Perspectiva Rebeccai
Trebuie să ne pregătim pentru concurs, ne îmbrăcăm toate in uniforme si ne ducem spre sala unde se tine concursul. Anul asta observ ca toate echipele si-au mai îmbunătățit coregrafia, dar tot noi o sa câștigăm. Nu am mai pierdut de cand trăia mama si ea ne antrena. Simt ca dacă o sa pierdem o sa o dezamăgesc si nu doresc asta. O sa o fac mândră de mine. Cand dansez simt ca este langa mine si imi spune ce greșesc, ce fac bine, ca e mândră de mine, asa cum făcea cand eram mica. Simt o durere in brate si ma readuce la viață.
- Esti bine? Ma intreaba Sabina. Parca erai in transa. Imi spune ea.
- Sunt...sunt Bine. Ii spun eu. Mă gândeam la mama. Ii mărturisesc.
- Și mie imi este dor de mătușa Carla,dar am păstrat tradiția și cred ca asta o face mândră de noi. Câștigăm in fiecare an si dam cele mai tari petreceri asa cum făcea ea cand trăia.
- In ultima petrecere data de ea noi am devenit cele mai bune prietene. Ne spune Emi. Imi aduc aminte ca eram asa de emoționată cu ce ma îmbrac, sau cum sa ma machiaj și tu mai luat la tine acasa si mai aranjat si de atunci am simtit ca o sa rămânem veșnic împreună, pana....Ai dispărut. Spune ea cu un oftat. Mi-a fost asa de dor de tine, defapt de amândouă si nu numai mie ci si lui Eliot.
- Stiu si noua. Ne-a fost foarte greu cu mutatul, dar am supraviețuit. A spus Sabina.
- Sunteti bine, fetelor? Ne intreaba băieții care au venit langa noi. Eram toate intr-un cerc si celelalte ne ascultau povestea.
- Da, suntem. A spus Sabina.
Eu ma uitam la Emi si ea la mine, nu am mai rezistat si am luat-o in brate. Ea m-a strâns tare si eu la fel. Mi-a fost dor de ea. Cand ne dezlipim ii șterg o lacrimă si ii spun:
- Mereu o sa fiu îngerul tau, oriunde as fi. Sti asta, nu?
Ea da din cap ca da si imi spune:
- Așa cum si mama ta ne veghează. Eu dau din cap ca da si o mai strâng în brațe o dată.
- Mama? Intreaba fratele meu.
Nu ii raspund si ma uit direct la Eliot care se uita mirat la noi, neînțelegand ce se intampla. M-am dus la el si l-am îmbrățișat, punandu-mi capul in scobitura gândului. Nu a ezitat si m-a strâns si el.
- Esti bine? Ma intreaba incet, cat sa aud doar eu.
- Stiu ca ti-a fost dor de mine si ai suferit pentru ca am dispărut asa pur si simplu si imi pare rau. Ai fost prima mea iubire si sti cum se spune că prima iubire nu se uita niciodată.
Mă îndepărtează de el si se uita in ochii mei si ma sărută pe frunte.
- Asa a fost si pentru mine. Vei ramane mereu in suflet.
- Si tu la mine. Ii spun il mai îmbrățișez o dată si ii dau drumul. O vad pe Alisson cum are lacrimi in ochi si cred ca a inteles gresit.
- Nu este ceea ce crezi. Ii spun.
Doar că mi-am amintit de mama si apoi Emi ne-a spus cum ca le-a fost dor de mine si de aceea l-am îmbrățișat. Noi suntem ca frații acum.
- Dar faza aia ca o sa ii raman in suflet..Spune ea incet.
- Așa este,el a fost prima mea iubire si nu o să îl uit, dar vremurile se schimba si la fel si sentimentele. Eu il iubesc pe Andrew si el pe tine. Nu este nimic intre noi decât ca ne iubim ca frații.
Mă uit la Andrew si il vad un pic nervos.
Mă duc la el si il sărut apăsat si ii șoptesc sa nu mai fie gelos ca nu are motive.
- Acum ca v-ati revenit cu toții, aveti un concurs de câștigat. Spune Ivac.
- Așa este..Spune Sabina.
Cand ma uit la fratele meu ma gandesc la tata, seamănă leit cu el. Imi este asa dor de părinți, dacă nu sunt mândri de mine, dacă nu le convine cum am ajuns...
- Iubito, plângi?
Imi șterg repede lacrima. Ce se intampla cu mine... nu am mai plâns de cand am auzit ca au murit ai noștri.
Fratele meu vine la mine si cred ca si-a dat seama ce am.
- Uitate la mine,imi spune el calm.
Imi ridica bărbia si ma uit la ochii lui frumoși. Ai noștri sunt mandrii de noi si orice s-ar intampla, ca o sa câștigi sau pierzi, nu o sa o dezamăgesti pe mama. Ok? Dau din cap ca da,ma sărută pe frunte si ne împinge pe scena.
Dam tot ce avem mai bun din noi si...Câștigăm.
Ne ducem acasa si ne pregătim de petrecere, dar cand sa ies din sala, după restul, fratele meu ma opreste
- Ti-am spus eu ca o sa câștigi. Si apropo ce ai de ai plâns. Nu ai mai plâns de cand..
- Stiu. Il întrerup eu. Voia să zică de cand au murit părinții noștri. Nu stiu ce am..continui eu.
- Nu este prea bine sa te deschizi asa im public, altfel dușmanii noștri iti vor sti punctul sensibil.
- Stiu, nu stiu ce m-a apucat..dar nu o sa se mai repete.
- Bine. Acum sa mergem. Suntem așteptați.Înainte de petrecere
Mai e putin si incepe petrecerea. Mă pregătesc împreună cu iubitul meu. Vreau sa ne asortam. Ne-am îmbrăcat amândoi in negru, eu cu un top si o pereche de blugi foarte strângi, iar el într-un hanorac si blugi.M-am machiaj mai accentuat cu un tus negru, rimel si creion si m-am dat cu parfum.
Am coborât in sufragerie, unde totul era aranjat.
- Mai țineți minte de pariu? Intreaba Austin.
- Da si o sa câștigăm. Dar țineți minte totul pana la tavaleala in pat.
- Logic. Spun toti.
- Bine. Sa va vedem. Spunem noi.În timpul petrecerii.
E deja 2 dimineata si nimeni nu s-a lăsat. Toate suntem pe niste tipi asa de sexi, ne sărută cu ei, dansăm, ii vedem pe băieți cum se uita, dar sa cedeze unul, nici morti...oricum nici ei nu sunt prea cuminți.. Au fiecare câte o blondă alături si de nu le pipăie. Mai ales iubitul meu...dar si blondă aia parca ar fi șefa lor, ca nu se lasă mai prejos. Il mangaie, se freaca de el si il..sărută. Gata, e prea mult cand sa ma duc la ei o vad pe Sabina cum se duce si o trage pe tarfe aia de pe Austin. Nu imi vine sa cred...Am pierdut. Ii vedem pe băieți cum le da la o parte pe tarfe si fetele pe tipii ăștia si ne ducem la Sabina cu Austin.
- Ati pierdut. Ne spune Ivac.
- Se pare ca da, dar nici voi nu mai aveați mult..Recunoașteți macar.. Spune Kate.
- E adevarat. Spune iubitul meu..Am vrut de 2 ori sa vin, dar m-a cam oprit cineva...si se uita urat la Austin.
El ridica din umeri și mormaie:
- Am vrut sa vad si eu cum e sa fi șeful.
- Acum o sa afli. Spune Ali.
- Bine...Acum sa ne distrăm. Strig eu.
Il i-au pe iubitul meu si il sărut apăsat. Mi-a fost dor de buzele lui.
- Sa inteleg ca pana acum nu te-ai distrat?!
- Nu, numai cu tine ma distrez, iubitule.
- Atunci sa ne distrăm, scumpo.Perspectiva Bellei
Ii vad cum se distrează împreună, i-am văzut și cand era pariul ala tâmpit cum abia se aptinea sa nu se duca la ea si sa il dea pe dobitocul ala la o parte. Si invers la fel, avra în ea o ura de am crezut ca o sa o omoare pe aia. Uitai cum se distrează, dar asta nu va dura prea mult.. I-au un pahar si pun apa si in el bag somnifer, si mai iau unul si pun ceva mai tare..sa nu se trezească prea devreme si sa ne vada, nu am vrea una ca asta.
- Sunt sigura ca ati obosit, poftiți putina apa. Le spun si le dau paharele.
- Multumim. Spun ei si dau pe gat tot paharul.
- Cu plăcere.A doua zi
Perspectiva lui Andrew
Unde sunt? Unde ma aflu? De ce ma doare capul? Incerc sa ma trezesc dar o mână nu ma lasa..Cand ma uit mai bine la fata de langa mine vad ...ca nu e iubita mea...si e goală...Eu sunt gol...ce am facut aseara? Si unde sunt restul, dar mai important unde e iubita mea?? Doar am stat împreună, ce s-a intamplat apoi? Asta ași vrea sa stiu.Perspectiva Rebeccai.
Cand ma trezesc vad ca iubitul meu nu este langa mine, dar ne-am culcat împreună, ne era somn si ne-am dus la culcare. Unde o fi?
Ma uit in baie..nu e, în bucătărie, în birou, in celelalte camere, nu este ...Unde o fi??? Singurul loc mai este la mansarda?? Acolo o fi??? Urc incet pana sus si cand deschid usa, vad numai haine pe jos si.....
CITEȘTI
Black- Revenge(vol 2)
Teen FictionBlack - Revenge este continuarea cartii Dangerous Love in care este vorba despre copii Carlei si Dianei. Copii dupa moartea părinților preiau mafia si sunt crescuți de Iulia si sotul ei. În viața Rebeccai va intervenii Andrew, deși isi dau seama ca...