Perspectiva Rebeccai
Razele soarelui ma deranjează, asa ca incep sa imi deschid ochii. Cand ajung sa ii deschid dau de niste ochi albaștri superbi in care deja m-am pierdut.
- Neața, iubito. Imi spune el. Suna asa frumos cand o spune el.
- Neața, iubitule. Doamne cine ar fi crezut ca noi o sa ajungem impreuna. Zic eu.
- Înseamnă că destinul ne-a vrut impreuna. Imi spune el si ma trage deasupra lui. Zambeste asa de frumos, doamne zambetul lui ma omoară. Privirile ne sunt fixate pe buze si atunci el mi-a sărutat buzele, are asa buze moi si dulci. Imi cere permisiunea sa intre in lăcașul meu umed, dar ca sa il enervez nu ii dau voie. El maraie printre sarut si imi pune mainile pe fundul meu si incepe sa ma strângă, atunci eu deschid gura si el profita intrând înăuntru. Cercetează fiecare coltisot si cand limbile noastre se întâlnesc incepe un dans al iubirii. Stăm asa pana nu mai avem aer si ne dezlipim. Respirăm amandoi sacadat si ne uitam unul in ochii celuilalt si zâmbim. Nu pot să rezist si ma mai aplec inca odata si ii sărut buzele alea moi si ii mușc buza inferioară, pe urma i-o ling. Cobor cu sărituri pe gât și mușc încât să las o vanataie astfel toate curvele vor sti ca e luat.
- Gata, acum toata lumea va sti ca esti luat. Ii spun.
Nu mai zice nimic si se intoarce cu mine, el fiind deasupra mea si imi saruta si el gadul, lasamdu-mi un mic semn.
- La fel si la tine. Imi spune el si ma priveste cu dragoste si afectiune.
- Trebuie sa vorbim despre sti tu ce. Ii zic eu si el da din cap ca da. Se ridică de pe mine si ma trage si pe mine in poala lui, eu incolacindu-mi picioarele in jurul bazinului lui.
- M-am gândit toata noaptea si am o solutie, dar nici tie nu o sa iti placa, dar nici mie. Chiar dacă o să ne prefacem. Spunem acum de dimineata ca suntem impreuna si la scoala tu încerci să te dai la Ambar. Eu o sa fiu devastată și voi sari in bratele lui Austin. Eu ma apropii de Austin si tu de Ambar, asa putem afla informatii. Nopțile nu vom dormi cu ei, ci o sa fim doar noi doi. Vom sta asa pana cand aflam cine este Austin. Ok?
Il vad asa atent la mine si zice:
- Chiar dacă nu imi place idee, sunt deacord.
- Stiu ca e greu cu Ambar, fiindcă ti-a facut atatea, dar e doar de fatarda.
Si sa nu spunem la nimeni, nici chiar familiei mele, pentru ca nu vreau sa ii bag in asta. O sa vorbesc cu ei sa nu spuna nimic din ce facem noi, ca sa nu afle lucruri despre noi si tu o sa stai cu cei doi porumbei ca sa nu audă discuția noastră. Ok?
- Da. Asa facem. Esti asa de vicleana. Esti perfecta, iubit-o.
- Mersii. Ii zic si ne aplecăm sa ne sărutam, dar cineva ne întrerupe.
- Rebecca, vreau.... ce faceti voi aici? Intreaba fratele meu. Grozav.
- Păi. Spun eu, dar poziția care ne-a prins lasa semne de întrebare.
- Suntem impreuna. Spune iubitul meu.
- De cand sunteti impreuna si de ce nu ati venit sa ne spuneti?
- Suntem de aseara si aveam de gand sa va spunem acum la micul dejun. Ce voiai sa imi spui? Intreb eu.
- In primul rand sa va tina si daca o ranești cumva te omor. Sa iti fie clar asta si in al doilea rand am vorbit cu mătușa si a spus ca incearca sa dea de el, doar ca nu il gaseste si vor mai sta o vreme. Si m-a intrebat daca ne descurcam?
- Ok. O sa o ajutam si noi, o sa coordoneze totul din umbra. S-au trezit ceilalti? Intreb eu.
- Da, sunt toti jos. Veniti si voi.
- Ok. Zicem in cor. Dupa ce a plecat fratele meu i-am mai furat un sarut si m-am dat jos de pe el si am intrat in dressing sa imi aleg hainele. Am optat pentru o bluza crem, pe care o sa o leg mai sus de buric și o pereche de blugi scurți. Am iesit din dressing si am vazut ca nu mai este nimeni, se pare ca s-a dus sa se îmbrace si el. Cand sa intru in baie usa se deschide si pe ea intra iubitul meu cu haine in mana. Imi ridic o spranceană in sus ca nu stiu pentru ce sunt hainele.
- Ma gândeam sa facem un dus impreuna? Ma intreaba el un pic nesigur. Eu ii zâmbesc și dau din cap ca da.
Intrăm impreuna in baie si imi dau jos tricoul cu care am dormit azi noapte. Dacă va gânditi ca am facut ceva, nu este adevarat. Am dormit îmbrățișati atat. După ce m-am dezbrăcat, am simțit două mâini care ma apuca de talie. Intru incet in cabina de dus si dau drumul la apa.
- Esti asa de frumoasa. Imi spune si simt cum mă inrosesc. Il simt cum își plimba mainile pe mine si simt cum deja sunt excitata. Numai atingerii lui ma înnebunesc.
- Ar cam trebui sa ne grabim ca ne aștepta ceilalti. Ii zic eu.
- Sigur, ingeras. Ma intoarce cu fata la el si ma pupa pe nasuc. E asa de dulce cu mine si ma simt protejata. Ma da cu gel de dus si asa fac si cu el. Iesim din baie si ma sterg cu un prosop pufos si ies in camera. Imi iau lenjeria intimă pe mine de culoare neagră si ma îmbrac cu hainele alese.
CITEȘTI
Black- Revenge(vol 2)
Teen FictionBlack - Revenge este continuarea cartii Dangerous Love in care este vorba despre copii Carlei si Dianei. Copii dupa moartea părinților preiau mafia si sunt crescuți de Iulia si sotul ei. În viața Rebeccai va intervenii Andrew, deși isi dau seama ca...