5.kapitola

692 29 0
                                    

,,Dobré ráno," pozdravil Edward dívku v modrých šatech. Nabídl jí rámě a ona se do něj zavěsila. Po chvíli se lord sehnul a utrhl malou květinku, kterou jí podal. Rose se usmála a přivoněla si k ní.
Pak se ještě asi hodinu procházeli a povídali si.


Po obědě se rozhodla, že by mohla zajít za Heather. Když přišla ke dveřím jejího pokoje slabě zaklepala a vešla dovnitř. ,,Rose to jsem ráda, že jsi přišla," řekla Heather a zavřela knihu, kterou si četla. Rose přišla k posteli a sedla si vedle ní. ,,Kam jsi včera zmizela. Hledala jsem tě, ale říkali, že jsi odešla s nějakým mužem do zahrady." ,,Ano Heather, to byl lord Edward, ten nejúžasnější muž na světě." Heather se zachichotala. ,,A není moc starý." ,,Možná, ale takového gentlemana jsi ještě neviděla." ,,Ne že bych se o lorda nějak zajímala, ale myslím, že manželku už měl. " ,,A co se jí stalo Heather?" ,,To opravdu nevím. Stále se o její smrti vedou spory," řekla tajemně.


Rose pak nad tím musela celý den přemýšlet. ,,Je možné, že by jí nějak ublížil Edward? Ne to není možné on je ten nejlepší muž pod sluncem. Ten by nic takového nikdy neudělal. Jeho manželka třeba zemřela při porodu." Rose přemýšlela, ale nic jí nemohlo napadnout...


,,Co se vlastně stalo vaší maželce?" ,,Moje žena zemřela.....   -  ........při porodu," dodal po chvilce mlčení Edward. ,,A co dítě?" Otázala se ještě Rose." ,,To zemřelo týden po ní." ,,To mě velmi mrzí," řekla a položila svoji ruku na tu jeho. Ten se na ni podíval a ona se podívala na něho.  Pak ji rukou pohladil a políbil ji na tvář. Ona mu pohlazení oplatila.


On ji políbil. On ji opravdu políbil. Má ji rád ? Asi ano? Jak je štastná.....



Rosiny šaty:

Rosiny šaty:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.





Královský příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat