14. Jay

27 5 0
                                    

Riley:

Zavolal si Scotta a Andrewa, aby ma odniesli do 664. Hodili ma tam ako kus handry. No jediné, čo ma teraz zaujímalo bola otázka, kto bola, dopekla, Marianne?

Chcel som sa spýtať Libby, no prepadla ma sladká ničota.

~¶∆¶~

Keď RD opustil Riley, uvedomil som si vážnosť situácie. Naozaj to bolo tak zlé? Zvážil som tieto myšlienky hneď, ako niečim otupili Libby. A vážne je to tak zlé, ako sa zdá. Začal som kričať, a vlastne nie len ja. Kričali všetci. Aj tí, čo s nami nemali nič spoločné.. Prečo? Zabili ju? No podľa toho, čo nám povedal Riley, by mala byť zachvíľu v pohode. Ako sa to vezme.

Po kriku som sa vyčerpane zviezol na tú strašnú drevenú lavicu. Teda akože posteľ. Už vidím, čo by na to povedala Jolie. Môj ochranca. Surikata. Vážne, je to surikata, a preto verím, že ju tak ľahko nenájdu.

Keď mi ju pridelili ako malinkú, takmer som sa dosral od smiechu. Veď aj ja keď som mal svoj vek -a čo teda ten vek nebol až tak vysoký-, vyzeral som mohutne. Nuž, krásny som od mala, to sa nezaprie. A myslím, že Jolie si to myslí tiež. Je zvláštna. Nie je klasicky hnedá alebo tak nejaká, netuším ako sú surikaty sfarbené, nikdy som to neštudoval, to na mňa veru nebolo. Je čierna s bielymi bleskami po tele. A jeden má presne v strede čela. No smiešna je dosť.

Ale je naozaj výnimočná. A takúto posteľ výnimočný tvori zbožňujú. Irónia level Jay Killers.

Všetci sme čakali, kým sa Libby zobudí. Bol som vystrašený.

Badadam tss.

To sa mi podarilo. Vôbec som sa nebál.

Ehm..

Naozaj nie. Vedel som, že vyhráme. A už som sa tešil, ako zatnem tesáky do toho kreténa. Brat či nebrat, aj Libby mohla mať krásny život nebyť neho. A aj Riley, ktorého teraz bičujú.

Od zlosti som privrel viečka k sebe, až ma to začínalo bolieť. Pocítil som dávku energie. Jolie. Vďačne som sa usmial. Kým viem, že mi prichádza energia, viem, že ju nedostali a je v poriadku.

No ani toľká energia mi nepomohla k tomu, aby som sa nezlostil. Kopol som dozadu do steny, teda za tú drevenú posteľ, ktorá visela na dvoch mocných reťazách. Kurva fix, mal som také nervy.

Počul som len buchot a následne nadávky. Zvedavo som pozrel, čo to urobilo. Vari nie ja.

Ale beztak som nič nevidel.

,,Libby?"

Odvážil som sa po čase ozvať.

,,Mhmhm..."

Stonala. Asi od bolesti. Aj keby som bol radšej keby stonala niekde inde a podomnou.

Oooh Jay, ty chuligán!

Takmer som sa rozosmial. Ale vážnosť situácie mi to trošku nedovoľovala.

,,Si v poriadku? Ako ti je?"

,,Nikdy mi nebolo lepšie."

Sarkasticky poznamenala. To dievča začnem milovať. Ale to si nemôžem dovoliť, Darren by pre mňa obmedzil kyslík. Hoci ho vlastne nepotrebujem. Hm..

,,Libby, si v poriadku.."

Ozval sa Darren. Kretén zamilovaný .

,,Ohh modrulka, na čo to robíš?"

,,Bola by som pre vás ochotná aj zomrieť. A takýmto spôsobom asi aj zdechnem. Kde je Riley?"

,,To nech ťa nenapadá."

Who's There?Where stories live. Discover now