8.kapitola

529 24 4
                                    

Ráno Rose přišla vzbudit komorná. ,,Dobré ráno, výsosti!" ,,Dobré," odpověděla Rose a zívla si. Komorná šla k oknu a rozhrnula závěsy. ,,Výsosti, včera jsem byla na trhu a slyšela jsem, že Caitlin je nemocná." ,,Cože?" zeptala s obavami v hlase. ,,Více jsem toho neslyšela, protože jsem velice spěchala." Na to už nic neřekla. Pak jí pomohla bezeslov obléknout se do šatů a odešla.

Co se jí mohlo stát? Přemýšlela v duchu Rose. Musí se u ní co nejdříve zastavit.

Po snídani se oblékla do obyčejných šatů a spěchala k domu, který moc dobře znala.

Když přišla dovnitř, přivítal ji Caitlinin manžel. V jeho očích byl vidět veliký strach o svou manželku. Caitlin ležela v posteli. Vypadala pohuble a vůbec nevypadala tak, jak ji Rose znala. Rose se nahrnuly do očí slzy. ,,Moc se ti Caitlin omlouvám, že jsem nebyla na tvé svatbě." Ta se na ni jen podívala a otočila se na druhou stranu. ,,Caitlin, prosím odpusť mi to." Rose přišla k posteli a klekla si. Položila ruku jí na čelo. ,,Ty máš horečku!" ,,Volali jste doktora?" Zeptala se jejího manžela. ,,Ano, ale zdejší doktor si vůbec nevěděl rady." ,,Pošlu k vám co nejdříve našeho královského doktora." Pak Caitlin pohladila po tváři a z ničeho nic z jejích úst vyšla slova: ,,Odpouštím ti a děkuji..."

Doktora za Caitlin poslala ještě ten den, ale ani ten nic nezmohl.

Caitlin zemřela ještě ten den v noci ve věku pouhých osmnácti let.

Děkuji moc všem, kdo čtete tuhle knížku a byla bych moc ráda, kdyby jste mi napsaly do komentářů, jak se vám knížka líbí. Třeba jestli jsou kapitoly moc krátké, nebo jestli málo popisuji detaily, nebo tam mám moc/málo osob atd.
A ještě jednou MOC DĚKUJI, že tuhle knížku čtete!!!

Královský příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat