Spune ea cu ură.
- Eu cred ca pot, din moment ce este a mea. Acum ia-ti talpasita si nu te mai întoarce, ca de altfel stii ce vei patii..
O vad cum face cale întoarsă si pleaca pe jos.
- Ai uitat ceva! Tip eu.
Ea se întoarce uimită si ridica o spranceana.
- Masina. Ii spun eu
- O poti pastra. Fa ce vrei cu ea. Spune cu aroganță si pleaca.
- Eu zic totusi sa o iei, asa poate dacă o vinzi o sa ai bani ca sa supraviețuiești.
Nu se mai întoarce, dar stiu ca eu am avut ultimul cuvânt.
- Surioara, esti bine? Intreaba fratele meu.
- Da, doar ca din cauza unei tarfe trebuie să imi repar mașina.
- Lasa ca o sa te ajutam.
- Mersii, dar sti ca imi place sa lucrez singura la ea. Acum ca mi s-a stricat tot cheful, eu ma întorc acasă.
- Venim si noi.. Spune Ivac.
- Nu, distractiva. Ne vedem maine la scoala.
- Eu vin cu tine. Spune iubitul meu.
- Poti sa te duci sa te distrezi.
- Fără tine nu este distractie pentru mine.
Cand il aud imi umple sufletul de bucurie si incep sa zâmbesc.
- Bine. Hai acasa..Perspectiva Bellei
Proasta, proasta, proasta. Cum de am putut să fiu asa de proasta. M-am lăsat dusă de mânie. Trebuie să le intru in gratii, din moment ce nu am putut să o înving. Iubitul ei va fi al meu. Nu pot sa pierd pariul asta. Nu am pierdut niciodată. Vreau sa ii iau locul. Eu o sa fiu viitoarea Rebecca. Asta va fi clar. Trebuie sa ma gandesc la următoarea mișcare.Dimineata inainte de începerea orelor.
Am stat aproape toată seara trează si nu am gasit niciun plan. Trebuie să fie o cale. Cand sa întru pe usile școlii vad un afis:
''Cautam noi membri in echipa de majorete. Preselectiile vor fi la ora 16 în sala de sport. Va multumim''
Acum au nevoie si de fete...Asta e. O sa dau o probă si fiind buna la asa ceva nu are cum sa nu ma ia. Mai ales că va fi in curând un concurs si stiu ca una dintre fete s-a accidentat. Trebuie să mă ia. Asa nu are cum sa scape de mine. O sa fiu si la ele acasa in serile de petreceri pe care le mai dau intre ele. Acum mai ramane sa imi aleg un costum si sa imi fac o coregrafie.
Asta va fi singura mea șansă, nu o pot irosi.Perspectiva Rebeccai.
Azi trebuie sa fac preselecții pentru majorete. Nu am încotro. Tifanii s-a lovit cand făcea sfoara in aer si imi lipseste o coechipiera si mai e si concursul asta important care nu îl putem rata. Sper sa gasesc repede o fata.
- Sigur vom găsi. Am văzut o gramada de fete cum se uitau la afișe. Spune Sabina.
Suntem la cantina si pana acum nu s-a mai întâmplat nimic. Fata aia nu ne-a mai creat probleme, dar parca simt ca ceva se va intampla astazi. Sunt neliniștită.
- Iubit-o stai calma. Veti gasi voi pe cineva. Spune iubitul meu si imi pune o mână pe picior ca sa ma relaxeze.
- Stiu. Spun eu oftand. Doar că simt ca ceva se va intampla azi.
- Nu se va intampla nimic rau. Stati calme. Spune Austin.
- Acum sa vorbim despre petrecere. Spune Emi încântată.
- Stai mai întâi să câștigăm si dupa mai vorbim.
- Nu de aia, prostuto. De ceea data intre majorete.
- Păi va fi maine seara la noi. Nu? Intreaba Kate.
- Da si de aceea băieții nu au voie. Spun eu si toate râdem de fetele lor.
- Dar nu e corect. Atunci iar trebuie să mergem la o bere cu băieții. Spune iubitul meu. Daca stau bine sa ma gandesc e mai fain asa ne alegem si cu cate o frumoasă pe picioare. Continuă el si eu ma uit nervoasă.
- Nici gand. Spunem toate fetele.
- De ce nu? Intreaba Austin
- Pentru ca si noi am putea chema băieți mult mai frumoși decât voi si sa ne facem de cap.
- Nimeni nu e mai frumos ca noi. Spune cu mândrie fratele meu
- Cum sa nu. Atunci facem un pariu, asta dacă nu va este frica.
- Ascultam. Spune iubitul meu.
- Vom face o petrecere comună. Voi veti chema ispite și noi la fel, dar nu avem voie să fim geloși. Primul care cedează din grupa pierde.
- Și câștigătoarea grupa ce primeste?
- Asta voiam să aud. Cine castiga nu va face curățenie in toata casa, in fiecare coltisor al casei si va manevra transportul de sapataman viitoare plus vor fi sefii o saptamana intreaga . E bine?
- Adică dacă câștigăm noi suntem șefii? Intreaba Austin.
- Nu o sa câștigati , dar da veti fi șefii.
- Ne băgăm. Spun băieții.
- Bafta. Le urez.Perspectiva Bellei
Vad cum rad, cum stau in grupul lor si cum Rebecca e in centru lor, cum o privesc. Eu o sa fiu in locul ei. Mai am o ora si incep probele si sunt pregatita. Mai am sa imi pun costumul si gata.
Intru in sala de sport si vad cum toata lumea se uita la mine, dar unde sunt majotetele. Nici bine nu gandesc ca intra majotetele ca niste dive in frunte cu ..logic.. majorete șefa, Rebecca.
Cand ma vede, vine la mine:
- Ce cauti aici?
- Dau probă pentru majorete.
- Nu o sa dai nimic, pentru ca nu te primesc.
- De fapt pot sa dau. Nu ai specificat cine sa vina si cine nu.
- Bine. Dai o proba, dar nu o sa fi admisă.
- Mai vedem noi. Spun eu mândră.
Le vad pe celelalte care încearcă să impresioneze, dar o sa le fac praf. Postul ala este al meu. Cand imi vine randul incep sa dansez cu pasiune. Cand termin nu mai am aer, dar stiu ca a iesit perfect.Perspectiva Sabinei
Off. Fata asta nu are limite, dar se misca bine si din pacate nu o sa avem de ales.
- Se misca bine. Ii spun eu.
- Stiu, dar nu o vreau. Spune Rebecca.
- Nu avem de ales...
- Am hotarat, le spune Rebecca cu voce tare, toate v-ati descurcat de minune, dar postul il ia... Bella.
- Da. Sare ea de bucurie.
- Daca o sa faci ceva sau o sa vorbesti aiurea, o sa pleci. Ai inteles?
- Da. Raspunde ea.
Presimt că nu se va termina bine...Buna seara, sper sa va placa acest capitol, dacă aveți idei pentru următoarele capitole sa imi spuneti. Sunt deschisă la sugestii.
CITEȘTI
Black- Revenge(vol 2)
TienerfictieBlack - Revenge este continuarea cartii Dangerous Love in care este vorba despre copii Carlei si Dianei. Copii dupa moartea părinților preiau mafia si sunt crescuți de Iulia si sotul ei. În viața Rebeccai va intervenii Andrew, deși isi dau seama ca...