,,Dnes ti to páli, malá. Výnimočne. Viem, kde by mohli byť."
Joryho úškrn bol desivý. No môj na tom nebol inak.
,,Ideme zabiť kráľa."
~¶^¶~
V Darrenovej neviditeľnej guli, (keby mi Dero videl do mozgu, začal by sa rehotať) sme sa premiestnili nepozorovane z miestnosti, aby sme preskúmali všetky možnosti, kde by mohol byť kráľ a jednoducho by sme povedali to slovo, ktoré doteraz neviem, čo znamená. Dlho som nad tým rozmýšľala. Araira. No stále mi to nedochádzalo. Z toľkých myšlienok ma rozbolela hlava, zostala som v strese a tým pádom som bola nachvíľu človekom. Ľudia sú odpudivé tvory.
,,Cesta do RD má nejaký kilometer, možno menej a je ohraničená kamenným múrom vysokým asi 8 metro-"
,,Teraz si sem prišiel rozprávať poučky alebo čo?"
Nabrúsene vyštekol Riley, ktorého nervozita bola cítiť na kilometre.
,,Nechaj ma dokončiť."
S pokojom povedal Jory a usmial sa naňho.
,,Na čo? Veď sme tade šli takmer všetci!"
Pridal sa do ich mini hádky aj Derick. Jory si len povzdychol.
,,Dobre, možno vám nechce predstaviť len cestu do RD, ale aj niečo vysvetliť. Nechajte ho hovoriť, aj keby tu začne trepať, koľko váži vzduch."
Ozvala som sa ja, s mierne nahnevaným tónom.
,,Lenže tu ide o život, nemáme veľa času."
Preniesol Darren zastreným hlasom.
,,Môžem už?"
Joryho otázka chvíľu visala vo vzduchu, až som prelomila mlčanie ja.
,,Spusť."
,,Chcel som tým povedať, že kráľ nemohol zmiznúť z tej cesty. Vráti sa a pôjde oproti nám. No vďaka Darrenovi nás neuvidí. 8 metrov neprejde ani duch. A keby sa cez ten múr chcel dostať anjel, vo 4 metrovej výške by mu vďaka zabudovanému, ehm, akoby som to nazval.."
Jory sa nachvíľu zamyslel, no nie nadlho, keďže sa ozval Riley.
,,Plameňometu?"
,,Nie tak celkom. Tá vecička len púšťa oheň, keď jej niečo príde do dráhy."
Všetci sme na seba hodili zvláštny pohľad, no Joryho sme nechali dokončiť.
,,Tak vďaka tej vecičke by anjelom zhoreli krídla. Nikto sa nedostane z tej cesty. A ani on. Keďže je duch, nemôže ani otvoriť veľkú bránu, keďže to chce odtlačok jeho prsta."
Škodoradostne som sa zasmiala. Takže niet úniku.
,,Tento systém ale rozhodne nie je z jeho hlavy. To určite nie."
Jory nás nechal chvíľu trápiť sa, aby sme asi rozmýšľali alebo čo. Nepomohlo.
,,Shade to prevzal len po sestrách Marianne."
,,Kto je tá Marianne?!"
Okamžite sa ozval Riley. Očividne ho táto otázka sužovala už veľmi dlho.
,,Shadeova milenka. Ich príbeh je horší jak nás všetkých dokopy"
Rozhostilo sa ticho. Nikto nevedel, čo si má o tom myslieť a ja?...
,,Povieš nám o tom?"
Nesmelo som sa spýtala. Jory sa usmial a spustil.
,,Keď sem Shade nastúpil ako kráľ, do RD prišiel prvý väzeň. Bola to žena. Krásna žena. Mala červené ohnivé vlasy, oči orámované plameňmi, ktoré občas zahoreli, keď sa bála. V jeho prítomnosti horeli prvý deň stále. Bola nesmelá, čo absolútne nezodpovedalo jej výzoru. Vraj porušila zákon, ktorý vtedy Shade len nedávno nastavil a stýkala sa s jej sestrami. Ari a Ara. To boli jej sestry. Povedzte si to dokopy, len opačne. Araira. Bola to Mariannina záhuba, preto to bude záhuba pre všetkých. Prehlásil po jej smrti."
YOU ARE READING
Who's There?
Random,,Každý verí vo svoju jedinečnosť, no len málokto ju dokáže prejaviť." ~¶^¶~ #99 in fantasy *20.4.2017* .*.*.*.* ❤️ Cover by: KaysMcBee❤️