Takže ahoj, hlásim sa s -bohužiaľ- nie takou kapitolou, aká by mala byť, no bude to kapitola ako asi vyzerajú postavy podľa mňa a objavíme opäť niečo nové, čo sme doteraz nepoznali v tomto príbehu. Ako sa hovorí, prekvapenie je proste prekvapenie. 😂😂😂Netuším, či sa to tak hovorí, ale podľa mňa hej 😂😂😂!
Zároveň toto berme ako špeciál za 300+ videní, tak by sme sa mohli pustiť do toho😁.
Začnem, samozrejme hlavnou postavou a rozprávačkou, Libby Jasper.
~¶^¶~
,,Dobre, že si sa ozvala. Môžeš pokračovať."
,,Môžem ti tak nasrať do rúk, chlapče môj zlatý."~¶^¶~
,,Buchni si hlavu o dvere." Naozaj to urobil.
,,Daj si facku." A dal si facku. Začalo ma to baviť.
,,Ostrihaj si vlasy."
Otočil sa a prišiel s nožnicami. Začal si strihať vlasy. To máš za to, že si ma chcel ošukať na linke, ty skurvysyn!~¶^¶~
,,Takže si teplý. Vedela som to!"
,,ČO?!"
~¶^¶~Úplne identická, podľa mňa! Čisto moja žijúca predstava. Ešte red eyes a bude to okey 😍.
Ďalej tu máme dôležitú osobu a jej príbuzného, Shadea. (V minulosti, Huntera Jaspera)
Shade nemá žiadne hlášky, nie to nejaké top tri 😂. Není tam moc vidieť, šak čiernobiela fotka, ale ten výraz.. Ako nevyjadrujem sa ďalej xD!
Na rad prichádza moja obľúbená postava, Derick Rogers.
~¶^¶~
,,Nazdar techno analfabeti."
,,Drž hubu ty prasknutá guma."~¶^¶~
Navyše mal čosi na..
,,Oooo, pán hovnohlava."
Začal sa neskutočne smiať Derick, keď si všimol to isté čo ja. Tak táto chvíľa už bola fakt dosť trápna pre kráľa.~¶^¶~
Na chvíľu sa odmlčal.
,,Takže to, že som krásny je proste pravda, drahý moji."
Precedil so 100% sebavedomým úškrnom. Musela som sa nad ním usmiať.
~¶^¶~
YOU ARE READING
Who's There?
Random,,Každý verí vo svoju jedinečnosť, no len málokto ju dokáže prejaviť." ~¶^¶~ #99 in fantasy *20.4.2017* .*.*.*.* ❤️ Cover by: KaysMcBee❤️