... Libby, ako sa mi máš, sestrička? Dlho sme sa nepočuli. Neboj sa, to sa čochvíľa zmení. S pozdravom, váš kráľ."
~¶^¶~
Priskoro je povedať do riti a neskoro je sa začať smiať, čo ale neplatí pre Dericka.
,,Do riti."
A ako som už spomínala, že to je v tejto chvíli najnevhodnejšie, začal sa smiať. Jay sa uškrnul a Riley zbledol ako stena, keď počul, čo sa rozpráva o jeho Holly. O jeho mŕtvej polovičke. My iní sme v tomto boli ako labute. Boli sme verní len jednému a to navždy. Aj keď mal ten náš pravý 80%, niektorí možno stále hľadali tých 20. A keď ich napokon našli, zabilo ich to, pretože opustili svoju pravú lásku. Tento pocit som nezažila, ale veď to sa možno zmení. Dokáže to zmeniť jeden jediný tvor, ktorý tu je pri mne. Ale nemôžem si dovoliť sa doňho zamilovať. Ako náhle by som mu to povedala, vydala by som sa na druhý svet, kde by som mala už večný pokoj. A v tejto chvíli by to asi správne nebolo.
Ale čo bolo v tejto chvíli správne? Začať sa smiať? Skúsila som to. Ja, Derick a Jay sme sa začali hrozne smiať. Čo bolo smiešne? Že sme si išli po smrť a vysmiali sa jej. Tomu sa hovorí zúfalstvo.
Pretože čo zostane z kôpky odpadu, ktorým sme boli? Len obyčajný kompost, ktorým sa stávame.
,,Dlžíš mi malé vysvetlenie."
Preniesol napokon Darren vedľa mňa, ktorý neprejavil žiadnu emóciu. Prestala som sa smiať a pozrela naňho s otázkou v očiach.
,,Ten kráľ je tvoj brat?"
Nepozeral sa na mňa, pozeral sa úplne mimo. Snažila som sa chytiť jeho ruku, čo sa mi nepodarilo, lebo ju dal hore.
,,Vedel som, že s tým máš niečo spoločné."
,,Čo?"
Zašepkala som nečujne. On si myslím, že ja v tom idem s ním?
,,A už vôbec som sa do teba nemal zamilovať!"
Ticho, ktoré nastalo, prelomil jeho tvrdý hlas bez emócií, presne ako jeho tvár. Zvesil ruky a otočil sa nám všetkým chrbtom.
Takto to nepôjde. Potrebujeme ho, veď prežiť ešte môžme.
Chrbtom ruky som si zotrela slzy a červenými očami som do jeho chrbta prepálila imaginárnu dieru.
,,Tak a teraz počúvaj, čo ti poviem. A počúvaj dobre."
Zasyčala som.
,,Nemám záujem."
Zavrčal na mňa a pohol sa z miesta smerom preč. To ma ešte viac nakoplo.
,,TAK UŽ KURVA STOJ, TY IDIOT!"
Zrúkla som naňho. Razom sa prestali smiať aj Derick s Jayom a Riley pozornosť taktiež premiestnil na nás. Darren si posmešne odfrkol.
,,Prečo?"
Opýtal sa s úplným kľudom.
,,Lebo ti chcem povedať niečo, čo nevie ani pán dokonalý, ktorým sa nazývaš. OKAMŽITE ZASTAV SVOJU SKURVENÚ CHÔDZU A POČÚVAJ MA!"
Z plných pľúc som naňho začala kričať. Zastavil, ale neotočil sa na mňa.
,,Ty nevidíš, že sme teraz v peknej kaši?! Že si pre nás príde môj brat, ktorý ma z hĺbky jeho skurvene čiernej duše neznáša?! Že ja s týmto nemám nič spoločné a tak isto ako každý jeden z vás som v tomto namočená a môžem skapať?! A že keď povieš, že si sa do mňa zamiloval, tak bude po všetkom, pretože láska dokáže všetko, Darren?! Nepoviem ti to, čo k tebe cítim, ani si to nepriznám, pretože navždy odídem. A vy ma teraz potrebujete ako aj teba, teba, teba a teba! Vari nevidíš, že sa smejeme preto, lebo sme zúfalí rovnako ako ty?! Že ty si len tak odídeš v najhoršej chvíli? Nedovolím ti odísť, ani sebe nedovolím odísť kvôli tebe. Daj city bokom, zahoď všetko, čo ku mne cítiš a vzchop sa! Alebo máš nasrané v gatiach?"
Zjapala som po ňom celý svoj monológ. Poslednú vetu som preniesla trocha ironicky, aby som vytvorila efekt. Nesmie odísť práve vtedy, keď ho všetci potrebujeme.
Otočil sa k nám čelom a pozeral sa z jednej tváre na druhú, až zastavil na tej mojej.
,,Sama vieš, že city zahodiť nejdú."
Skrčil obočie.
,,A že sa radšej vzdám, aby som mal pozorovať, čo vám urobia!"
Zakričal aj on.
,,Čo si myslíte, že keď teraz pôjdete proti nemu, tak nezomriete?! Že ho porazíme a naša kniha bude mať happy end? Myslíte si, že keď spojíme naše schopnosti tak dokážeme prekonať toho, kto má všetko?! Že dokážeme prekonať génia? Ľutujem, že som sa s vami stretol, pretože inak by som tu po vás nemusel revať ako po nejakých malých zasranoch! Ale keď si myslíte, že vás nechám v štichu, ste na omyle. Ja svoje slovo dodržím a už vôbec nenechám niekoho, kto mi celých 5 rokov otravuje život. Takže ty, ty, ty a ty, prestante fňukať a začnime makať!"
Ukazoval na nás popritom, ako na nás začal kričať. Jay a Derick sa stiahli vzad a nahodili naňho zvláštny výraz.
So zmätkom v očiach hľadeli na Darra. Riley sa usmial a sadol si na jednu zo stoličiek a ja? Nevedela som, čo mám urobiť. V tejto chvíli mi prišlo vhodné asi jedine rozbehnúť sa za ním a vletieť mu do náruče. Zabalila som sa do jeho mocných rúk, ktoré ma hladili po chrbte.,,Ty pako, čo ťa to vôbec napadlo?"
,,Bol som zúfalý, presne ako vy."
Vysvetlil jednoducho a pobozkal ma na čelo. Usmiala som sa mu do hrude, ktorá sa pravidelne nadvihovala pri jeho pokojnom dýchaní. Očkom som mrkla na tých troch. Jay s Derickom začali skákať.
,,Iiiiijajajajaa.."
,,Prestaň skákať, pokazil si celú ich romantickú atmosféru. Teraz tady zostala len pojebaná atmosféra trápnosti!"
Vyprskol naňho Jay.
,,Ktorú si práve vytvoril ty!"
Derick sa nedal a osopil sa na Jaya späť.
,,Lenže ja tady neskáčem ako idiot, ty kretén."
Prehodil upír s kľudom. Potichu sme sa s Darrom zasmiali a počula som aj smiech Rileyho.
,,Vidíš Derick, na tvojej škaredosti sa nedá nič iné ako len smiať sa."
,,Náhodou!!"
Anjel si založil ruky na hrudi a prepaľoval Jaya pohľadom. Ten sa však len uškrul.
,,No dobre, tak ešte aj plakať sa nad tým dá."
To už sme nevydržali nikto a začali sa úprimne smiať. Lenže dokedy?
.*.*.*.*.*.*.*
(981 slov)
Dosť málo slov, ale tak snažila som sa 😁❤️. Hope you like it, mimochodom :).
Časť venujem Blue_Lol, ktorá môže za obnovenie príbehu ❤️. Takže keď tak, zabíjať ňu 😂😂😁.
YOU ARE READING
Who's There?
Random,,Každý verí vo svoju jedinečnosť, no len málokto ju dokáže prejaviť." ~¶^¶~ #99 in fantasy *20.4.2017* .*.*.*.* ❤️ Cover by: KaysMcBee❤️