Perspectiva Rebeccai
Am ajuns la farmacie. Am coborât din mașină si am intrat înăuntru. La ghișeu statea o doamnă destul de draguta si invarsta.
- Buna ziua. Zic eu politicoasă
- Buna ziua. Ce ati dorii? Ne intreaba ea.
- Azi dori cateva pilule. Se uita la mine cam ciudat si se ridică si imi aduce ceea ce am cerut. Ii plătesc si iesim din farmacie. Ii dau pilulele soramii si ea ia una acum.
- Haide sa mergem ca o sa întârzii. Imi spunea ea.
- Bine. Zic eu si ea pornește repede. În 5 minute am fost la scoala. Parchează mașina pe locul meu si inainte sa ies ii zic:
- Sigur o sa fi bine. Dacă e aman repetiția si stau cu tine.
- Nu. Sunt bine. Abia astept sa imi descarc nervii pe un sac de box.
- Ok. Dar ai grija sa iti pui mănușile.
- Bine. Mersii pentru tot si ai grija azi. Imi spune si eu dau afirmativ din cap.
O pup pe frunte si ies din masina. Înainte să ies mi-am dat seama ca mi-am uitat țigările acasa asa ca o intreb pe Sabi.
- Ai cumva pachetul de țigări la tine?
- Da. Uite aici. Zice si imi întinde pachetul. Eu il iau si ii mimez un" te iubesc " si ea imi trimite un pupic prin aer. Ii zâmbesc și închis portița mașinii. Ea pleaca in trombă si deja toata lumea se uita la mine. Imi dau ochii peste cap și ma îndrept spre terenul de fotbal unde se tin repetițiile. Cand sa imi scot o țigară mi-am dat seama ca nu am o brichetă. Asa ca ma întorc si incerc sa dau de frații mei.
Sigur sunt si ei la fumat asa ca ma îndrept spre acel loc. Cand sa ajung acolo il vad pe Andrew râzând si vorbind cu fata aia. Ce cauta ea aici??? Se cunosc?? Dar ce imi pasa mie!! Ajung in dreptul lor si ii vad si pe frații mei acolo. Nu mai fumau înseamnă că și-au terminat tigara. Ma apropii de ei si cand ma vad Ivac vine si ma pupa pe frunte si pune mana dupa gâtul meu. Nu ma supăr fiindcă asa mai facem noi.
- Cum se mai simte sora mea?? A intreaba el.
- Este bine. Zic eu si ma uit urat la fata aceea. Acum nu mai vorbeau sau radeau doar se uitau la mine. S-a dus la depozit sa se antreneze. Continui eu.
- Ai înnebunit?? Iar o sa loveasca fara mănuși!! Imi spune fratele ei.
- Ba nu. Ca am vorbit cu ea si mi-a promis că nu mai face asa ceva. Stai calm. Ii zic eu cand inca o priveam pe blonda. Este frumoasa nu zic ca nu, dar pare ca o păpușă Barbie. Este foarte mult machiată și are buzele făcute cu roz.Macar este îmbrăcată mai decent. Poata un tricou verde si o pereche de blugi albaștri rupti. Ies din transa si ii zic fratelui meu.
- Ai o brichetă?? Mi-am uitat pachetul si bricheta acasa si i-am cerut țigări Săbinei, dar am uita bricheta.
El face ochii mari si stiu ca iarăși o sa imi tina o predica.
- Stii ca nu vreau ca voi doua sa mai fumati. Imi spune el un pic nervos.
- Stiu ca ne iubesti, dar in momentul asta, asta ne poate ajuta. Ii explic eu.
Nu mai zice nimic si imi da bricheta. Imi aprind țigara si i-o dau inapoi. Trag un fim si il las după sa iasa. Asta sigur ma liniștește. Dar nu inteleg de ce sunt agitată asa?? Nu imi pasa cu cine se vede sau ce face!! Off.. .ce mi se intampla!
- Apropo.. După mergem si noi la depozit. Vreau sa ma mai antrenez. Le zic eu.
- Venim cu tine. Imi spun ei. Si ma uita la Andrew cum se uita mirat la mine si dupa da din cap ca si el vine.
- Pot sa vin si eu?? Ne intreaba fata.
- Da. Oricum ai de dat explicatii. Ii zic eu tăios. Ea înghite în sec si zice incet un da si isi lasa privirea in jos.
- Rebecca! Ma striga cineva. Cand ma întorc sunt nebunele mele.
- Hai la antrenament. Toate suntem gata.
- Bine. Vin acum. Le zic eu.
- Cum se simte Sabina?? Ma intreaba ele cand sunt mai aproapre de mine.
- Bine. Acum s-a dus la sediu sa se descarce. Le explic eu. Ele dau din cap ca ok.
- Bun. Acum ma duc pe teren si in doua ore sa fiti gata ca mergem. Le zic eu lor.
- Oricum nu avem chef de ore, asa ca venim sa va vedem. Imi spune Ivac inca cu mana de pe gâtul meu.
- Bine. Zic eu. Atunci haideti. Le zic si sting țigara si imi bag pachetul in jacheta. Cand sa plec si eu cineva ma prinde de încheietura. Eram pregatita sa îl lovesc, dar cand ma întorc dau de acei ochi albaștri care ma himnotizeaza. Stăm asa câteva secunde si dupa el sparge liniștea.
- Ți-am luat pilulele. Imi spune el si imi întinde o cutie. Iau cutia si imi i-au o pastilă si el imi întinde o sticlă cu apă . Dau pastila pe gât și dupa ii zic:
- Mersii.
- Nu ai de ce sa imi mulțumești ca a fost si vina mea, macar atata pot face si eu. Nu mai zic nimic si plec spre vestiar.
Doamne ce mi se intampla!! Nu mai vreau sa sufăr. Am suferit prea mult. De ce acum?? De ce a aparut el. Trebuia să vină si sa imi strice viața!! Off...
CITEȘTI
Black- Revenge(vol 2)
Teen FictionBlack - Revenge este continuarea cartii Dangerous Love in care este vorba despre copii Carlei si Dianei. Copii dupa moartea părinților preiau mafia si sunt crescuți de Iulia si sotul ei. În viața Rebeccai va intervenii Andrew, deși isi dau seama ca...