Част 18

144 17 2
                                    

Г. Т на Ерика

От половин час се опитвам да стана от леглото, но главата яко ме цепеше от снощи. Радваха се, че беше неделя, защото имах още време да се мъча с махмурлука. Ако трябваше да ставам за лекции, до сега да съм закъсняла доста. След поредния ми опит да стана от леглото най-накрая се получи. Едва се държах на краката си, но някак си успях да изляза от стаята. Стигнах стълбите, но веднага щом стъпах на първото стъпало, се подхлъзнах на нещо. Стремглаво на долу, плетох краката си и щях да падна по гръб след секунди на дървения под. Изведнъж спрях да падам, защото Коу ме беше хванал.

- Тежка сутрин, а?

- Не питай! Благодаря за помощта!

- Винаги на среща! Ела в кухнята имам нещо за махмурлука ти! - хванах се за рамото му и отидохме в кухнята. Седнах на стол и той ми подаде чаша и хапче.

- Какво е това хапче?

- Аспирин! Ще намали болката ти!

- Оу благодаря! - изпит аспирина. - Едно нещо не ми беше ясно! Нали шотовете нямат толкова силен алкохол? Но аз имам махмурлук все едно съм изпил 10! Как става тази работа?

- Ами всъщност те не бяха истински шотове!

- Не са били? Тогава какво пих?

- Ами пи водка и уиски и малко ликьор!

- Ужас! И аз глупавата, вместо да си тръгна останах да играя по глупавите ти правила!

- Не бях виновен за това, а и такива са правилата! И ако накрая не бяхме се измъкнал и едни определени създания щяха да ни преследват!

- Чакай малко! Определени създания? Демони ли имаше там?

- Да и те ме познават много добре! Теб не, но ако разберат, че ти живееш тук и учиш в университета! Няма да си в безопасност и не мога да те защитя!

- Оу! Но как разбираш, че има демони?

- Ами има два начина! Ако са в човешко тяло изглеждат като теб сега! Но ако самите те са се преобразували на хора и всички имат миризма на застояла кръв!

- Човек може ли да ги усети?

- Не! Само свръх естествените създания!

- Ясно! А там какви демони имаше?

- Един жълт, но той добре се покри и не разбрах кой е!

- Какво е различното на жълтите демони?

- Ами те не могат да влизат в чужди домове без специален договор с този, който го пуска или не! Имат малко по-слабо обоняние! Например ако наоколо има много хора, той преследва някого не може да определи къде точно е човека! Почва да разрушава местата където миризмата му е най-силна! Това е малко предимство, защото ако нападне нечий дом човека може да избяга, а демона ще усети това чак след няколко минути! Когато миризмата на жертвата става по-слаба тогава разбира!

Влюбих се в Демон (времено Спряна - Съжалявам) Where stories live. Discover now