Κεφάλαιο 32ο

920 130 8
                                    

«Οι έρευνες για την πριγκίπισσα Κασάνδρα συνεχίζονται εναγωνίως και πολλοί είναι εκείνοι που φοβούνται ότι ίσως και να είναι νεκρή στα χέρια των Επαναστατών.» ακούστηκε η φωνή της παρουσιάστριας. Βρισκόμουν μόνη μου στο σαλόνι. Σήμερα κατόρθωσα να βγω από το δωμάτιο μου μόλις ο Μαξ έφυγε για την δουλειά του. Ο Αρθούρος τον ακολούθησε αμέσως μετά και σύντομα κατάλαβα ότι ο Ορφέας θα έμενε στο σπίτι να με προσέχει αφού μετά τη χθεσινή μου έξοδο με τη Νίνα και την επιστροφή μου στο σπίτι χωρίς εκείνη είχε νευριάσει αρκετά. Η κοπέλα του ευτυχώς δεν είχε διανυκτερεύσει στο σπίτι. Αυτό ίσως και να ήταν κάτι που δεν θα το άντεχα.

Όταν ξετρύπωσα από το δωμάτιο μου ο Ορφέας όπως πάντα με καλημέρισε χαμογελαστός και έπειτα με άφησε στην ησυχία μου να παρακολουθήσω τις εξελίξεις στην έρευνα εντοπισμού μου. Μάλλον αυτό δεν ήταν και ότι καλύτερο. Έπεσα ψυχολογικά ακόμη περισσότερο από πριν. Και πιστέψτε με ήμουν ήδη σε άσχημη κατάσταση. Μια το σπίτι χθες που μου έδειξε η Νίνα, μια η κοπέλα του Μαξ και τώρα οι δικοί μου που με έψαχναν. Όλα όσα είχα αφήσει πίσω.

«Ξέρεις» μου είπε ο Ορφέας στεκούμενος πίσω μου « υπάρχουν μερικοί Γαλαζοαίματοι που λένε ότι απλώς παράτησες τον Φίλιππο επειδή σε ανάγκασε ο παππούς σου να τον παντρευτείς...»

«Αποκλείεται να το πιστέψει αυτό» είπα σίγουρη για εκείνον. Ήξερε τα αισθήματα μου. Αποκλείεται να πίστευε όλους αυτούς που ζήλευαν την οικογένεια μου και επιθυμούσαν να την δουν να πέφτει χάνοντας την εξουσία που είχε.

«Καλά εντάξει. Δεν μας συμφέρει και να το πιστέψει... Άλλωστε σύντομα θα μάθει ότι σε έχουμε στα χέρια μας»

«Δεν μπορώ να καταλάβω όμως Ορφέα ακόμη τι προσπαθείτε να πετύχετε με αυτό. Δεν παίρνει μόνος του ο Βασιλιάς τις αποφάσεις. Και ο Φίλιππος δεν είναι ακόμη καν Βασιλιάς. Θα με βρουν εδώ και μετά θα τιμωρηθείτε για έσχατη προδοσία. Και πίστεψε με δεν θέλω να σας δω να χάνετε τα κεφάλια σας...»

«Επειδή είσαι ερωτευμένη με τον Μαξ;» είπε την στιγμή που κάθισε δίπλα μου.

«Δεν είμαι» προσπάθησα να αμυνθώ αλλά γνώριζα ότι ήταν μάταιο. Δεν μπορούσα καν να τον κοιτάξω στα μάτια.

«Κάσι, η μόνη περίπτωση να πετύχαινε αυτό μεταξύ σας ήταν αν άφηνες την οικογένεια σου ή φυσικά κερδίζαμε την Επανάσταση...»

Φυλακισμένες ΨυχέςTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang