Част 38

18 3 0
                                    

Денят на игрите

Настъпи момента който очаквах. Ще се изправя срещу по-стари и по-силни демони от мен. Малко ме е страх, но с Коу до мен се чувствам смела. И все още имам вяра, че някъде там са истинските ми родители, някъде там в тълпата може би ще ме познаят, а може би аз тях. Няма значение дали ще спечеля, важно е да ги намеря.
Оф ставам поетична...
Почнах да рсзгрявам всяка чат на тялото си, а Диди кръжи над мен.

- Ерика-сама? - прекъсна ме Диди със най-сладкото си гласче.

- Да?

- Знам, че до сега се забавлявахме и бяхме щастливи, но от тук ти ще продължиш без мен!

- Какво? Защо? Къде ще...

- Спокойно! Ще бъда винаги с теб! Тоест в теб!

- Не разбрах? Как по-точно?

- Като се слеем! Виж аз имам само едно призвание! Да живея, за да живееш и ти като демон! Да те пазя! Но най-главното е, че аз съм тази която потиска силите ти! Тук ти може да загинеш, ако не си с пълния си капацитет! За това моя път като дракон свършва тук!

- Тоест ще се слееш с мен за да освободиш печата!

- Да! Но спокойно аз пак ще мога да се материализирам, когато имаш нужда от мен!

- Благодаря ти, Диди! Ти си страхотна и се радвам, че избра мен!

- А аз се радвам, че беше моя господарка! - прегърнахме се и ярка светлина ме обърна като щит. Диди изчезна, а аз се чувствам освободена. Знам, че пак ще се справя, защото Диди е в душата ми.
След секунда усетих нечия прегръдка. Това беше Коу.

- Готова ли си?

- Да! Нямам страх благодарение на Диди! А ти?

- Само Киро се страхуваше и му удигурих защита като се слахаме! Върнах си силата!

- Значи и двамата сме свободни до някъде?

- Да!

- Моля всички участници да се явят на сцената! Моля всички участници да се явят на сцената!..

- А ето викат ни! Хайде! - той кимна в съгласие и тръгнахме на там. Минахме през портал който ни даде бойни униформи. Приличах на средновековен рицар, но с по-лека броня и по мен.
Коу беше същински рицар, но шлема не му утива. Той си го махна и метна на някъде.

- Какво? Убива ми!

- Нищо не съм казала!

- Дами и господа! Демони от всяка категория и цвят! Добре дошли на игрите на правдата!

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 05, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Влюбих се в Демон (времено Спряна - Съжалявам) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora