Dupa 9 ani
Perspectiva Rebeccai
A trecut si timpul, acum am 17 ani. Nu prea m-am schimbat in anii ăștia. Acum eu sunt capul mafiei,deoarece am trecut toate probele cu cele mai mari note, dar totusi frații mei sunt mana mea dreapta, gandim ca unul si mai ales ne protejăm reciproc. Dacă cineva se ia de unul dintre noi se ia de noi toti. In fiecare seara ne antrenam pentru a ne răzbuna pe Ahron si din cate am aflat are si un fiu cu un an mai mare decât noi. Asta va fi o răzbunare bună. S-au pus cu cine cu trebuie. O sa plateasca fiindcă ne-au omorât părinții. Imi este asa de dor de ei, a-si fi vrut sa fie acum lângă mine si sa ma îmbrățișeze si sa ma pupe. Primii ani au fost cei mai grei ani din viata mea, am plans mult, dar acum sunt mai bine. Asta m-a ambiționat si m-a facut mult mai puternică. Avem o grămadă de dușmani, dar nimeni nu poate sa ne întreacă. Am continuat să fim pe primul loc, cea mai puternică mafie, de aceea avem la bani si pe ce sa dau banii daca nu pe masini. Avem cele mai tari si puternice masini din scoala. Sunt in clasa 11 si am ramas la fel, am părul brunet si ochii tot albaștri, fiindcă stiti ca m-am vopsit de la vârsta de 7 ani, deoarece nu am mai rezistat de dorul mamei asa ca mi-am facut o schimbare.
Acum ma dau jos din pat, fiindcă azi am scoala. Ma duc la baie imi fac tabieturile si cand ies ma imbrac cu o pereche de blugi scurți, deoarece este începutul verii, si un hanorac roz.Ma îndrept spre masuta de machiaje si imi dau cu rimel, imi fac două codițe drăguțe si imi aplic un ruj mat de culoarea piersicii. Ma imparfumez cu parfumul meu preferat de la chanell, părul il pieptan si il las pe spate si sunt gata. Ma uit in oglinda si ma uit la coletul de la mama si inca imi amintesc spusele ei " atunci cand o sa iti fie dor de mine si strângi în pumn colierul sa sti ca voi fi mereu langa tine, exact aici in inima ta".
- Surioara hai ca...de ce plangi? Ma intreaba uimită Sabi. Atunci am realizat ca aveam o lacrimă pe obraz. Mi-am sters obrazul si am spus:
- Nu plang. Acum hai ca ne așteaptă cele doua nebune. Spun eu.
- Bine, dar nu mai plânge..ok? Ma intreaba ea si vine si imi da o îmbrățișare strânsă si ma pupa pe frunte părintește.
- Bine. Spun eu si imi apare un zâmbet pe față.
Sabina e la fel de neschimbată. Ea a rămas la culoarea părului ei blond, cu ochii albastri, doar ca e un pic mai înaltă decat mine. O iubesc enorm si este foarte frumoasa, toate 4 suntem, atragem mereu atenția baietiilor.😂😂
Ea este îmbrăcată cu o bluza albă până la buric un pic transparentă si cu o pereche de blugi scurți.
CITEȘTI
Black- Revenge(vol 2)
Teen FictionBlack - Revenge este continuarea cartii Dangerous Love in care este vorba despre copii Carlei si Dianei. Copii dupa moartea părinților preiau mafia si sunt crescuți de Iulia si sotul ei. În viața Rebeccai va intervenii Andrew, deși isi dau seama ca...