Perspectiva Rebeccai
Am ajuns la scoala si cand am intrat pe hol toata lumea se uita la noi. Înaintăm cu toții pe hol până ajungem la dulapurile noastre.
- Ce ore aveti? Ii intreb eu
- Eu am geografie. Spune Elias.
- Si eu. Raspunde Ali.
- Eu am mate. Spune Austin.
- Si eu. Raspun eu.
- Eu cu Ivac si Sabina avem engleza. Spune Kate.
- Iar eu cu Amber avem istorie. Spune iubitul meu.
Atunci e bine, eu cu Austin si iubi cu Amber.
- Bine. Ne vedem la cantina. Ok? Ii intreb eu
- Ok. Răspund ei.
Apoi ne-am îndreptat toti spre ore. Dupa ce au trecut orele, ne-am intalnit cu toții afara. Înafară se Austin si Amber cu iubitul meu.
- Unde o fi?? Ii intreb eu. Nu imi raspunde la telefon si imi fac griji. Asta nu era parte din plan. Adică trebuia sa ii prind cum se da el la ea, dar vad ca nu s-a intamplat nimic.
- Până vin ei, haideti la o țigară. Le zic eu.
Nu mai zic nimic si mergem la locul nostru de fumat. Cand sa ajungem acolo, ce sa vad. Amber il saruta pe....Andrew. Asta nu era parte din plan. Adică stiu ca doar se preface, dar pare ca ii place. Nu are cum sa ii revina sentimentele. Trebuie sa fie parte din plan. Ma uit la ei uimită si il vad si pe fratele meu cum este încordat. Nu mai zic nimic si plec de acolo. Chiar dacă e parte din plan, nu cea cu sărutul, tot ma doare, pentru ca retraiesc tot ce am pățit in trecut. Cand sa ies ma ciocnesc de....Austin?!
- Ce ai patit? Ma intreaba el.
- Nimic. Ii raspund eu
- De ce fugi asa?
- Nu am nimic. Zic eu asa de incet. Chiar ma doare. Stiu ca asta e planul meu, dar nu ma gândeam va din prima se vor saruta. Mai ales sa ii si placa. Credeam ca ma iubeste, dar se pare ca nu. Ce plan prost am avut. Trebuia să stiu ca inca are sentimente pentru ea.
- E ok, daca nu vrei sa imi spui. Hai acasă. Imi spune si ma ia de mana. Nu il refuz si mergem spre masina mea. Ii dau cheile pentru ca nu sunt in stare sa conduc si plecam acasa.
Ajunși acasa l-am întrebat:
- Vrei sa stai cu mine? Macar pana vine fratele meu.
- Da. Poate imi spui ce ai pățit. Imi spune el blând.
Eu dau din cap ca da si urcam la mine in camera. Ne-am pus pe pat si am inceput sa ii povestesc ce am vazut.
- Imi pare rau ca i-am văzut. Stiu ca tu ti la Amber. Ii spun eu.
- Nu-i nimic. Imi spune el.
- Te rog nu te desparți de ea. Poate nu este ea de vina.
- Poate. Imi răspunde el si il vad ca sta pe gânduri. Oare la ce se gândește?Perspectiva lui Austin
Ce curva de fata mie sila de ea. Dacă nu m-as folosi de ea a-si fi omorat-o. Nu ma pot despărți de ea, fiindcă am nevoie de ea. Dar vad ca m-a ajutat ca m-am apropiat de Rebecca. Imi pare rau totusi ca plânge, cred ca nu a avut o viață ușoară, dar trebuie sa imi duc la bun sfârșit misiunea.
- Gata, nu mai plânge. O sa vedem cum va decurge totul atunci când vor veni acasa.
- Pot sa te rog ceva. Imi spune ea.
- Sigur. Ii raspund eu
- Sa nu lasi pe nimeni sa intre. Te rog.
- Bine. Spun eu.
O pun in pat, o invelesc si o pup pe cap părintește.
Dupa ies din camera si ma duc in sufragerie in camera.
Nu după mult timp apar si restul.
- Unde este? Intreaba speriat fratele ei
- In camera ei. Nu vrea sa intre nimeni. Vrea sa fie singura. Ii zic eu
- Ai lasat-o singura in camera? Tipa el la mine si nu inteleg de ce. Vad ca sunt toti aici si se uita supărați la mine. Il vad si pe Andrew cu buza spartă si pe Amber, care e un pic ciufulita. Dacă nu a-si fi in situatia asta a-si rade de ea. Ii vad si pe ei doi la fel de mirati ca mine.
- Da de ce?
Ei nu mai zic nimic si fug pe scări până la camera ei. Cand sa intre usa era încuiată.
- Rebecca, deschide usa ca de nu o sparg. Tipa fratele ei si da cu pumnii in usa, dar nu se aude nimic.
- Doarme, ce aveti cu ea? Intreb eu in continuare mirat de comportamentul lor.
- Tu nu sti ce a pățit in trecut. Nici unul din voi 3 nu stiti. A suferit mult, mai mult decat noi 3 la un loc si din cauza asta ea mai face crize, ori se taie, ori fuge de acasă. Si din cauza prostului ăstuia care a ranit-o, ea si-a adus aminte de trecut, de suferință ei. De aceea reacționez eu asa.
Raman uimit de ce imi spune. Nu pot sa cred cat a îndurat acest copil.Perspectiva lui Andrew
Doamne doar nu a crezut ca am sarutat-o ca am vrut eu. Plus nu eu am sarutat-o si ea pe mine. Stiu ca nu asta era planul, dar sper sa nu sufere sau mai rau sa faca o criză din aceasta. Stiam ca este un plan prost, dar nu credeam ca chiar asa o sa sufere. Trebuia să o resping pe Amber, dar a fost prea târziu. Nu a-si trăda-o niciodată pe ingerasul meu, mie asa de scârbă de curva asta de Amber, dar trebuie sa aflam cine este Austin.
Vad ca fratele ei e foarte speriat, încât a spart usa si cand am intrat nu era nimeni. A iesit pe geam?!
- Unde s-o fi dus? Intreaba Austin.
- Cred ca stiu eu, zice Sabina si intra in dressing. Cand iese zice :
- S-a dus la curse, costumul ei nu e aici.
- Atunci haideti! Zice Ivac.
- Dar cu ce masina a plecat, ca doar nu lipsește nicio masina. Zic eu mirat.
- Cine a zis ca a plecat cu masina. Zice Elias.
- Si cu ce? Intreaba Austin.
- Cu motorul. Zice Ali.
- Stie sa conduca motoare? Intreaba tot Austin.
- E cea mai bună. Raspunde Sabina.
- Doar nu concurează pe motor, Nu? Doamne ce curios e Austin.
- Ba da. E foarte buna. Nu vrei sa te pui cu ea. Zice Ivac. Are adrenalina in sânge. Continuă tot el.
Am urcat cu toții pe motoare si am plecat grăbiți. Cand ajungem pe pista, vedem ca deja a început o cursă. Cursă cea mai rea in care trebuie sa iti elimine concurența si sunt pe motoare. Ne apropiem de arenă si o vedem pe Rebecca pe un motor. Este prima, iar în spate sunt 2 tipi care vor sa o doboare. Doamne ingerasul meu, de ce sa faci asta. Doamne sa fie bine. Nu pot trai fara ea. Chiar o iubesc❤
- Sigur va fi bine? Ii intreb eu.
Vad cum se intoarce Elias cu o privire de ce iti pasa de ea du-te la curvele tale.
- Da va fi. Imi răspunde im locul lui, Ali
- Sa speram. Continuă Kate.
O vad pe pisicuță mea cum se apropie de finish si atunci vad cum vin cei doi tipi si vor sa se ciocneasca in ea, dar ea fiind mai deșteaptă accelerează si ei se lovesc singuri, astfel ea termina cursa. Ne ducem cu toții la ea si vad cum o iau cu toții în brate. Vreau si eu sa o strâng asa de tare in brate. Credeam ca o pierd.
- Sa nu mai fugi. Ai inteles. Ii spune fratele ei. M-am speriat credeam ca iar vrei sa te tai, sau sa te sinucizi. Ceea ce chiar puteai sa o faci aici. Continuă el
- Stai linistit frate, ca nu scapi asa usor de mine. Spune ea. Vad ca de ea se apropie un băiat si ii da un plic, cred ca e premiul, dar ii da si un bilețel. Doamne imi vine sa il iau la bătaie. Controlează. Imi spun mie.Perspectiva Rebeccai
Dupa ce am luat plicul cu banii, imi întinde si un bilețel cu un număr de telefon. Imi face cu ochiul si pleaca in multime. Ma uit la Andrew si ce a fierbe de gelozie, chiar voia sa îl ia la băiat pe ala.
- Ce este ala? Ma intreaba Sabina.
- Un număr de telefon. Ii raspund eu.
- Si il vei suna? Ma intreaba ea si vad ca toti se uita la noi.
- Il vrei tu? O intreb eu cu zambetul pe buze.
- Logic,e super sexi baiatul. Nu ai vazut ce bine arata. Imi spune ea
- Ba am vazut. Era super bun. Ii zic eu si ma uit la Andrew cum își strânge pumnii. Dar daca il vrei tu poftim. Si ii întind biletelul. Ea se uita la mine cu zambetul pe buze si imi sare in brate.
- Mersii, mersii, mersii.
- Stai ca ma omori. Zic eu si toti incep sa rada. Oricum nu vreau nepoții inca. Da? Ii zic eu si ea se inroseste.
- Nu o sa aiba, fiindcă nu o sa se întâlnească cu ala. Ii spune clar Ivac
- Las-o mai moale, frate. Ii zic eu.
- Nu. Uite ce ai pățit tu. Nu vreau sa pățească si ea acelasi lucru. Ati suferit prea mult.
- Da. Dar asta va fi o aventura, fara sentimente. Astea sunt cele mi bune. Nu te rănește nimeni. Spun eu si ma uit la Andrew.
- Nu mereu. Imi răspunde fratele meu.
- Dar de cele mai multe ori da. Răspund eu.
- Înseamnă ca esti o curva. Imi spune Amber. Ma uit la ea si ma enervez asa de tare. Nu ai dreptul sa vorbesti asa cu mine. Imi spun eu si apoi ii raspund taios:
- Tu esti curva, impreuna cu mata. Nu eu. Ai inteles. Tip eu la ea si scot pistolul. Cand il vede ingeata. Il indrept spre ea.
- Surioara, ai grija ce faci. Imi spune el
- Da. Nu e prima oara cand scap de curve. Ii spun eu si incep sa trag, glonțul trece pe lângă ea si nimerește pe una.
Ma indrept spre acea persoana si imi dau seama ca ceva va fi rau.
- In spatele meu acum. Tip eu la ei cand imi dau seama ca suntem urmăriți.
- Ce? Intreaba Amber.
- Fa ce ti-l zic daca vrei sa traiesti. Scoateți pistoalele. Acum. Tip eu la ei si ei fac ce spun. Din mulțimea de oameni iese chiar....
CITEȘTI
Black- Revenge(vol 2)
Teen FictionBlack - Revenge este continuarea cartii Dangerous Love in care este vorba despre copii Carlei si Dianei. Copii dupa moartea părinților preiau mafia si sunt crescuți de Iulia si sotul ei. În viața Rebeccai va intervenii Andrew, deși isi dau seama ca...