Printi, printese dar si inimi distruse

44 3 4
                                    

Perspectiva Sabinei
- Unde mergem? Întreb pentru a 5 oara in ultimile 30 de minute.
- Este o surpriză. Mai ai putina răbdare și o sa vezi.
- Bine. Spun eu si pun botic.
- Nu pune botic...imediat ajungem. ok?
- Abia astept. Sunt asa curioasă.
A mai mers vreo 10 minute si in fata noastra s-a ivit o cabana. Era asa de frumoasa, toate era din lemn si mirosea asa de frumos.
- Hai sa intram. Imi spune si ma ia de mana. Înăuntru era si mai mirific. Totul era în noante  de alb si negru cu puțin roșu.  Mă trage pana in curtea din spate si...raman masca. Era o pătură in mijloc aproape de un video proiector si totul era luminat de lumânări.
- Sper sa iti placa....
- E superb.
- Nu mai superb decât tine, esti o adevărată prințesa.
- Chiar crezi in basme??
- Da, mai ales cand tu esti prințesa mea, asa ca Sabina vrei sa imi devi  prințesa mea si sa ne construim propria poveste?
Raman uimită si imi pun mâinile la gură, iar in ochi am lacrimi atunci când îl văd in genunchi si in mana tinand o cutiuță unde se afla un colier gravat cu inițialele noastre intr-o inima. Nu mai aveam cuvinte asa ca am dat din cap si am spus un mic da. Imediat m-am trezit ca ma învârte si ma sărută asa de apăsat. Rupe sărutul si ma lasa pe propriile picioare punandu-mi la gat lantisorul.
M-am uitat la el si era de vis...M-am uitat in ochii lui care m-au hipnotizat din prima clipa in care i-am văzut. Străluceau asa de puternic încât vedeam dragostea lui pentru mine prin ochi. E adevarat cine a spus că ochii nu mint niciodată...M-a luat de pana si ne-am așezat pe pătură. M-a tras in bratele lui acum stam intre picioarele lui si cu spatele lipit de abdomenul lui.
- Esti superba, iubito. Imi spune si imi musca lobul urechii. Eu gem incet si incerc sa imi mușc buza ca sa nu mai iasa si alte sunete.
- Nu te abtine, vreau sa te aud. Cu aceste cuvinte am fost întinsă pe pătură el punandu-se deasupra mea si sarutandu-mi gâtul, lasandu-mi astfel o vanataie.
- Acum vor sti toți ca esti a mea.
Imi deschide incet fermoarul de la rochie si mi-o da jos rămânând doar în lejerie intimă. Ii trag tricoul lui peste cap admirandu-i abdomenul. Imi trec cu grija degetele peste liniile bine definite. Il vad cum închide ochii și se lasă dus de val. Asa ma las si eu dusă de val, împreună creeandu-ne povestea noastră.

Perspectiva Rebeccai
Nu pot sa cred ca voi avea un copil.. Nu vreau sa fie in pericol si cu mine sigur nu va fi in siguranta. De ce trebuia fix acum sa mi se întâmple una ca  asta. Il iubesc, dar am mai mulți dușmani decât pot eu numara. Off..ce ma fac?? Nu vreau sa fie nimeni in pericol pentru mine, nici familia si nici bebe.
Imi pun pana pe burta si simt cum imi curg iarăși lacrimi. Nu pot sa fiu slabă, trebuie sa fiu puternică, acum mai mult ca oricand. Dar ce ar trebui sa fac ca sa fie totul corect. Nu pot sa il tin, dar nici sa il omor. Pentru prima dată sunt neajutorata.
Mami, dacă mă asculți spune-mi ce sa fac? Trimite-mi un semn cu ce este mai bine pentru toți.
Mă ridic cu greu de jos si ma spăl pe față. Arat oribil. Mă duc în dressing si ma îmbrac cu o fusta vișinie  si un top negru.

Mă dau cu mult fond de ten ca sa ascund  cearcănele de sub ochii si imi pun ochelarii de soare sa nu se vada ochii roșii

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mă dau cu mult fond de ten ca sa ascund  cearcănele de sub ochii si imi pun ochelarii de soare sa nu se vada ochii roșii.
Nu pot sa renunț. Eu sunt bad girl si nu o sa ma las. Nu renunț la tine ingeras. Nu pot. O sa lupt pentru tine pana la ultima suflare a mea. Eu o sa iti fiu ambii părinți o sa ne avem doar pe noi doi. Iti promit.

Perspectiva Sabinei
A fost asa de frumos, parca totul a fost  desprins dintr-un basm. Acum ne întoarcem, nu prea vreau sa plecam de aici..
- Ai pățit ceva, iubito?
- Nu, doar ca imi pare rau ca plecam.
- Stiu ce simti, o sa ne mai întoarcem ca sa evadam si noi din nebunia de acasa.
- Stiu ce zici, asa e cand ai familie mare, dar e si frumos cand ne distrăm cu toții.
- Da, este. Imi spune si imi pune mana pe picior miscand-o usor de sus in jos  simtind o electricitate.
Ajungem acasa si parchează mașina în garaj. Intram in casa si ii vad pe toti triști.  Mă încrunt si ii intreb:
- Ce s-a întâmplat?
- Nu stiu.. Rebecca nu iese din camera si nu vrea sa vada pe nimeni si Andrew a tot spart ceva in camera dar tot asa nu vrea sa vada pe nimeni. Nu stiu ce s-a intamplat intre ei, dar dacă mi-a rănit sora o sa si-o ia. Spune Elias nervos.
- Urc eu la ea si vad ce are. Spun eu
- Eu ma duc la Andrew. Ne vedem după, iubito. Imi spune iubitul meu si ma sărută rapid. Suna asa de bine "iubitul meu"
- Iubito?? Intreaba toți uimiți
- Mda. Spun eu rușinat si ma afund in abdomenul lui.
- Daca o rănești...începe Ivac
- Stiu, ma omori, dar crede-mă că nu ași rănio niciodată.
- Bine, ca de nu...
- Acum noi mergem...Spun si il întrerup pe fratele meu
Il i-au de mana pe iubitul meu si merg sus. Il mai sărut o data si il vad cum incearca sa intre in camera lui Andrew. Bat incet si ii spun ca sunt eu. Aud usa cum se deschide si intru imediat luand-o în brațe.
- De ce plângi? O intreb. Atunci isi da drumul si plânge cu suspine. Închid usa cu piciorul si o încui ca sa avem intimitate. O pun incet pe pat si astept sa isi revina. Nu am mai vazut-o ca plânge de cand a auzit ca ne-au murit părinții. Înseamnă că e foarte gravă situatia. Isi ridica capul și vad ca nu mai plânge.
- Ce ai pățit?
- Sunt...sunt..
- Respira si spune.
- Însărcinată. Sunt însărcinată.
- Cum? Întreb eu uimită.

Perspectiva Rebeccai
- Da, sunt însărcinată.
- Și de ce nu te bucuri.
- Pentru ca am aflat ca m-a înșelat cu Bella. Nu pot sa fiu veselă stiind ca am ramas singură si cu un copil in burta. Spun si pun pana pe burta.
- Nu esti singura. Ne am pe noi. O sa avem grija de el si o sa te ajutam, iar pe Andrew il dam afara.
- Nu pot. Dacă nu îl las sub protecția mea este mort. Nu pot sa il las...chiar dacă îl urăsc, nu ii vreau raul pana la urma el este tatăl.
- Și ce o sa faci cand o sa afle ca o sa aiba un copil.
- Cand o sa afle nu o sa ii interzic sa nu il vada plus că va fi si el in casa, doar ca copilul meu nu o sa stie niciodata cine ii este tata.
- Dar el nu o sa vrea asta.
- Nu are de ales, dacă nu o sa ii convine il poftesc sa plece. Atunci nu o sa mai fie sub aripa mea. Este treaba lui dar copilul meu nu va avea asa un tata.
- Imi pare rau, scumpo. Dar cand o sa le spui tuturor de el?
- Cand nu o sa mai pot ascunde sarcina.
- Dar ar trebui sa le spui. Suntem familia ta.
- Stiu, dar nu sunt pregatita încă.
- Bine. Vedem noi cum o sa rezolvam.

Perspectiva Sabinei
Nu pot sa cred ca trece prin asa ceva, dar o sa o sprijin mereu. Am trecut asa de repede  de la print, prințese la o inima distrusă. Noi nu avem o viață  normală. Niciodată nu o sa fim niste adolescenți normali, mereu va fi cineva sa ne distrugă fericirea.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 14, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Black- Revenge(vol 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum