11. kapitola

527 20 0
                                    

Po obřadu všichni odjeli na hostinu. Rose byla velmi šťastná, avšak stále nemohla přestat myslet na ten Edwardův úšklebek. ,,Co tím asi myslel?"Přemýšlela v duchu princezna.

Po proneseném přípitku všem donesli čtyřchodový oběd.

Všichni se moc dobře bavili. Po obědě následoval tanec ženicha a nevěsty.

Až dotančili, Edward se omluvil a Rose se šla projít na vzduch. Asi po pěti minutách zaslechla za sebou hlasy. Rose ani chvíli nečekala a schovala se za nejbližší keř. Muži přišli ke keři velmi blízko, proto mohla výborně vyslechnout jejich rozhovor.

,,Proč sis ji vzal, copak jsi neříkal, že se už nikdy neoženíš?" Zeptal onen neznámý muž. Byl vysoký a měl černé vlasy. Z jeho tónu hlasu Rose usoudila, že to asi žádný romantik nebude. ,,Její otec je jeden z nejbohatších panovníků. Rosalinda je vcelku hezká a myslím, že bude i poslušná a když by nebyla, tak si to s ní vyřídím, jako s mou předchozí manželkou." Rose chtěla vykřiknout, ale včas se zarazila. ,,Tohle přece není ten Edward, kterého zná. Ne, ne to není pravda. Byl to vůbec on? Ale ano byl mluvil o  ní, jako o své manželce. Co tím myslel? Co s ní bude dál? Jak mohla být tak slepá? Ano už ví, co znamenal ten úšklebek. Teď ví, co má udělat. Musí jít za matkou a otcem a všechno jim říct, ale co když jí nebudou věřit? Ne musí to zkusit." Tyhle otázky se Rose honily v hlavě, když s těmi dlouhými bílými šaty pospíchala do zámku.

,,Matko, otče svatba se musí zrušit!",,Rose co to povídáš? Nebyla jsi moc dlouho na slunci?" ,,Ne matko vyslechla jsem rozhovor Edwarda a toho muže!" ,,Jakého muže? Rose vůbec ti nerozumíme." ,,Peter můj přítel. Dlouho jsem se s ním neviděl. Vykládali jsme si o vaší dceři, jak je krásná." ,,Ach ano, samozřejmě," řekla ironicky s posměchem v hlase Rose." ,,Smím prosit?" Rose chtěla říct důrazné NE, ale Edward ji pevně chytil za ruku a táhl ji na parket. ,,Co si myslíte, že děláte pane?" ,,Varuji tě Rosalindo, jestli budeš poslušná, nic se ti nestane!" ,,To má být jako vyhrožování?" ,,Ne to jsem ti pouze oznámil."

Zbytek dne Rose strávila v zahradě a bála se okamžiku, kdy svatba skončí a bude muset zůstat jen s ním.

Královský příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat