Adevarul

26 2 0
                                    

Perspectiva Rebeccai
Cand ne dezlipim din sarut, ne uitam câteva clipe unu la altul. Cand imi fac curaj incep sa vorbesc.
- Trebuie sa iti spun totul. Ii zic eu.
- Nu, nu trebuie. Cand o sa fi pregătită atunci poti. Imi răspunde el.
- Nu vreau sa mai existe secrete intre noi. Vreau sa formăm o singură pereche.
- Cea de neoprit. Continuă el.
- Exact. Ii raspund eu si il iau de mana si il pun pe canapea si eu ma pun in poala lui si imi infasor picioarele in jurul taliei lui. Totul a început cand am fost aleasa ca seful mafiei. Atunci parca toti baietii erau si mai obsedați de mine. Am fost cu câțiva înaintea lui Josh, dar doar la 2 am tinut foarte mult la ei. Asa ca m-am culcat cu ei si logic ca am regretat. După ce au obținut ce voiau de la mine si de la familia mea, adică bani au plecat si mie mi-au frânt inima. Cand sufeream dupa unul din ei l-am întâlnit pe Josh, credeam ca e altfel si l-am lăsat să îmi intre pe sub piele. Aveam incredere oarba in el. Ii spuneam totul până intr-o noapte cand am aflat adevarul. El era în tabăra cealaltă. Inițial nu am crezut si ași fi băgat mâna în foc ca nu ar putea sa ma trădeze, asa ca l-am urmărit până la un depozit si am vazut cu ochii mei cum se întâlnea cu Ahron și ii spunea totul despre noi. Atunci mi-am dat seama ca el era de fapt  spiona. Cand mi-am dat seama era prea târziu, era sa mor in batalia data de Ahron, dar nici acum nu stiu cine m-a salvat. Asa am inceput sa am inima de gheață până la tine. De aceea mie greu sa mai am incredere in oameni pentru ca am fost rănită si crede-mă că nu mie teama de moarte mie teama sa nu ii pierd pe cei pe care ii iubesc, chiar dacă in seara asta ma cred un monstru eu nu pot renunta la ei. Zic eu si incep sa plâng.
- Ei nu te cred un monstru. Erau supărați pentru cele întâmplate și erau si șocați. Crede-mă si eu am fost. O sa vezi ca maine va reveni totul la normal. Imi spune el si imi sterge lacrimile.
- Multumesc ca esti mereu cu mine. Ii zic eu.
- Nu ai pentru ce,ingeras. Fac acest lucru pentru ca te iubesc. Imi spune el si eu nu mai rezist si il sarut. Prin sarut ii spun ca si eu il iubesc. El ma apuca de fund si il strânge încât eu gem si el intra in înăuntru. Se ridică cu tot cu mine si se pune incet cu mine pe canapea întinși. Cand țipam sărutul ii spun:
- Nu vreau sa mai jucam acel joc, o sa îl urmărim si o sa aflam adevărul. Ok?
- Da, iubire. Imi răspunde și ma saruta din nou. Adîncește si mai mult sărutul și atunci eu ii dau repede tricoul jos. El face la fel cu tricoul si cu sutienul, astfel trupul lui fierbandat se zdroveste perfect de pieptul meu dezgolit. În câteva minute eram complet goală, la fel si el. Fără să rupa sărutul scoate din buzunar un pliculet. Se dezlipeste din sarut ca sa rupă ambalajul si sa si-l puna, apoi s-a pus din nou pe mine si începe un nou sarut senzual. Dintr-o dată intra in mine cu putere, eu gemand de placere. Face mișcări de du-te vino din ce in ce mai rapide până ce obosim amândoi. Cand nu mai putem iese din mine si se transeste lângă lundu-ma in brate si pupandu-ma pe cap.
- Acum stiu ce am pierdut prima oară. Si a avut dreptate Josh, chiar esti buna la asta.
- Mersi. Mai sunt buna la un lucru, dar sunt super obosită, asa că o să  iti fac atadata. Ok?
- Bine, ingeras. Noapte buna. Imi spune.
- Noapte bună. Ii spun.

Perspectiva lui Andrew
Nu imi vine sa cred ce trecut a avut ingerasul meu. Nu o invinuiesc ca inca nu are incredere 100% in mine. Asa a-si  fi si eu daca a-si păți la fel. Ma bucur ca o am lângă mine si nu a-si suporta sa o pierd. O iubesc mult si vreau sa ii fac o surpriză in New York, dar dupa ce se liniștesc apele. Sper sa nu aiba un frate ca astfel de informație ar putea sa o distruga. Chiar dacă vrea sa para tare și dură eu stiu ca este foarte sensibilă si pune totul la suflet. Chiar dacă uneori omoară fara sa clipească, o face ca sa isi protejeze familia. Asa  fac si eu. Sper sa se inpace cu  familia ei. Ea nu este un monstru, lupta pentru ceea ce contează si in acest moment este ADEVARUL.
Cand o tin acum in brate simt ca plutesc, ca sunt in rai si ca el este ingerul meu păzitor, dar asa voi fi si eu pentru ea. Astfel închid ochii si intru un lumea viselor impreuna cu ea.

Perspectiva lui Elias
Nu pot să cred cum m-am comportat cu surioara mea. Acum eu am fost un monstru, nu ea. Nu stiu exact prin ce trece, dar ma bucur ca cineva poate sa fie in acest moment alături de ea. Am auzit discuția dintre ea si Andrew și stiu ca se iubesc si sper ca de data acesta sa fac alegerea corecta. Cred ca inca  o dezamăgire ar distruge-o. De unde stiu ca sunt in mansardă, pai am incercat sa dau de ea, ma batut la usa am sunat la telefon, dar nimic asa ca stiam sigur unde s-a dus..si cand sa intru i-am auzit discutând. Cred ca au facut si altceva, dar nu e treaba mea. Acum momentan trebuie sa repar situația si sper ca va ierta pentru prostia făcută de mine. Sa ii vorbesc asa a fost cea mai mare greseala a mea si sper ca o pot repara. Defapt cu toții trebuie sa o separăm.

Black- Revenge(vol 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum