Κεφάλαιο 53ο

760 112 17
                                    

Κρίστοφερ

Κοίταξα την Μαρίνα απέναντι μου. Η Κασσάνδρα συνέχιζε να αγνοείται. Είχαν περάσει δύο μέρες και κανείς δεν είχε καταφέρει να ανακαλύψει τι είχε συμβεί. Πως είχε εξαφανιστεί. Η μεγαλύτερη αδερφή μου φαινόταν σκεπτική με τον λόγο της συνάντησης μας στο σπίτι της γιαγιάς. Όμως ήταν απαραίτητο. Έπρεπε να μιλήσουμε χωρίς την παρουσία του παππού. Η Κάσι είχε μπλέξει άσχημα και εμείς ήμασταν οι μόνοι που μπορούσαμε να την βοηθήσουμε.

«Κρις απλώς πες μου τι σκέφτεσαι. Τι είναι αυτό που φοβάσαι;» το βλέμμα της με περιεργαζόταν. Όπως πάντα άλλωστε είχε καταφέρει να καταλάβει.

«Η Κάσι έχει μπλέξει με τον κοινό στο συμβούλιο. Πιστεύω ότι αυτός είναι ο λόγος που κάποιος την απήγαγε» η έκφραση της μετατράπηκε σε ένα παγωμένο προσωπείο. Όχι έκπληξη, αλλά κάτι πολύ χειρότερο. Αντιλαμβανόταν την καταστροφή που θα επερχόταν αν κάποιος την ανακάλυπτε. Αν κάποιος το είχε κάνει ήδη.

«Κάποιος Γαλαζοαίματος που έμαθε;» ρώτησε απλά και το μυαλό της έμοιαζε να γυρίζει ανεξέλεγκτα.

«Ίσως» της απάντησα απλά.

«Και αν εκείνος την πήρε γιατί ήθελε να διακόψουν τις σχέσεις τους;» πρότεινε και την κοίταξα σαν χαμένος. Το πρωί πριν φύγει για τις φτωχογειτονιές είχαμε τσακωθεί για εκείνο το θέμα. Ίσως να είχα καταφέρει να της βάλω μυαλό. Να την πείσω να κρατήσει τις αποστάσεις της από εκείνο τον επαναστάτη της πλάκας.

Η πόρτα χτύπησε και σύντομα η συζήτηση μας διακόπηκε ώστε να περάσει μέσα η υπηρέτρια.

«Σας ζητά ο κύριος Άρης Ορφανός» είπε και την κοίταξα για μερικά ατελείωτα δευτερόλεπτα άφωνος χωρίς να έχω ιδέα τι έπρεπε να απαντήσω.

«Πες του να περάσει...»

Η Μαρίνα έστρεψε την προσοχή της στην είσοδο του γραφείου περιμένοντας την είσοδο του. Και εκείνος γεμάτος αποφασιστικότητα εμφανίστηκε. Φαινόταν έτοιμος να τα βάλει με οποιονδήποτε πήγαινε ενάντια του.

«Καλημέρα» είπε και προχώρησε μέχρι την καρέκλα δίπλα σε εκείνη της Μαρίνας. Κάθισε και με κοίταξε κάπως νευριασμένος.

«Λοιπόν;» του έδωσα το ελεύθερο να μιλήσει σχετικά με τον λόγο της απρόσμενης εμφάνισης του.

«Θέλω να μάθω γιατί τσακώθηκες με την αδερφή σου το πρωί της εξαφάνισης της» μπήκε κατευθείαν στο θέμα. Γέλασα. Δεν μπορεί να με θεωρούσε υπεύθυνο για την εξαφάνιση της.

Φυλακισμένες ΨυχέςOù les histoires vivent. Découvrez maintenant