12. Plán

49 7 8
                                    

Myšlienky mi lietali hlavou ako splašené. Občas sa len prekotúlali, no niektoré mi výhražne blikali v hlave. Čo s nami bude? Budeme v poriadku? Čo sa to, dopekla, deje?!

Isté veci neboli dotiahnuté dokonca. Nedávali mi zmysel a nútili ma rozmýšľať nad nimi viac ako nad tým, čo nás teraz čaká. A to bolo asi to najdôležitejšie. Bohužiaľ, veci bez zmyslu mi dali naraz toľko myšlienok, že som dokopy nič nevnímala. A samozrejme ani tých štyroch kreténov.

,,Libby, si v poriadku?"

Ozvalo sa zo 667. Darren. Opäť ho nevidím, zase nevidím človeka, ktorý ma robí šťastnou. Zostala zo mňa kôpka nešťastia hľadiac na tmavú stenu a predstavujúc si tam môjho poloboha. Nechcela som nanovo plakať.

,,Nie.."

Vypustila som s odfrknutím. Myslel si, že budem šťastná za to, že som tu? Ak je on šťastný, tak to je fajn. Ale ja šťastná nie som.

,,Ani ja nie.."

,,Tak to nie si sám."

Slzy mi zaliali zdravý pohľad na život a zatemnili myseľ výhražnými myšlienkami. Opäť mi v hlave behali ako tisícky malých vojačikov z lega, s ktorým sme sa hrávali ako malý s Hunterom. Shade je pre mňa kráľom podsvetia, chudákom, ktorý všetko toto zavinil. V mojich predstavách však zostáva Hunterom, maličkým chlapcom, ktorý ma ľúbil tak, ako ja jeho. Tá jedna a samá osoba je tak rozdielna.

,,Čo budeme robiť?"

V hlase som mu počula beznádej, ktorá ma nakopla a samozrejme prebrala zo zvláštneho rozmýšlania.

,,Takto si neznel pred piatimi hodinami."

,,Vtedy som vedel do čoho ideme."

,,A s týmto si nepočítal? Čo si si myslel? Že jo zabijeme len tak? Prebodneme ho tou nahrávkou? Ale Darren, tak to bolo absurdné."

,,Mlč, prosím ťa. Vtedy som vedel, že budem sedieť tu, že tu budeme všetci sedieť.."

,,A teraz?"

,,Nemyslel som si, že to, že ťa opäť nemôžem vidieť, bude tak ťažké."

Všetky slová sa zo mňa vysypali. Bola som neskutočne sklamaná a potešená tým, čo povedal. Pretože mal pravdu a preto, že som to cítila rovnako.

,,Hej, ty Rómeo. Nemusel by si tu kňučať ako zbitý pes a mohol začať niečo robiť!"

Zakričal naňho Derick.

,,A okrem iného, Libby mi nechaj!"

Doplnil Jay s dupnutím nohy. Začala som sa smiať. To isto.

,,Tak čo navrhujete, páni?"

Zamiešal sa do toho aj Riley.

,,Jeden nápad by tu bol."

Rozhodne riekol Derick.

,,Ale nemôžem vám ho povedať."

So zvýraznením na posledné slovo nás Riley okamžite prepojil mysľami.

,,Tak?"

Počula som Darrenov hlas v mojej hlave. Bolo to zvláštne.

,,Zvažujme schopno-"

Začal Dero, no bol prerušený niekým iným, tento raz Jayom.

,,Spinkaj, spinkaj, svinka, svinka, zalez ty červíčku, lebo nedostaneš kundičku.. Spinkaj, spinkaj, svinka, svinka...-"

Who's There?Where stories live. Discover now