Dnes se Rose probudila do nádherného dne.
Nejprve se posadila na postel a pomalu otevřela oči, které ihned zavřela, protože ji oslepily sluneční paprsky. Po chvíli se nakonec postavila a šla si vybrat šaty na dnešní den. Pak si zavolala služku, která ji se šaty i účesem pomohla. Potom se už tato mladá krásná dáma vydala po schodech do jídelny na snídani. Dnes zatím probíhalo vše v pořádku a naprostém klidu, inu Edward tu nebyl. To ale nikdo nečekal, že tento krásný klid přeruší postarší muž v tmavě modrém kabátku a v kalhotech stejné barvy. Pomalu přišel k Rose a rozkřikl se na ni: ,,Jak si to dovoluješ začít jíst beze mě?!" Rose se nadechla a řekla: ,,Omlouvám se, ale myslela jsem si, že..." Ani nic nestihla doříct. ,,Máš pro to nějaké vysvětlení?!" Mladá princezna jen sklopila hlavu a už se neodvážila nic říct. Teď už je to jasné Edwardovi už nic není.
Po snídani se vydala na zahradu do altánku s sebou si vzala knihu se jmény. Posadila se na bílou lavičku a začala vybírat...
Nakonec vybrala pro holčičku jméno Charlotte Amelia Lily a pro chlapce Thomas John Edward. Pak knihu zavřela a položila ji vedle sebe. Potom si dala ruku na bříško. ,,Už brzy..."
O tři měsíce později...
Dnes bylo Rose od rána velmi špatně. U snídaně skoro nic nesnědla a když vstala ze židle málem upadla.
Když došla do pokoje lehla si na postel a skrčila se do klubíčka, protože bolesti byly stále silnější a častější. Při dalším už to nevydržela, že vykřikla bolestí. Okamžitě do pokoje přiběhly služky, které poslaly pro porodní bábu.
Nejvíce Rose bylo líto, že ani Edward nečekal před pokojem na zprávy o ní a o dítěti. Řekly jí jen, že je ve své pracovně. To ji mrzelo ze všeho nejvíc. Věděla, jaký Edward je, ale myslela si, že o ní bude mít alespoň trochu strach. Mýlila se...
V sedm hodin večer se narodila princezna Charlotte Amelia Lily.
Tento radostný okamžik obvykle prožívají manželé spolu. Tady tomu bylo jinak. Otec byl celý večer v pracovně a unavená Rose si chovala svoji nádhernou dcerku sama.
ČTEŠ
Královský příběh
Historical FictionKdyž už komorník všechny představil, král se postavil a popřál všem hostům krásný ples. Pak sálem zaznělo pár tónu a za chvíli už několik tanečníků tančilo uprostřed. Rose chvíli stála a pozorovala dění okolo sebe. „Smím prosit," uslyšela za sebou z...