Darren:
Po nejakom čase, ktorý sme žili každý vo svojich myšlienkach, objavili sa obrovské zlaté dvere rovno pred nami. Jory zastal.
,,Fajn, sme tu."
~¶^¶~
Enormne vysoké zlaté dvere sa pred nami týčili ako v horore. Predstavila som si obrovské zuby, ktoré na mňa vytasia démoni onej miestnosti, do ktorej sa chystám vstúpiť. Je to miestnosť, kde sídlil môj brat. Nebude to malá miestnosť. Už len podľa tých neskromne veľkých dvier. Bola som tak pohltená do zúfalých myšlienok, že som to tu všetko chcela vzdať, povedať, že milujem Darrena a tým navždy ukončiť svoj život. Lenže to nemôžem. Nesmiem to vzdať. Nie pre nich ani pre seba, ale z čistej zvedavosti.
Úprimnosť.
Okrem toho som sa neskutočne bála o Jaya. Bála som sa, že opäť budeme odkázaní na konverzácie bez obrazu alebo žiadne konverzácie a nikdy ho neuvidím. Ale Kriste pane, veď je upír, je nesmrteľný! No keď si predstavím tie dni bez potravy, muselo to byť preňho ťažké. A možno nemá silu, aby sa uzdravil a tak pomaly zomiera.
,,Hej modrá, ja obdivujem, že si ticho, ale švihni si. Niektorí tu sú tak zaviazaní Shadeovi, že nedbajú pripraviť nás o život. Takže hop-šup."
Potriasla som hlavou a prvý raz bola Jorymu vďačná za to, že prerušil tok mojich myšlienok. Bez okolkov otvoril dvere a mne sa naskytol pohľad na nekonečne veľkú miestnosť, priam sálu. Bola tu obrovská vínová posteľ, televízor cez celú stenu... Pri tom som sa zasekla, na čo mu bol? A všetky veci potrebné aj nepotrebné, čo k svojmu životu potrebujete. Mal tu aj hajzlík. Hajzel!
,,No, určite bol vedený k skromnosti."
,,Bol."
Reagovala som sa prudko na Derickovu sarkastickú poznámku.
,,Bohužiaľ, debila nikdy k ničomu neprivedieš."
,,A to poznáš aj sám, Dero."
Doplnil ma Riley. Usmiala som sa a ďalej sa tým nezaoberala.
,,Čo tu vlastne robíme?"
Ozval sa po dlhšom čase Darren, keď sme len tak stáli v strede obrovskej izby.
,,Hľadáme symbol."
Vyslovil Jory svoje myšlienky. Darren s Rileym sa na seba čudne pozreli.
,,O čom to kurva melie?"
,,Aj keď som poloboh tak netuším, bratku."
,,Asi mu ruplo v bedne."
,,Ja som ale stále tu."
So zvláštnym tónom sa ozval Jory.
,,To je síce pekné, ale vôbec nám to nepomôže."
Zdvihol obočie Dero s veľkým úsmevom a v očiach mal obrovskú chuť ho namieste uškrtiť krídlami. Myslím, že nebol jediný, kto by ho najradšej pripravil o život.
,,Banda kreténov. Hľadáme symbol, vec, ktorým sa zapína tá obrovská telka."
,,Ehm, prepáč, že ťa poučujem, ale myslíš niečo ako ovládač?"
Ozvala som sa ja. Pozrel na mňa s údivom v očiach.
,,Ako?"
,,Ovládač. Vec, ktorým sa zapí-"
,,Ty si naozaj myslíš, že som taký hlúpy? Viem, čo je ovládač, ale my nehladáme ovládač!"
,,Našiel som ovládač!"
YOU ARE READING
Who's There?
Random,,Každý verí vo svoju jedinečnosť, no len málokto ju dokáže prejaviť." ~¶^¶~ #99 in fantasy *20.4.2017* .*.*.*.* ❤️ Cover by: KaysMcBee❤️