~Drahí moji, na úvod sem pridávam túto pesničku, neskutočne sa mi sem hodila, takže ak chcete si ju pustite, spríjemní vám čítanie tak, ako mne písanie💖 ~
Derick:
,,Aquell sa pokúsila zabiť kráľa. Počas toho, ako viedol Jaya späť. Jay tu nie je."
Riekol nahlas Riley. Prešla mnou triaška.
,,A ani kráľ."
~¶∆¶~
Mal som dosť obavy, koniec koncov, kto by nemal keby má otázok viac ako rozumu? Myšlienky mi lietali neskutočnou rýchlosťou sem a tam, míňali sa a opäť sa stretávali v obrovskom chaose. Mozog sa mi chcel okamžite evakuovať z hlavy, lenže nedokázal. Chúďa.
Čo toto všetko pre nás vlastne znamenalo? Ak je teraz Jay preč a kráľ tiež, kde sú?
Od nervov som kopol do mreží, čo sa mi neoplatilo, pretože som do toho kopol viac ako som mal v pláne a musel z úst vypustiť pár krásne sformulovaných slov.
,,Darren, v pohode?"
Ozvalo sa modrovlasé dievča odvedľa. Mal som chuť prejsť cez tú stenu a okamžite ju uvezniť vo svojom objatí. Cítil som bitie jej šialeného srdca, o ktoré som ju pripravil, aby splynulo s tým mojím.
Kristepane Darren, nutella je slanšia.
Potriasol som hlavou a pozrel smerom na stenu, kde som si ju predstavil. Ako tam stojí a jej veľké červené oči čakajú odpoveď, že jej plné pery sú jemne pootvorené, v každej situácii pripravené niečo povedať. Usmial som sa.
,,Čo myslíš, Libby?"
S povzdychom som sa zviezol naspäť na sedadlo. Drevené a zapáchajúce, hnus. Len nevedel som či to tak zapácham ja alebo táto miestnosť, tzv. cela. Každopádne bolo to nanervy.
S trhnutím som sa prebral do tohto sveta len skrz zvuk syčania. Prišlo mi to zvláštne. Nastražil som uši a počúval. Syčanie sa menilo na slová.
,,Jeho čas už nastal dávno. Nemal sa ani narodiť. Miloval nesprávnu, nesprávnu!"
Nechápal som o čom trepe a dosť ma to štvalo. Nemal som čo stratiť, aj tak tu skapem. Takže som stratil nervy.
,,Čo si zač ty kurva?!"
Zakričal som z plných pľúc, až mi na hlavu padol kúsok omietky.
Hadia žena sa začala smiať. Čož ma samozrejme vytočilo ešte viac.
,,Môj kamarát je teraz mŕtvy len kvôli tebe! Len kvôli tebe tu teraz trčíme, lebo si nemohla toho egostického a-"
,,Darren!"
Zhrozene skríklo modrovlasé dievča. Zamračil som sa.
,,Nie, Libby! Pravda sa ťažko počúva, však? Chceš to vedieť?! Nemáme čo stratiť. Tí muži v čiernych plášťoch, o ktorých Derick rozprával? Nemáš ani poňatia čo sú zač! Sú to tvory bez tváre, len s bielymi dierami namiesto očí. A keď sa na teba pozrú, z pamäti ti vezmú najkrajšie spomienky, čo v tebe vyvolá smútok, ktorý ešte viac zosilnia. Ako? Vtesnia ti ešte horšie spomienky, samovražedné myšlienky, až sa nakoniec zabiješ. To sa stalo so Shelley Derick, zabila sa sama!"
Stále som kričal. Cítil som, že explodujem, musel som to dostať zo seba von. A to rýchlo.
,,Darren, kľud!"
Zreval nahlas Riley.
,,Nie! Chceš počuz ešte niečo, Riley? Alebo už si zabudol, že aj kvôli tebe sme tu?! Že ti kráľ zabil Holly, lebo vám na ten románik prišiel? Že sme mali tak pevnú vôľu poraziť ich, až sme skončili tu?!"
YOU ARE READING
Who's There?
Random,,Každý verí vo svoju jedinečnosť, no len málokto ju dokáže prejaviť." ~¶^¶~ #99 in fantasy *20.4.2017* .*.*.*.* ❤️ Cover by: KaysMcBee❤️