10. kapitola

563 25 4
                                    

Pak Rose šla s Edwardem za matkou a otcem. Matka s otcem byli velmi šťastní. Nejvíce matka. Jen Rose mrzelo, že v Edwardovi vidí jen přínos peněz, ale hlavní je, že proti naší svatbě nic nenamítají.

Edward po snídani odjel a Rose přislíbil, že zase brzy přijede. ,,Rose," zavolala matka, když zrovna mávala Edwardovi. ,, Ve tři hodiny přijde Olívia a domluvíme se s ní na svatebních šatech."

Přesně ve tři hodiny na dveře Rosina pokoje zaklepala Olívia. ,,Dobrý den výsosti" pozdravila královnu a na Rose mávla. ,,Slečno,"začala matka ,,jak jste již určitě slyšela, princezna Rosalinda se bude za dva měsíce vdávat, proto jsme si vás zavolaly, aby jste jí ušila svatební šaty." ,,Bude mi ctí," odpověděla prostě s malou úklonou .

Než Rose stihla něco říct, její matka začala diktovat. ,,Šaty budou velmi široké s dlouhou vlečkou." ,,Dobře výsosti, šaty donesu za týden na vyzkoušení."

Když Olívia  odešla Rose se na matku obořila. ,,Matko, proč mi nikdy nedáš na výběr myslíš, že bych si vybrala špatně." ,,Takhle se svou matkou mluvit nebudeš," řekla královna a odešla z pokoje.  Rose se posadila na postel a dala volnost svým myšlenkám. 

Za týden Olívia přišla. Šaty byly překrásné. Sice na Rose trošku moc nóbl, ale matce se určitě líbit budou. Hlavně aby se líbily Edwardovi. Rose zavzpomínala na toho úžasného muže, který si ji za dva měsíce povede k oltáři. 

O dva měsíce později........

Dnes od rána v zámku panoval zmatek. Všichni někam spěchali. Rose přišla vzbudit matka a s ní do pokoje přišlo dalších asi pět služek. Jedna ji oblékala. Druhá ji česala. Třetí malovala. Královna všem poroučela.  Asi po dvou hodinách byla Rose hotová. Vypadala úžasně. Vlasy sčesané do drdolu. Korzet měla velmi silně sešněrovaný. ,,Všem vám moc děkuji," řekla Rose a pak se vydala ke kočáru.

Pak do kočáru nastoupil a otec s matkou. Jeli a jeli a Rose vzpomínala na všechny nádherné chvíle, které s Edwardem zažila.

Po chvíli přijeli k nádhernému kostelu s velkým zvonem, který momentálně bil jak o život. Kolem kostela stálo asi dvacet družiček v krásných bílých šatech a mnoho svatebčanů. Mezi nimi uviděla svoji sestřenici Heather se svým manželem a synem.

Zazněly tóny varhan. Svatebčané si šli sednout do lavic. Pak král nabídl rámě své dceři a ona se do něj zavěsila. Když kráčela uličkou vyzdobeného kostela, cítila na sobě pohledy všech lidí, ale ona se dívala jen na toho, který se za pár okamžiků stane jejím manželem. Vzpomínala na všechny pěkné chvíle ve svém životě, které zažila.

Pak ji otec předal Edwardovi, ten ji pevně chytil za ruku a ona se na něj mile podívala.

To, co kněz říkal Rose vůbec nevnímala. Ta se dívala jen do očí svého budoucího manžela. Po chvíli se kněz zetal. ,,Berete si zde přítomnou princeznu Rosalindu Emílii Aurélii z Grailly?" ,,Ano," odpověděl zvučným hlasem Edward. ,,A vy slečno, berete si zde přítomného lorda Edwarda?" ,,Ano," řekla tiše, ale rozhodně princezna. Rose uviděla na tváři Edwarda drobný úšklebek, ale nedávala mu nějaký význam. ,,Prohlašuji vás za manžele. Můžete se políbit. To už Edward vzal Rose za krkem a přitáhl si ji k sobě. Následoval nádherný polibek a potlesk všech přítomných.

 Následoval nádherný polibek a potlesk všech přítomných

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Královský příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat