Bylo chladné ráno. Jen pár slunečních paprsků prosvítalo skrze šedé mraky.
Tento den se však zapsal do srdcí mnoha lidí.
Nedaleko zámku, kde žila Haether se svojí rodinou se nacházel rodinný hřbitov. Tam stálo několik lidí v černém šatu. Mezi nimi i Rose s Edwardem, kteří se skláněli nad malou rakví jejich holčičky. Zemřela jen asi den po Rosině příjezdu.
Kněz pronesl pár slov nad zemřelou. A pak. Konec.
Na malou rakev dopadla první hrstka hlíny a s ní i několik slz, které patřily Charlotině matce - Rose. Za ní následovalo několik dalších příbuzných, kteří jim následně kondolovali.
Rose měla oči plné slz. Najednou si však mezi ostatními všimla jednoho mladého muže, který upoutal její pozornost. Někoho jí strašně moc připomínal. Nevěděla však koho...
Jak rychle se záhadný muž objevil, tak zase v davu zmizel.
Po samotném pohřbu se všichni přesunuli do jídelního sálu.
Když zasedli k prostřenému stolu znovu uviděla onoho muže. Tentokrát si ji všimnul i on, jemně pokynul hlavou a vyšel ze dveří ven. Když se Rose poohlédla po všech přítomných, všimla si, že si nikdo z nich odchodu podivného muže nevšiml.Pomalu vstala a vydala se směrem ke dveřím, za nimiž před malou chvílí zmizel ten cizí muž.
Z místnosti, ve které bylo mnoho lidí, se jí podařilo odejít tak, aniž by si toho někdo všimnul.
Šla dál chodbou a dívala se kam mohl zmizet. Najednou ji kolem pasu chytily dvě paže. Rose slabě vykřikla, ale to už stála tváří v tvář velmi pohlednému mladíkovi.
,, Kdo jste?" Zeptala se. ,, Hádej!" Odpověděl ji muž, aniž by se pozastavil nad tím, že ji týká.
Rose chvíli přemýšlela pak ale její oči spatřily ty jeho. Ano, teď už věděla kdo to je...
Jestli chcete, můžete mi napsat do komentářů, kdo si myslíte, že by to mohl být.
Správnou odpověd zjistíte v příštím díle, který bude doufám co nejdřív. 😉😉
ČTEŠ
Královský příběh
Historical FictionKdyž už komorník všechny představil, král se postavil a popřál všem hostům krásný ples. Pak sálem zaznělo pár tónu a za chvíli už několik tanečníků tančilo uprostřed. Rose chvíli stála a pozorovala dění okolo sebe. „Smím prosit," uslyšela za sebou z...