16. kapitola

466 16 2
                                    

Když se ráno probudila bylo už devět hodin. Oblékla si šaty, které tam měla nachystané a vyšla ze "svého" pokoje.  Najednou uslyšela hlasy, které vycházely z vedlejší místnosti. ,,Neviděla jste princeznu Rosalindu. V noci opustila království?" Madla, která tušila o co jde zavrtěla hlavou. ,,Ne neviděla." Voják jen pokývnul a šel k dalšímu domu. Madla se s otázkou podívala na princeznu, která nenápadně sledovala, co se právě odehrálo. Zavřela dveře a šla k Rose. ,,Drahá a nyní by jsi my konečně měla říct, co se včera vlastně přihodilo." Posadili se na židle a Rose začala vyprávět.....

V té chvíli bylo na zámku velmi rušno. Kam se člověk podíval byl zmatek. Všichni kolem běhali a hledali princeznu Rosalindu. Edward zuřivě běhal po zámku. ,,Lorde, vojáci se právě vrátili z obhlídky nejbližší vesnice!" Vykřikl nějaký sluha a většina lidí vyběhla ven, aby se dozvěděla, jestli princeznu našli."

Po hlášeném neuspěchu by Edward nejraději hlasitě zařval, ale jelikož věděl, že to není jeho zámek raději zlobu potlačil. ,,Však ona dostane až ji najdeme." Myslel si v duchu.

,,To mě moc mrzí drahá", pověděla mladé princezně Madla. Rose si jen povzdechla. Nevěděla co s ní bude dál. Jestli ji najdou, bude to velmi zlé. A kdyby odjela do ciziny, už by se nikdy nemohla vidět se svými rodiči ani přáteli.

Z přemýšlení ji vytrhla náhlá nevolnost. Rychle vyběhla z místnosti. Když vyšla musela ji Madla chytit, protože se ji zamotala hlava. ,,Ne, to není pravda" vzdychla nešťastně Rose ,,vždyť já jsem těhotná!"

Madlin domeček :D

Madlin domeček :D

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Královský příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat