M-am saturat de tot

34 3 0
                                    

Perspectiva Rebeccai
Din mulțimea de oameni iese chiar.... mana dreapta a lui Ahron.
- Mai, mai, mai ia uite cine a venit aici. Zic eu
- Buna, frumoaso. Cum o mai duci?? Intreaba Josh.
- Păi cum sa o duc...astept o răzbunare buna. Asa ca te intreb o singură data: unde este Ahron.
- Ca sa afli trebuie sa ma omori ca eu tot nu iti zic.
- Nu-i nimic ca asta se poate aranja. Acum lasati armele jos si poate va lăsăm sa plecati. Zic eu si le fac celorlalți semnul, ridic 3 degete, adică la 3 atacăm.
- Ma crezi prost, trebuie sa lăsați voi primii armele. Zice el.
Le fac semn să lase armele jos si asa face si el.
- Acum sa vorbim mai pe înțelesul tau. Zic eu si ma apropii de el. Vad ca unul vrea sa ridice arma si eu atunci il omor.
- Ti-am zis sa nu ridice nimeni armele. Eu nu glumesc cand zic ceva. Zic eu furioasa. Mai sunt câțiva centimetri intre mine si Josh. Ma apropii de urechea lui si ii șoptesc senzual: Unde este seful tau. Ma apropii si mai tare de el încât să ii ating prietenul si ma mișc senzual. El își pune mana pe fundul meu si imi sopteste si el: La fel de frumoasa ai ramas. Ahron se află în depozitul din... poc. Un om este jos. Ma întorc spre gașcă si il vad pe Austin cum la împușcat. Atunci Josh ma arunca de pe el si imi spune:
- Tarfa ce esti. Crezi ca daca am avut un trecut impreuna o sa ma poti manipula.
- Eu cred ca da. Totusi a mers ceva. Ii zic si ii fac cu ochiul.
- Esti o curva ca mata. Cand aud de mama ii împușcă pe 3 oameni de ai lui si atunci ei ridică armele. Le fac semn si ridic un deget.
- Daca mai spui ceva de mama te omor, javră. Ii scuip eu cuvintele.
- Nu aveti cum sa ne omorati pe toti, sunteti depășiti numeric.
- Poate, dar noi suntem cei mai buni. Ii zic eu.
- Stiu de ce sunteti capabili. Mai ales tu care esti fenomenală la pat. Sa nu crezi ca am uitat de tine. Chiar te-am iubit, dar nu mi-am putit trada seful.
- Da ce mult mai iubit încât ne-ai spionat pentru seful tau ca sa ii spui tot si eu ca o proasta aveam incredere in tine si ti-am spus tot. Dar stai linistit ca o sa mori si tu impreuna cu seful.
- Nu inainte sa te omor eu pe tine. Zice el si eu ridic al doilea deget.
- Poate in vise, dar e bine sa speri. Sti cum se zice "speranța moare ultima"
- Tot la fel de vicleana, dar si frumoasa ai ramas. Si cred ca esti la fel de buna in pat precum erai. Aa...apropo iubitul tău este un norocos. Zice si se uita la Andrew. De unde stie el ca este iubitul meu... avem microfiane in casa!!
- Lasa-l in pace. Ii zic eu.
- Ca altfel ce? Ma intreaba el. Încă stiu ca nu mai uitat si stiu cat ai suferit dupa mine. Si eu am suferit si chiar imi pare rau ca te-am parasit, dar facem parte din părți diferite si nu puteam sa fim impreuna.
- Daca chiar ma iubeai luptai pentru mine, dar nu te-a pasat nici un pic de mine.
- Așa am vrut eu sa crezi.
- De ce ii spui toate asta acum? Intreaba Ali.
- Ca sa il faca pe Andrew sa creada ca inca îl mai iubesc. A rămas la fel de nesimțit si viclean. Nu ii place sa vada pe cineva impreuna si iti mi spun ultima daca daca te atingi cu un deget de familia mea o sa mori in cele mai mari chinuri, jigodie. Ii spun eu cu ura.
- Oricum cum ziceam iubitul tău e un norocos sa vada si el cum e sa ii faci un oral. Esti buna de tot exact cum a fost si maicata, asa mi-a spus șeful.
- Ce legătură a avut mama cu seful? Intreb eu mirata.
- Intrebati mătușa ea stie sigur. Oricum nu ai numai un frate. Imi spune el si eu m-am enervez si las si al treilea deget. Asa ca incepe un foc de arme. După ce i-am omorât pe toti, înafară de Josh am pus pistolul la capul lui si el a îndreptat pistolul spre fratele meu.
- Daca tragi, trag si eu si cred ca tu o sa ai ce pierde. Iti dai seama sa iti moara inca unul din familie, sânge din sângele tau.
Cand imi spunea sta las pistolul jos si ii spun:
- Pleaca si spunei șefului tau ca nu s-a terminat. O sa il caut până o sa il gasesc si cand o sa îl găsesc o sa il omor impreuna cu tine. Nu contează dacă imi dau viata, oricum am avut o viață de rahat, dar macar o sa mor in pace. Ii zic si trag cu arma în sus.
- Nu te credeam ca poti fi si mai sexi, a-si vrea sa mai stau, dar o sa plec. Zice si se urca in masina si pleaca. După ce pleaca ma uit la fratele meu si alerg sarindu-i in brate.
- Nu vreau sa te pierd. Ii spun eu
- Nu o sa ma pierzi, surioara. Imi spune el. Ma dau jos de pe el si ma uit la Andrew care cred ca este cam nedumerit asa ca fug si ii sar si lui in brate si il sarut lung. Nu am mai rezistat voiam să fiu acum cu el. După ce ne dezlipim ii soptesc: o sa iti povestesc totul, ne întâlnim la mansarda la miezul nopții.
El da din cap ca da si plecam. Ceea ce a zis m-a cam debusolat, dar până sa vorbesc cu mătușa trebuie sa fac 2 lucruri. Sa vad de ce l-a împușcat Austin pe ala atunci când voia să imi spuna si doi sa caut microfoane în casa.
Ajunsi acasa il iau la intrebari pe Austin.
- De ce l-ai împușcat pe ala atunci cand era sa imi spun unde este seful lor?
- Mi s-a descărcat arma. Nu am vrut. Imi răspunde el
- Mie mi se pare ca  nu a fost un accident. Ii raspund eu tăios.
- Ba da. Imi pare rau. Imi răspunde el.
- Ok. Sa zic ca te cred. Acum la culcare, maine avem o zi grea. Trebuie sa cautam microfoane si pe seara pleaca in New York, trebuie sa vorbim cu mătușa. Le spun eu.
- Tu crezi ce a spus ala? Ma intreaba Elias.
- Nu stiu, dar daca e adevarat o sa vreau sa il caut pe fratele meu si sa il omor. Nu vreau sa am frate care seamănă cu Ahron. Mai bine moare de mana mea decât să ii spun eu lui frate. Le spun si incep sa urc scările. Ii vad pe toti uimiți de vorbele mele.
- Eu nu vreau sa moara. Poate este de treaba. Imi spune Elias si eu ma opresc din urcat. Ma uit la el urat si ii zic:
- Atunci foarte bine. Dacă il alegi pe el  poti sa uiti de mine. Ii zic si urc in continuare.
- Daca prostul ala te-a rănit nu trebuie sa rănește si tu. Imi spune Sabina si ma opresc din nou.
- Nu mai vreau sa aud niciun cuvânt despre ala. Ati inteles? M-am saturat ca toti sa ma creada o curva, m-am saturat sa isi bată joc toti de mine si m-am saturat sa am inima rănită. Si tu sti cel mai bine decat toti, dar se pare ca in seara asta v-ati aliat împotriva mea. Si nu o sa las pe asa zisul meu frate, daca ar exista, sa trăiască. Iti dai seama ce ar însemna asta. Ca mama ar fi fost chiar o curva si l-a înșelat pe tata si nu o sa permit asta. Orice ati spune voi. Zic si fug pe scări. Acum ce am ajuns sa ma creada un monstru. M-am saturat credeam ca in ei pot avea incredere,dar se pare ca nu. M-am saturat de tot. M-am saturat sa pun la suflet. M-am saturat de viata asta. Zic si dau frâu liber lacrimilor. Duap ce ma mai liniștesc ma duc in baie si imi fac un dus relaxant. Cand ies intru in dressing si imi iau lenjeria intimă si o pereche de blugi negri rupti si un tricou pe care îl bag in blugi,părul il prind in coada si ma indrept spre mansarda, dar nu o iau pe usa ci pe geam. Imi iau telefonul si ma cărat până sus. Intru pe geam si vad o siluetă de bărbat. Cand se intoarce este iubitul meu. Ii sar in brate si el ma pupa pe cap.
- Imi pare rau. Imi spune.
- Nu este vina ta. Este vina mea. Trebuie sa știi adevărul. Nu am avut un trecut frumos si ce o sa iti zic nu stie decat Sabina, dar se pare ca nici ei nu ii mai pasa de mine. Dar inainte sa iti spun vreau sa te rog sa nu ma părăsești si tu. Promiteti.
- Iti promit, iubito. Nu te pot părăsi. Tu esti aerul meu si daca pleci eu nu o sa mai pot respirat. Te iubesc. Imi spune si eu incep deja sa plang.
- Si eu te iubesc. Zic si începem să ne sărutam. Cand ne dezlipim din sarut...

Black- Revenge(vol 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum