Perspectiva Rebeccai
Sunt in masina si vad ca este cam tensionat iubitul meu asa ca incerc sa îl calmez:
- Te rog sa te calmezi. Spun eu. El voia doar sa ma ajute nimic mai mult.
- Nu pot să mă calmez. Doar m-a văzut că sunt lângă tine. Doar i-am spus ca eu sunt iubitul tău, de ce s-a băgat. Tipa el.
- Stiu, dar tine minte ca are iubita, cred ca s-a gândit că poate daca ajută si el iesim mai repede.
- Acum ii iei apararea. Tipa el
- Nu. Incerc sa te liniștesc. Tip si eu. Nu mai tipa la mine nu este vina mea. Continui eu.
- Da, scuze, nu m-am gândit, dar m-a deranjat. Spune el.
- Stiu. Spun eu si ii pun mana pe mana lui. El se uita la mine si opreste masina, ceilalti continuandu-si drumul.
- Imi pare rau, dar nu suport sa te atingă cineva inafara de mine. Spune el si arunci eu il sarut. El ma ridică si ma pune în poala lui continuam sărutul pana nu mai avem oxigen.
- Te iubesc sa sti asta si nimic si nimeni nu o sa ne mai despart. Spun eu si el imi mai fura un sarut. Cand sunt cu el am si uitat de rana.
- Te mai doare? Ma intreaba el.
- Cand sunt cu tine nu ma mai doare nimic.
- Te iubesc, iubito. 😘
- Si eu, tare mult😘, dar te rog sa nu va mai certați. Chiar nu vreau sa plec supărată de aici. Ok?
- Bine iubito, iti promit.
Si il mai sarut o data. Ma pun mai bine in poala lui si el pornește masina pana ajungem in fata fostei mele case. Cobora cu mine in brate si intram înăuntru. Acolo erau toti.
- Ce ati pățit? Chiar ne facem griji. Spune Emi.
- Nimic. Spune-mi ca doi copii adorabili.
- Bine. Spune Sabi si iubitul meu ma pune pe canapea.
- Adu, te rog, trusa de prim-ajutor. Ii spun eu iubitului meu si el face cum ii spun. Aduce trusa si incep sa ii bandajez rănile fratelui meu.
- O sa doară putin. Ii spun eu. Încet încet ii pansez toate ranele.
- Stai calm cu puțin machiaj tot frumos rămâi. Ii zice cu ironie Sabi si începem să radem.
- Nu mai faceti glume ca va atat ca, chiar si asa rănit pot să cuceresc o fata. Spune si ma pune în poala lui.
- Vedeti. Spune el. Eu ii dau o palmă ușoară si începem să râdem. Stau in poala lui si ii bandajaz toate ranile, apoi ma dau jos si imi ridic tricou încercând să imi tamponez rana.
- Lasa-ma sa te ajut, iubito. Spune iubitul meu si ii dau tamponul.
Imi tamponeaza usor si cand sa puna plasturele imi pupa rana si apoi pune plasturele cu grija.
- Mersii, iubire. Spun si il sarut. Acum cine mai e ranit. Spun eu si vad ca Eliot are o zgarietura pe fața. Ma duc la el si ii bandajez incet rana. După ce termin strâng tot si duc trusa in baie. Ma întorc si iubitul meu ma trage la el in poala si ne imprechem mainile. Unchiul si mătușa nu sunt acasa asa ca nu pot sa le spun vestea cea bună. Sincer chiar nu stiu unde sunt.
- Mai am o singura rugăminte inainte sa plecati. Spune Emi.
- Care? Intreaba Sabina curioasa.
- Puteti sa dati o petrecere din aia faimoasa de care am auzit??
- Serios si aici se zvonește de petrecerile noastre? Intreaba Ali.
- Da. Si vreau si eu sa particip la una din ele.
- Bine. Sa dam una si la New York ca sa stie toata lumea ca legendele sunt aici. Spun eu.
- Yeii. Se bucură Alisson si Emi.
- Acum sa nu uitati ca trebuie sa vorbim ca intre fete. Spune Emi.
- Bine. Haideți sus. Spune Sabi
- Nuu. Se plâng baietii. Iar o sa ne plictisit doar noi baietii. Vrem să știm si noi ce vorbiti. Acasă doar ele 4 vorbesc ca intre fete si noi nu stim nimic. Vreau sa fim cum eram înainte, fara secrete. Spune fratele meu.
- Bine. Spun eu. Vorbim aici.
- Deci... cum este viata noastra acolo? Intreaba Alisson.
- Păi, nu prea palpitantă. Spun eu.
- Păi suntem bad girl si bad boy la scoala, suntem cei de temut. Rebecca e șefa majoretelor si inca mai facem mișcări de dans, ne antrenam mai mereu, Rebecca mereu face pe șefa. Spune Sabi si eu scot limba. Dar e ceea mai tare. Continuă ea.
- Și băieți frumoși aveti acolo? Intreaba Emi curioasa.
- Mai sunt. Răspund eu.
- Hei. Se plânge iubitul meu si ceilalti.
- Voi ati vrut sa asistați la o discuție între fete. Spun eu.
- Așa.. .si cum va distrat, înafară de petrecerile voastre spectaculoase. Zice Emi.
- Păi mai mergem si la curse. Răspund eu. Voi? Cum este viata aici?
- Dupa ce ati plecat voi, sincer a fost cam monotonă. Spune Eliot.
- Da, până am intrat in mafie si am ajuns sa o conducem. Continuă Emi.
- Si nu dati petreceri? Intreaba Kate.
- Ba da, dar nu ca ale voastre. Spune Alisson.
- Acum haideti sa mergem sa ne alegem hainele, diseară avem petrecere. Spune Sabina.
- Heii. Tipa Emi cu Alisson.
- Off. Ne lăsați iarăși singuri.
- Cam da. Asa sunt fetele. Trebuie sa se pregătesc cu câteva ore înainte. Spune Sabi.
Cand sa ma ridic, iubi ma intoarce cu fata spre el si ma saruta cu foc, chiar dacă toti se uita la noi, noua nu ne pasa, dar din pacate cineva ma trage de pe el si vad ca este Emi.
- Nu e momentul de sarut. Spune ea si pun botic, dar cand sa urc pe scări ma intoarce iar cineva si simt două buze pe buzele mele si stiu ca este el. Ne dezlipim cand nu mai avem oxigen si ii spun:
- Te iubesc😍
- Si eu, ingeras. Spune el si ii mai fur un sarut. Si fug sus pe scări la fete.
- Acum haideti sa ne alegem hainele.
Dupa vreo 2 ore, am reusit sa alegem cu ce ne îmbrăcăm.
Eu mi-am luat o rochie neagră scris pe ea un 1 roșu, logic deoarece eu sunt Queen. Si o pereche de pantofi negri.
CITEȘTI
Black- Revenge(vol 2)
Novela JuvenilBlack - Revenge este continuarea cartii Dangerous Love in care este vorba despre copii Carlei si Dianei. Copii dupa moartea părinților preiau mafia si sunt crescuți de Iulia si sotul ei. În viața Rebeccai va intervenii Andrew, deși isi dau seama ca...