Fata noua

40 3 6
                                    

Perspectiva Rebeccai
Ajungem in fata liceului si accelerez mașina în semn ca am venit. Masinile le parcam in locul nostru si coboram din ele. Toti sunt gura casca in jurul nostru. Fiecare băiat isi ia iubita de mana si mergem spre intrarea școlii. Toti cum ne vad se dau din fata noastra si  ne fac loc sa trecem. Ne oprim la dulap si vad un grup de fete cum barfesc. Si cum una se uita cu admirație la iubitul meu. Simt ca înnebunesc.

Perspectiva Bellei
Vad cum intra un grup de fete si băieți in scoala si toti se uita mirati la ei si se dau din calea lor. Cine mai sunt si astia?! Doar nu sunt Obama, ca sa te dai din calea lor!! O intreb pe prietena mea :
- Cine sunt?
- Ei sunt populatii școlii. Ma mir ca s-au întors. Nu s-a mai auzit de ei de 2 saptamani. Nimeni nu i-a mai vazut pana acum. Iti dau un sfat stai departe de ei, mai ales de Rebecca.
- Cine e Rebecca? Intreb eu uimită.
- Fata aceea brunetă care sta de mana cu blondul si sunt primii din grupul lor. Ea e cea mai rea si daca te iei de unul din grupul lor esti ca si moarta. Defapt toti sunt rai,dar ea e cea mai rea.
- Dar are un iubit drăguț!! Spun eu si incerc sa salvez cand ma uit la el.
- Sa nu te atingi de el ca altfel esti moartă. Spune prietena mea. Vad cum se uita urat la noi si se intoarce spre iubitul ei si se saruta cu foc. Doamne mai au un pic si o fac aici.
- Facem un pariu. Propune Ilinca, una dintre fete.
- Da. Spun toate.
- Daca reusesti sa te culc cu iubitul ei intr-o luna, o sa primesti una din mașinile mele, daca nu imi dai tu una. Spune ea.
- Suna interesant. Spun eu. Sunt de acord spun dupa cateva secunde de gândire. Oricum eu nu pierd niciun pariu, de ce l-asi  pierde pe asta.
- Bine. Ai grija ai doar o lună. Spune ea.
- S-a făcut. Spun eu sigura pe mine.
Prietena mea se uita cam îngrijorată la mine si ii fac semn ca e in regula.  Acum ma îndrept spre clasă ca am ora de romana.

Perspectiva Rebeccai
Dupa ce ne sărutam, vad ca mai vorbesc ceva si dupa pleaca la clasele lor.
- Ce a fost asta? Ma intreaba iubitul meu.
- Câteva fete  se uitau la tine si am vrut sa inteleaga ca esti al meu.
- Geloasă mica. Imi spune el si eu ii scot limba.
- Nu mai scoate luna ca ti-o pap. Imi spune si o retrag inapoi. Ma saruta apăsat si ne întoarcem cu fata la grup. Vad ca se uita mirati la noi.
- Ce? Intreb eu.
- Cine va priveste zice ca sunteti un cuplu de adolescenți normali, dar nu sunteti chiar asa. Spune Emi.
- Știm asta. Ii spun eu. Si cum ti se pare?
- E super fain. Ce ore aveti? Intreaba ea.
- Romana. Spunem toti in cor.
- O da facem ora cu voi, ca profa noastră cică e in concediu medical. Spune Ivac.
- Bine, dar mai intai hai la o țigară. Spun eu.
- Bine. Noi ne ducem in clasa. Veniti cu noi? Ii intreaba Kate pe Emi, Alisson si Eliot.
- Da. Spun ei.
- Bine. Ne vedem la locurile noastre. Spun si eu cu baietii si Sabi iesim afara la țigară. După ce terminam țigară mergem inapoi in clasa. Cand intru ce sa vad...

Perspectiva lui Kate.
Intrăm în clasa si cand sa ne punem in banca noastră, vad ca doua fete stau in banca Rebeccai. Le fac semn celor 3 sa stea in cate o bancă si ne punem toti, iar în fața cu o bancă stau cele două. Ii fac semn lui Ali si cand vede se ridică impreuna cu mine si mergem la ele.
- Buna. Va puteti muta. O sa vina Rebecca si o sa se supere cand o sa vada ca locul ei ii este ocupat.
Spun eu
- Sigur. Spune fata blonda, dar prietena ei o apuca de mana si ne spune:
- Nu scrie ca e locul ei aici. Toată lumea se uita la noi si eu incep sa ma enervez.
- Esti noua nu? Intreaba Ali.
- Da. Raspunde ea hotărâtă.
- Atunci ar fi bine sa pleci din banca daca nu vrei sa fi rănită. Spune Ali cu ura in voce.
- Nu ma mut de aici.zpune ea hotărâtă. Incepe sa ma calce pe nervi.
- Hai sa ne punem in alta parte. Spune prietena ei.
- Ascultați prietena e spre binele tau. Spun eu mai tăios.
- Nu. Spune ea si atunci pe usa intra Rebecca cu ceilalti. Cand vede ca banca e ocupată incepe sa se enerveze.
- Date. Ii spune ea tăios.

Perspectiva Rebeccai
- Date. Ii spun eu tăios.
- Nu. Spune ea sigura.
- Cum a mi-ai raspuns? Intreb eu ironică.
-Da. Nu mai auzi. Spune ea. Nu este scris pe banca ca e numele tau. Continuă ea si deja mă enervez.
- Auzi, tarfo.  Asta e locul meu si toti stiu asta. Spun eu si ma neputând asupra ei.
- Tarfa nu sunt eu. E mata. Cand aud ce a spuns ma enervez si mai tare. Nu are dreptul să vorbeasca asa despre mama. Toti au amuțit. Ma reped la ea, dar fratele meu o apuca de par si o scoate din banca.
- Auzi tu, Jigodie. Nu ai niciun drept să vorbesc asa despre nicio mama. Spune el.
- Dar, am vorbit asa de mama ei... Spune cu lacrimi în ochi.
- O, dulceață, nu sti ca daca te iei de unul din noi te iei de toți!!. Ii spun si ii dau un pumn de ii sparg buza.
Fratele meu o strânge tare de par si dupa ii da drumul.
- Acum cărate. Ii spune Sabina. Si daca mai aud ceva despre mătușa mea te bat de nu mai iesi din spital. Spune ea si toti ne privesc cu teama, unii cu admirație.. Se ridică cu ajutorul prietenei ei si Kate ii spune:
- Ți-am spus eu.
Ne punem la locul nostru si eu fierb de nervi. Iubitul meu ma pune în poala lui si incerca sa ma liniștesc. Ma saruta apăsat si incep sa ma calmez.
Rupe sărutul si ma uit la fratele meu care era si el încordat. Ma ridic din bratele iubitului meu si ma duc la fratele meu. Ma pun pe piciorul lui si il iau in brate. Ma îmbrățișează strans si ma pupa pe frunte părintește, stiu ca inca suferă după părinți, cu toții o facem asa ca incerc sa ii zâmbesc ca  ca un copil mic. Toată gașca incepe sa zâmbească si ea. Ma ridic de pe el si ma duc inapoi in bratele iubitului meu. Ma uit la fata aceea, sa ii spun asa, si chiar nu e urata, dar are gura mare.

În clasa vine profa si incepe ora

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

În clasa vine profa si incepe ora.  După ore, am avut noroc si nu am mai dat peste aceea fata, chiar dacă se mai uita la mine urat.
Acum suntem la cantina si vad ca toti se uita la noi. Încep să mă enervez, dar nu ii bag in seama.
- Si cum vi se pare? Intreb eu.
- E fain. Diseară ce facem? Intreaba Alisson
- Mă gândeam de o cursă si peste o săptămână avem o misiune. O sa va zic totul mai tarziu. Spun si ma întorc cu fata la toti. Cum ma vad se întorc toti si fiecare isi vede de treaba.
Mă ridic si vad ca iar câțiva ochi sunt pe mine. Le fac semn fetelor sa mergem la o țigară, fara sa stie baietii.
Le intreb încet daca au un foc si dau toate negativ din cap. Ma gandesc pe care sa il rog sa imi dea bricheta. Fratele meu si iubitul ies din discuție, pe Austin  și Eliot nu ca pe urma o sa fie gelos iubitul meu asa ca singurul care a rămas este Ivac. Ma duc la el si ma pun in poala lui. Il vad surprinși pe băieți, dar și pe ceilalți care se uitau la mine. Iarăși se uita toti la mine.  Ma aplec la urechea lui si ii șoptesc  sa imi dea bricheta lui si să nu le spuna baietiilor. Își bagă mana in blugi si mi-o pune în buzunarul blugilor mei. Îl pup pe obraz in semn de mulțumire și ma ridic de pe el. Ma duc la fratele meu si il pup si pe el. La fel fac si fetele si cand vreu sa plec cineva ma prinde  de încheietura și cad la el in poala. Il vad pe iubitul meu si imi zice:
- Pe mine nu ma pupi?
- Nu. Spun si ii scot limba. Nu apuc sa mai fac ceva ca ma saruta si ma mușcă de limba. Ma dezlipesc  din sarut si il intreb:
- De ce m-ai mușcat?
- Ți-am spus că dacă imi mai scoti limba ti-o mănânc. Ti-ai primit pedeapsa. Spune si ma napustesc asupra lui. Ne dezlipim din sarut cand nu mai avem aer si ma dau de pe poala lui.
- Pa baieti. Le spun eu.
- Unde mergeți? Intreaba fratele meu autoritar.
- Afară. Spun eu cu un zâmbet inocent.
- Si ce faceti? Intreaba el curios. Gaseste o scuza. Hai ca sti.. imi spun mie
- Mergem sa vorbim intre fete. Spune o scuza Emi.
- Bine, sa spunem ca va cred. Spune el si nou

Perspectiva Bellei
Nu pot să cred ceea ce am vazut. E o curva.
- E o curva. Spun eu prietenei mele dupa ce trec fetele.
- Cine?  Intreaba ea nedumerită.
- Rebecca. Spun eu,dar chiar atunci am ghinionul sa treaca baietii. Nu mai spun nimic si sunt luate de brat de unul dintre baietii.
- Daca mai aud o data ceea ce ai spun esti ca si moarta. Tipa el la mine.
- Nimeni nu imi face sora curva si scapa nepedepsite. Continuă el si dupa imi da drumul. Sora?? Spun eu  in gand.
- Se uita toti furioși la mine si trec pe lângă mine.
- Esti Bine? Intreaba fetele.
- Da. Sora? Repet eu cu voce tare.
- Da. E fratele ei, iar cel pe care statea inainte cand ia spus ceva a ureche era verișorul. Adică nu e curva, are doar un iubit. Spune ea si eu raman masca. Am spus o prostie si acum o voi patii. Ce rau imi pare ca nu pot sa fiu dură in fata lor. Off.

Black- Revenge(vol 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum