Г. Т на Ерика
... Слънчевите лъчи в стаята проникваха бързо и осветяваха умореното лице на жена с бяла кожа, сини очи и шарена коса. По лицето ѝ си личеше, че не е минала цяла седмица. Вече задремяйки пред децата люлка изпуска детската играчка и събужда бебето. То проплаква в тишината. Майка му се опитва да го успокои, но то се сили още повече.
В стаята влиза жена с чисто бяла къса коса и зелени очи, но лицето прилича на майката. Притеснена ѝ казва нещо. Майката бързо взема плачещото бебе на ръце и последва жената, която ѝ е роднина. Слизат в подземие, но не мога да ги последвам. Протяга ръката си...."Гледам в празната стая с протегната ръка. Задъхана от горещина и объркване от този така реален сън. Усещах тежка ръка върху корема си. Тя беше на Коу, който ме гледаше за минута и затвори очите си.
- Заспивай! Това е кошмар! - реших да го послушам. - Имаш още малко време докато тръгнем!
- Какво? Къде ще ходим?
- В един нов свят пълен с различни дразнещи демони! Демек в колежа за демони!
- Какво? Колеж? Без да ми кажеш си решил да ме запишеш в нов колеж? Ами докоментите ми? Как ги попълни без мое съгласие?
- Стига си задавала въпроси! Имаме още час преди да тръгнем!
- Час? А я вън аз трябва да се оправям! - избутах го от леглото и въпреки сладкото му сънено изражение. Почнах да го дърпам по пода и го оставих от вън. Имаше ключ и аз заключих вратата.
30 минути чукаше по вратата, но аз бях твърде заета да избирам коя блуза ще си подходи на светло сините ми, разкъсани дънки с висока талия. Розова тениска с надпис " I so loved this book" или черна тениска която беше отпред къса, целяща да ми се вижда корема, а отзад дълга, имаше малки черепчета. Е при тези обстоятелства избрах черната. Облякох я и се заех с гримът си. Реших да пусна Коу който ме гледаше с безценна зла физиономия.
Едва сдържах смеха си. Той профуча покрай мен и почна да си ровичка из гардероба, а аз седях пред огледалото и си сложих си тънка очна линия, спиралата ми за обем, фон до тен. Тъкмо преди да си сложа матовото ми тъмно лилаво червило, лигите ми потекоха, защото зад мен видях как Коу гол до кръста само по черни дънки си избираше блузи. Той забеляза, че го гледам и аз бързо се обърнах към чантичката ми, за да си взема червилото. Почнах да се червисвам. Подчертавах внимателно устните си, но при всяко докосване се срщах за целувката ни от вчера.
Оф стегни се Ерика! Игнорирах спомените си и вече приключих. Коу вече беше слязал. Аз грабнах само най-важните неща и ги сложих в чантичката си. И нея я взех. Слязох в кухнята, но там нямаше никого. Къде са? Излязох на вън и видях как един портал от светлина се издигаше нагоре. Видях Коу който ми махаше. Затичах се към него и хванах ръката му в мига, когато бялата светлина ни погълна. При едно мигване се оказаха в прегръдката на Коу.
YOU ARE READING
Влюбих се в Демон (времено Спряна - Съжалявам)
FantasyБях на път да загубя живота си заради нещо незначително, но тогава някой ме спаси. Беше високо момче с качулка от, която се показваха кичури от косата му, бели на цвят. Той беше единствения който ме заговори като нормален човек. Знаех, че никога по...