7. kapitola

565 30 0
                                    

Cesta domů utíkala rychle. Rose se celou cestu dívala ven a připomínala si onu nádhernou chvíli, kdy ho políbila. ,,Rose! Posloucháš mě vůbec?" Řekla naštvaně královna. ,,Omlouvám se matko. Co jsi říkala?" Mluvila jsem o tom, jak k nám přijede lord Edward. Před odjezdem se mě ptal, jestli by za týden nemohl přijet. ,,Tak proto mi říkal, že brzy přijede," zavzpomínala v duchu na jeho příslib.

Když vystoupila z kočáru přiběhla k ní služka, která ji po ruky vložila dopis. Rose viděla, že dopis je od Caitlin, proto ho raději schovala do malé kapsičky u šatů. Když už měla všechny své zavazadla v pokoji, sedla si na postel a otevřela.

Drahá Rose. Doufám, že se tento dopis dostane do tvých rukou. Za týden se budu vdávat! Moc bych si přála, aby jsi v tento den byla vedle mne. Moc se na tebe těším.
                                           Tvoje Caitlin

Rose se pousmála a vložila dopis do stolu.

Pak si vytáhla dopisní papír a začala psát.

Caitlin !
To ti  moc přeji. Doufám, že budu moci přijít. Příští týden má k nám přijet návštěva a nevím jestli bude příležitost nenápadně odejít.
Rose

Dopis složila a položila na stůl, aby jej později dala nějakému sloužícímu, který by její dopis mohl doručit.

O týden později už od rána na zámku panoval zmatek. Rose byla v pokoji, kde ji služky a komorná převlékaly. Přála si, aby vypadala co nejkrásnější, tak ji služky stahovaly korzet tak, jak nejvíce to šlo její šaty měly růžovou barvu.

 Přála si, aby vypadala co nejkrásnější, tak ji služky stahovaly korzet tak, jak nejvíce to šlo její šaty měly růžovou barvu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když už byla nachystaná, uslyšela na nádvoří hlasy. Podívala se z okna a uviděla velmi známou tvář.

,,Lorde Edwarde!" Zvolala, když přiběhla dolů. ,,Rosalindo, kolikrát ti mám opakovat, že princezny chodí  pomalu a nejsou zplašené," řekla ji potichu matka. Ta ale neměla na připomínky náladu. ,,Lorde," přiběhla k němu a dala mu pusu na tvář.

Celý den pak byla jen s lordem. Rose s ním byla tak šťastná, že si na Caitlin ani nevzpomněla.

Královský příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat