2. Zákony a Tresty

87 15 12
                                    


,,Čo je Taliansko?"

,,Pane Bože Derick!"

Ozvalo sa z kabínky 21, 23, 24 a 25 zborovo.

,,No čo, dejepis nie je moja silná stránka."

,,Ani mozog.."

Zamrmlal Jay.

~¶^¶~¶^¶~

,,Nechajme to tak. Nemienim ti vysvetľovať, čo je Taliansko."

Normálne som počula, ako Darren prevrátil očami.

,,Lebo to sám nevieš?"

Spýtal sa Derick a potláčal smiech, spoločne so mnou.

,,Mlč. Mám novinku."

,,Narástol ti?"

To už sa od smiechu šúlal Jay a ja. Kabínka 22 a 24 boli zaplnené duševným veselým smiechom.

,,Keby mi narástol, tak by som ti s ním prešiel cez tie tesáky, až by sa ti vylomili, idiot. Nie, al-"

,,Takže zas len malý červík."

Afektovane vzdychol Jay. Opäť sme sa rozosmiali, tentoraz už všetci. Darren vzdychol.

,,Nemyslel som novinku, skôr povinnosť."

,,Vyhoniť si."

,,JAY SKLAPNI!"

Zahučal naňho. Ja, Derick a Riley sme zo seba vydávali zvláštne zvuky potlačovaného smiechu.

,,To až večer."

V tej chvíli sme sa opäť od smiechu chcali všetci.

,,Ale späť k veci

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

,,Ale späť k veci. Dnes je 10.2., dnes je deň vzniku podsvetia. Takže si ho musíme pripomenúť. Musíme si pripomenúť všetky zákony a všetko, čo s tým súvisí."

Vysypal zo seba rýchlo Darren, aby náhodou nebol opäť prerušený. Otrávene sme zamručali.

,,Kto chce začať?"

,,Fakt sa ti chce menovať všetkých 10 zákonov podsvetia a potom ešte ďalších 10 trestov, ak to porušíš?"

Ozval sa podráždený Derick.

,,Predstav si! Takže začneš? Paráda, brácha, dva zákony a dva tresty na to."

,,Neznášam ťa."

,,Ja teba viac, bucko."

,,BUCKO?!"

Vykríkol. Razom sa vypli telefóny kabiniek 21, 22, 24 a 25. Nepochybne sa všetci až na Dericka rozosmiali a radšej sa vypli z konverzácie. Z kabíny číslo 23 sa ozvalo podráždené mručanie.

Who's There?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora