Perspectiva lui Andrew
Dacă nu vrei sa moara. Zice si din spatele a două mahalale se află..... Amber. Nu este posibil asa ceva!!
- Da-ti drumul!! Tip eu la ei.
- Stai calm băiete,nu ii facem nimic, doar daca faci ce zicem noi. Zice unul din gorile.
- Fac ce vreti voi doar sa ii da-ti drumul. Tip eu in continuare lăsând pistolul în jos.
- Nu asa merge treaba. Zice unul din tipi si din spate vine cineva si imi pune mana la gura.Perspectiva Rebeccai
In sfarsit am scapat de toti, acum sa vad ce face bufonul...de ce nu a oprit tirul până acum. Sigur are probleme.
- Ali..stai aproape de tir ca sa sar si fi gata de orice eventualitate.
- Bine. Imi răspunde ea.
- Elias!! Strig eu la fratele meu. Stai cu Ali aproape de tir si daca e ceva sa interveniti. Zic eu si accelereze sa fiu aproape de usa. Ma ridic in picioare si sar. Cand ajung pe tir, vad o fata legată intre 2 gorile, dar nu il vad pe bufon. Cand ma întorc vad ca incearca sa se lupte cu unul dintre maimutoi.
- Da-ti drumul fetei!! Tip eu la ei si vad ca toti sunt atenți la mine.
- Vai..ia uitati cine a venit pe la noi. Ce faci papusa. Esti asa de buna încât vreau sa fi in patul meu. Zice unul dintre bărbați.
- Ce gluma buna...poate in visele tale, dar nici acolo. Zic. Acum da-i drumul fetei si indrept pistolul spre el.
- Eu zic sa lasi pistolul daca nu vrei sa fi rănită sau sa fie rănit prietenul tău. Si cand ma întorc vad ca are un pistol la tample. Doamne ce bine stie sa lupte!! Zic si eu ironic.
- Dar bine sti sa lupți. Ii zic eu. El își dă ochi peste cap asa ca continui cu fata la tipul cu care vorbeam. Uite cum facem...le dai drumul si eu voi deveni supusa ta. Ok?
- Stai sa ma gandesc...zice el...accept. Doamne nu stie cu cine se pune. Dar mai intai predai toate armele. Continuă el.
- Rebecca, nu o face. Tipa Andrew.
- Întâi le dai drumul si dupa ce ii vad pe motociclete ma predau.
- Nu, intai armele, ii lăsăm și le faci semn oamenilor tai sa plece.
- Bine. Zic si scot toate armele aruncandu-le. Acum e randul tau.
Atunci le-a dat drumul fetei si lui Andrew. M-am dus si i-am dezlegat și atunci i-am șoptit lui Andrew: " Stai aproape, dar sa nu te vada si imi arunci o arma".
- Ce ii spui acolo!! Urla gorila aia.
- Ii spuneam ca il iubesc. Vreo problema. Zic eu.
- Vai, dar ce scarbos. Zice el. Parca te si cred.
Atunci il sarut si spre surprinderea mea imi raspunde. Ma dezlipesc repede si ma întorc cu fata la el.
- Acum ma crezi!!
- Sa zicem, dar plecati odata până nu ma răsgândesc.
- Bine. Zic si o chem pe Ali si i-o arunc pe fata si Andrew sare pe motorul lui fratimiu.
- Sari..ce mai astepti. Imi zice Ali.
- Imi pare rau...va iubesc. Zic eu.
- Rebecca nu te prosti. Tipa fratele meu.
- Plecati acum. Tip.
- Nu fara tine. Zice el.
Arunci o gorila ma ia de mâini și imi pune mana la gura.
- Ori plecati, ori prințesa moare. Voi alegeti. Zice acel tip.
Eu ii fac semn lui fratimiu sa aiba incredere in mine si atunci vad ca ei incetinesc.
- Bun. Acum draga mea sa vedem cat de buna esti. Zice el.
Ma uit in dreapta si il vad pe Andrew pregătit asa ca intru in joc.
- Abia astept. Ii zic senzual si vad ca are efect fiindcă deja e excitat. Le face semn celorlalți sa plece si asa fac.
- Acum papusa vin-o in coace.
- Bine. Zic eu su ma pun in poala lui si incep s il sarut pe gât...ce scarbos imi vine sa vomit, iar o sa stau o săptămână sa ma dezicfectez. De ce eu trebuie sa ii salvez pe toti. Il vad deja foarte excitat asa ca ma dau repede jos de le el si atunci vad ca ne-am sincronizat la timp fiindcă Andrew imi arunca arma si il împușc.
- Mersii. Ii zic si atunci vad ca au aparut toti maimutoi. In mai putin de 5 secunde erau toti morti.
Acum sa intru sa opresc tirul. Cand ajung in fata cineva ma împușcă din spate aproape de inima. Cu toata forta mea il împușc si cade jos mort. Incerc sa ma ridic si il împușcă pe șofer astfel ma pun pe locul lui si il opresc. Incerc cu greu sa ies din tir și atunci când ajung toti le zic:
- Imi pare rau. Va iubesc. Si vad negru in fata ochilor.Perspectiva lui Elias
O vad pe surioara mea ca iese si atunci ne zice:
- Imi pare rau. Va iubesc si cade jos. Atunci fug repede la ea si ii iau capul si o pun in poala mea.
- Nu surioara. Nu ma lasa..nu ma părăsi. Zic eu aproape țipand.
- Am chemat ambulanta. Imi spune Andrew
- Surioara. Tipa fetele lângă mine si plâng foarte tare.
- Atunci vad ca vine si Sabina cu Ivac si cand ne vad, Sabina ii împinge pe toti si tipa.
- Nu, nu ma părăsi. Te rog. Si Ivac e devastat, dar incearca sa o consoleze. Toată lumea plânge si eu tot ii zic " Nu ma părăsi.. nu pot trai fara tine...te iubesc sutioara... Esti tot ce mai am pe lume..nu pleca la părinți te rog..nu ma părăsi.. .ramai cu mine" Atunci aud ambulanță si vad ca o iau cu ea.
Urcam toti pe motoare si in masini si gonim spre spital. I-am lăsat pe cei din mafie sa aduca transportul la sediu..acum cea mai importana este surioara mea.Perspectiva lui Andrew
Vad cum toti sunt devastati..mai ales fratele ei care plânge non stop, dar și verișorul ei e total devastat, la început a incercat sa fie puternic, dar cand deja așteaptăm de 4 ore si nu primim nici un raspuns a cedat. Fetele sunt mai mult moarte decât vi, nu vor sa bea apa, doar plâng și zic într-una nu ne părăsi, surioara. Ivac o tine in brate pe sora ei si plâng amandoi, iar Elias sta cu fetele. Eu incerc sa ii mai consolez. Nu stiu de ce, dar ma simt rănit, parca ceva din inima mea s-a rupt. Imi vine si mie sa plâng cand ma gandesc ca ar putea sa pățească ceva, dar sigur mai mult e vinovatia ca daca nu eram eu poate ea nu era rănită. Off..e numai vina mea. Ce nu inteleg de ce Amber a fost răpită și de unde a aparut. O sa vorbesc cu ea mai tarziu dupa ce stiu ca Rebecca este bine. Inca am gandesc la sărutul pe care mi l-a dat. Are asa buze moi si dulci...dar a facut asta ca sa nu se prinda maimitoiul ce mi-a spus. Mi-au plăcut buzele ei peste ale mele mai ales ca formau un sarut perfect. Dacă va intrebari de ce i-am raspuns la sarut, fiindcă daca nu o făceam dădeam de bănuit gorilei. "Ce minciuna credibilă " imi spune din nou conștiința mea. Iar ai aparut si nu este o minciună ci adevarul. "Cum spui tu " Imi răspunde ea. Nu o mai bag in seama si incerc sa revin cu picioarele pe pământ.Perspectiva Săbinei
Surioara mea întoarcere la noi. Te iubim si eu nu pot sa traiesc fara tine. Dacă nu era acel dobitoc acum sigur erai cu noi. A vrut el repede sa se creada superman. Dacă patesti ceva iti promit ca il omor cu mana mea.
Ma ridic de pe scaun si ma indrept spre acel dobitoc.
- Este numai vina ta. Trebuia să te crezi superman si sa strici tot planul. Iar ea a intrat dupa tine in acel pericol si in loc sa o ajuți ai fost prins. Zic eu si incep sa dau in el pana cineva ma trage dupa el.
- Sabina linisteste-te. Imi spune fratele meu
- Nu, e numai vina lui si a curvei lui. Daca nu erau ei acum Rebecca era bine. Surioara mea era bine. Ai auzit curvo. Ii zic cu atata ura fetei aceleia.
- Sabina te rog sa te linisteti. Sti ce ai patit ultima oara cand ai facut asa. Te rog.. Imi spune fratele meu.
- Sabina respiră cu mine. Imi spune Elias. Inspir-expir până imi revin.
- Multumesc. Zic eu.
- Va rog sa o iertati, fiindcă face aceste crize si nu gândește ce zice. Nu a vrut sa iti zică acele cuvinte. Zice fratele meu fetei pe care am jignit-o si acum plânge.
- Chiar imi pare rau, dar Rebecca e totul pentru mine. Nu am vrut sa zic acele cuvinte. Te rog sa ma ierți. Nu nu ai nicio vina, dar domnul superman da. Zic eu si ii arat o privire urata.
- Nu-i nimic. Te înțeleg. Imi spune fata si ne îmbrățișam.
- De ce sunt eu vinovat?! Intreaba mirat superman.
- FIINDCĂ ESTI VINOVAT! Tip eu si Elias deodata.
- Nu mai tipati. Dacă vreți puteti sa tipări la el afara, totusi suntem intr-un spital. Zice Ivac.
- Da. Spitalul pe care noi l-am renovat si il susținem cu bani. Asa ca nu au nimic de comentat. Ca daca nu eram noi acest spital era de mult in parajina. Zic eu nervoasa.
- Te rog sa te linisteti. Imi spune Andrew.
- Tu nu ai niciun drept să imi vorbesti. Si sper ca te simti oribil fiindcă daca ai un pic de creier ai sti ca Rebecca va pus pe voi pe primul loc. Atunci usa se deschide si pe ia iese...
CITEȘTI
Black- Revenge(vol 2)
Novela JuvenilBlack - Revenge este continuarea cartii Dangerous Love in care este vorba despre copii Carlei si Dianei. Copii dupa moartea părinților preiau mafia si sunt crescuți de Iulia si sotul ei. În viața Rebeccai va intervenii Andrew, deși isi dau seama ca...